Rosjanie nie dopu¶cili polskich urzędników do wraku-a PO ani mru-mru nie pisnie slowa o tym!

Data: 2013-04-15 03:35:49
Autor: muto2100
Rosjanie nie dopu¶cili polskich urzędników do wraku-a PO ani mru-mru nie pisnie slowa o tym!
Data: 2013-04-15 12:37:09
Autor: Honza
Rosjanie nie dopuścili polskich urzędni ków do wraku-a PO ani mru-mru nie pisn ie slowa o tym!
W dniu 2013-04-15 12:35, muto2100 pisze:
http://niezalezna.pl/40366-rosjanie-nie-dopuscili-polskich-urzednikow-do-wraku

No dziwne to nie jest a jak np w polsce rozbije sie rosyjska czy inna maszyna to ktos dopuszcza postronne osoby ?

Data: 2013-04-15 04:16:10
Autor: muto2100
On 15 Kwi, 12:37, Honza <Ho...@projekt.com> wrote:
> [...]

No dziwne to nie jest a jak np w polsce rozbije sie rosyjska czy inna
maszyna to ktos dopuszcza postronne osoby ?

oczywiscie  zwlaszcza    ze  w  Sejmie    zaraz  po  zamachu   TO
wlasnie    PO,PSL,i  SLD    glosowalo    za  tym    azeby   oddac
sledztwo   ruskim!

Data: 2013-04-15 14:23:26
Autor: xan
W dniu 15.04.2013 13:16, muto2100 pisze:
[...]

A jak by nie oddali ¶ledztwa ruskim, to by sie ruscy tym przejeli ?
I napisz kiedy to było to głosowanie (najlepiej z numerem posiedzenia sejmu), aby ruskim oddać ¶ledztwo.

Data: 2013-04-15 14:23:33
Autor: Honza
W dniu 2013-04-15 13:16, muto2100 pisze:
[...]

A co ma PSL i cala ta banda debili do wypadku w rosji ?

Jak wypadek jest w Rosji czy w USA to sluzby kraju w ktorym sie toto stalo zajmuja sie sprawa to jest proste i logiczne.

Data: 2013-04-15 05:59:33
Autor: Marek
On 15 Kwi, 14:23, Honza <Ho...@projekt.com> wrote:

> [...]

Jak wypadek jest w Rosji czy w USA to sluzby kraju w ktorym sie toto
stalo zajmuja sie sprawa to jest proste i logiczne.

Poczytaj, jak Zydzi do tego podchodza:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_izraelskiego_%C5%9Bmig%C5%82owca_CH-53_w_Rumunii

Data: 2013-04-15 15:01:42
Autor: Honza
W dniu 2013-04-15 14:59, Marek pisze:
[...]

W rumunii ale to bananowa republika podobnie jak polska a rosja to mocarstwo.

Data: 2013-04-15 15:40:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Rosjanie nie dopuscili polskich urzedników do wraku-a PO ani mru-mru nie pisnie slowa o tym!

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:204e4aed-f03e-4f79-9909-33fa2488a33by2g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

Jak wypadek jest w Rosji czy w USA to sluzby kraju w ktorym sie toto
stalo zajmuja sie sprawa to jest proste i logiczne.

Poczytaj jak Rosjanie do tego podchodza:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,110754,title,Blad-pilota-byl-przyczyna-katastrofy-rosyjskiego-samolotu-Suchoj-Superjet-w-Indonezji,wid,15189494,wiadomosc.html

Data: 2013-04-15 15:53:14
Autor: Honza
Rosjanie nie dopuscili polskich urzednik�w d o wraku-a PO ani mru-mru nie pisnie slowa o tym !

[...]

No ale czego to dowodzi ?

Zydzi amerykanscy drukuja papier toaletowy ktorym kazdy na swiecie chce podcierac dupe mimo ze ichni czasem bylby lepszy. Rosja i Ameryka to mocarstwa a rumunia i polska to bananowe republiki rzadzone przez zlodzieji qrwy i sprzedajnych cweli.

Data: 2013-04-15 11:59:21
Autor: Marek
On 15 Kwi, 15:53, Honza <Ho...@projekt.com> wrote:
> [...]

podcierac dupe mimo ze ichni czasem bylby lepszy. Rosja i Ameryka to
mocarstwa a rumunia i polska to bananowe republiki rzadzone przez

No to masz odpowiedz.
To o co ci chodzi ?

Data: 2013-04-16 09:19:54
Autor: stevep
Dnia 15-04-2013 o 13:16:10 muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał(a):

> [...]

oczywiscie  zwlaszcza    ze  w  Sejmie    zaraz  po  zamachu   TO
wlasnie    PO,PSL,i  SLD    glosowalo    za  tym    azeby   oddac

Serio? to było na ten temat jakie¶ głosowanie, czy tylko ci się ¶niło?
--
stevep

Data: 2013-04-15 13:33:10
Autor: WW
Rosjanie nie dopuścili polskich urzędni ków do wraku-a PO ani mru-mru nie pisn ie slowa o tym!
W dniu 2013-04-15 12:35, muto2100 pisze:
http://niezalezna.pl/40366-rosjanie-nie-dopuscili-polskich-urzednikow-do-wraku

\
A co chcieli oglądać?
To byli specjaliści?
W Polsce jest ponad 1000 próbek wraku i reszta to złom bez znaczenia dla śledztwa.

Zwrot wraku pozwoli jedynie  Macierewiczowi znaleźć 93 i 94 pierwiastek naturalny.  :-P

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2013-04-15 04:52:55
Autor: muto2100
On 15 Kwi, 13:33, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2013-04-15 12:35, muto2100 pisze:>http://niezalezna.pl/40366-rosjanie-nie-dopuscili-polskich-urzednikow...

\
A co chcieli ogl±dać?
To byli specjali¶ci?
W Polsce jest ponad 1000 próbek wraku i reszta to złom bez znaczenia dla
¶ledztwa.

Zwrot wraku pozwoli jedynie  Macierewiczowi znaleĽć 93 i 94 pierwiastek
naturalny.  :-P

Pozdrawiam
WW
"Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wioch± a Polak burakiem".

Tak   tak   tak  jak    z   przekopaniem  na  glebokosc  1 metra    -
centymetr   po  centymetrze,   a  po  tem    przesianie    ziemi    w
poszukiwaniu     czegokolwiek     w  okolicy    zamachu    -tak
klamala   E.Kopacz    za  te  klamstwa     nigdy    niepowinna    byc
poslem
tylko    w  Polsce     w  kraju    gdzie    prawo    piesci    i
kolta   jak   w  starych    Westernach     dziala    bo   nawet   w
kazdym    kraju
innym     zamkneli  by    ja   wraz    z  cala    ta    plejada
nieukow     z   PO   do  lochow!

Data: 2013-04-15 14:28:41
Autor: xan
W dniu 15.04.2013 13:52, muto2100 pisze:
[...]

Pierw rozgrzesz swojego guru "jak mój brat będzie prezydentem ja nie bede premierem" - a potem się czepiaj innych (pomijam już fakt, czepiania się dla czepiania)

Rosjanie nie dopu¶cili polskich urzędników do wraku-a PO ani mru-mru nie pisnie slowa o tym!