Rosjanie nie wierzą w swój kraj

Data: 2012-03-03 20:01:31
Autor: Marek Czaplicki
Rosjanie nie wierzą w swój kraj
> Coraz więcej Rosjan krytycznie ocenia własne państwo, bo widzą
> korupcję i brak demokracji - wynika z badań, które na zlecenie
> Instytutu Spraw Publicznych przeprowadziło renomowane Centrum Lewady w
> Moskwie.
http://wyborcza.pl/1,75477,11275746,Badania_opinii__Rosjanie_nie_wierza_w_swoj_kraj.html#ixzz1o587kiGs

Samo to że Rosjanie są pytani o ocenę  demokracji jest już pozytywne. Pytanie co tzw "władze" zrobią aby przekonać do Rosji, Rosjan?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-03 20:14:33
Autor: abc
Rosjanie nie wierzą w swój kraj
> Coraz więcej Rosjan krytycznie ocenia własne państwo, bo widzą
> korupcję i brak demokracji

Demokracja stwarza bardzo liczne okazje do korupcji, jest korupcjogenna z
natury rzeczy.

Demokratyczne rządy bardzo często upadają z powodu korupcji, a po nich
przychodzą następne, które czynią to samo. Okazja czyni złodzieja.

Data: 2012-03-03 20:25:18
Autor: Marek Czaplicki
abc wrote:
> [...]

Demokratyczne rządy bardzo często upadają z powodu korupcji, a po nich
przychodzą następne, które czynią to samo. Okazja czyni złodzieja.

Mój drogi. Mylisz skutek z przyczyną. To w demokracji właśnie można swobodnie mówić i czyni tak każdy obywatel o tym, że: władza jest skorumpowana, urzędnicy nieudolni, a tak wogóle to wolnośc słowa powinna być dla wszystkich. W systemie, który Ty proponujesz owe słowa skutkowałyby nie procesami i karami dla winnych, ale głosicieli tego stanu rzeczy. Dosterzegający owy stan rzeczy czekałyby w zalezności od stanu głowy "monarchy": wysyłka, więzienie czy dekapitacja.
Oczywiście możesz mówić, że system jaki Ty proponujesz miałby być systemem idealnym. Gdzie wszyscy by się kochali: szlachta rozsądne i potrzebne reformy by przeprowadzała, duchowni zajmowaliby się dusz zabawieniem, chłopi i mieszczanie nie bacząc, że mają tylko tyle praw ile im "monarcha" chce przydać całymi dniami pracowaliby i ujszczali wszelkie podatki, daniny i dziesięciny.
A tera pobuda!!!!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-03 22:15:40
Autor: Michał Szatański

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jitpqc$1n2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Samo to że Rosjanie są pytani o ocenę  demokracji jest już pozytywne. Pytanie co tzw "władze" zrobią aby przekonać do Rosji, Rosjan?

 Drogi Marku, wpisujesz się w trend tematyczny telewizji. To właściwie kończy dyskusję ..

Data: 2012-03-03 22:32:50
Autor: Marek Czaplicki
Michał Szatański wrote:

> [...]

Drogi Marku, wpisujesz się w trend tematyczny telewizji. To właściwie kończy dyskusję ..

Nie wiem czy "wpisuję" się w cokolwiek. Rosjanie są wielkim i dumnym narodem. Są naszymi "braćmi". I oni i my jesteśmy Słowianami. Uważam, że "władza" nad Rosjanami, taka pełna jest niemożliwa. Jestem Polakiem i z tej przyczyny rozumiem Rosjan. Na pierwszym miejscu stawiają uczucia. Może im być źle, mogą nie mieć czego do garnka włożyć, ale i oni i my kochamy to co jest bezcenne - wolność. jakkolwiek by się wydawało, to właśnie zwykli Rosjanie mogą i muszą zmienić sposób w jaki "władza" ich traktuje. Czy wybiorą tego czy innego w nadchodzących wyborach, to nie ma znaczenia. Najważniejsze, że nie wystarcza im samo gadanie o demokracji, ale chcą ją mieć.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2012-03-04 04:40:37
Autor: Michał Szatański
[...]

 Nawet dobrze żeś to ujął, ale to dośc złożone jest. Pisałem, ale wyciąłem o władzy. W Biblii jest napisane o odejściu od Boga, żeby miec króla. Demokracja wychodzi jeszcze gorzej.
 Św. Paweł albo Piotr zalecają posłuszeństwo "panom".

Data: 2012-03-04 08:29:48
Autor: pluton
Rosjanie nie wierzą w swój kraj
> Coraz więcej Rosjan krytycznie ocenia własne państwo, bo widzą

Ciekawe, jak my oceniamy Polske.

Nullification

Rosjanie nie wierzą w swój kraj