Rosjanie nauczyli Polaków mówić prawdę i pokory

Data: 2009-09-01 18:53:37
Autor: Piotr
Rosjanie nauczyli Polaków mówić prawdę i pokory
Dnia Tue, 1 Sep 2009 18:46:21 +0200, boukun napisał(a):

Ładnie nas do parteru sprowadzili.

Jakich "nas", hałsfrał? Przecie takie sprawy jak narodowość to osoba
twojego formatu ma w d...
Pisz wałkun "was" i będzie prawdziwiej.
Piotr

Data: 2009-09-01 18:58:14
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:12m10oyw93dzh$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jak to było głupku?
"to by posłużyło
weryfikacji powiedzenia mojego taty, że kurduple są złe bo mają serce
blisko d...
Piotr"

boukun

Data: 2009-09-01 19:01:25
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Sep 2009 18:58:14 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Jak zgadłeś hałsfrał, że miałem na myśli mały format?
Piotr

Data: 2009-09-01 19:03:21
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:j3of5r6zs2v7$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

....pieprzy trzy po trzy zakompleksiony karzeł reakcji.

boukun

Data: 2009-09-01 19:09:01
Autor: Piotr
Dnia Tue, 1 Sep 2009 19:03:21 +0200, boukun napisał(a):

Jak zgadłeś hałsfrał, że miałem na myśli mały format?
Piotr

...pieprzy trzy po trzy zakompleksiony karzeł reakcji.

No widzę, nędzo. Pieprzysz trzy po trzy i za wszelką cenę usiłujesz
przyciągnąć uwagę do swojego pierdzenia, zupełnie jak kupa. Zresztą są
i inne analogie, min. woń jaką wydzielacie.
Piotr

Data: 2009-09-01 20:58:06
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:14xd1fvvyx542$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś został przyciągnięty do mojego "pierdzenia" i nikt inny tak nie pieprzy bez sensu, tylko głupi Piotruś..., a nawet czuje woń...

boukun

Rosjanie nauczyli Polaków mówić prawdę i pokory