Rosjanie przećwicz± atak j±drowy na Warszawę

Data: 2013-04-20 20:53:32
Autor: jr
Rosjanie przećwicz± atak j±drowy na Warszawę
Co szokuje jeszcze bardziej gen. Koziej uznał, że "każdy planista strategiczny
musi zajmować się nawet bardzo mało prawdopodobnym wariantem, aby nie być
zupełnie zaskoczonym". Oznacza to, że szef BBN uznaje za uzasadnione tworzenie
przez naszych wschodnich s±siadów ofensywnych planów uderzenia na polskie miasta
oraz trenowanie ich przy polskiej granicy.

wiecej:
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/rosjanie-przecwicza-atak-jadrowy-warszawe

Data: 2013-04-21 10:04:44
Autor: Bolek
W dniu 2013-04-20 20:53, jr pisze:
[...]

Nie roz¶mieszaj mnie. Żeby zdobyć Warszawkę wystarczy
drużyna skautów.

Bolek

Data: 2013-04-21 05:22:49
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 10:04:44 UTC+2 użytkownik Bolek napisał:
> [...]

> http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/rosjanie-przecwicza-atak-jadrowy-warszawe

Nie roz¶mieszaj mnie. Żeby zdobyć Warszawkę wystarczy

albo amatorow rżnięcia w gałę...

Data: 2013-04-21 14:41:39
Autor: A. Filip
Rosjanie przećwiczÄ…jÖ¤ş×üB0¸ó—nµ˙®Ś2ť«­Äj»3k
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
> [...]

> przez naszych wschodnich sÄ…siadĂłw ofensywnych planĂłw uderzenia na polskie miasta
> oraz trenowanie ich przy polskiej granicy.

Nie rozśmieszaj mnie. Żeby zdobyć Warszawkę wystarczy
druĹĽyna skautĂłw.

albo amatorow rżnięcia w gałę...

Jak śmiesz wątpić że WP pod przewodem generałów geniuszu tak wysokich
lotĂłw  ĹĽe w piÄ…tkÄ™ gĹ‚ĂłwnodowodzÄ…cych rodzajami broni wsiedli do jednego
samolotu nie byłaby świetnie "przygotowana" na danie odporu
niespodziewanej wymyślnej i profesjonalnej agresji?

--
A. Filip
Cierpliwością nawet z nieczystych winogron uzyskasz syrop.

Data: 2013-04-21 05:51:54
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 14:41:39 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

Jak ¶miesz w±tpić że WP pod przewodem generałów geniuszu tak wysokich

lotów  że w pi±tkę głównodowodz±cych rodzajami broni wsiedli do jednego

samolotu nie byłaby ¶wietnie "przygotowana" na danie odporu

niespodziewanej wymy¶lnej i profesjonalnej agresji?

Jak smiesz negowac dany z gory owym wy-czynem wybitny, niepowtarzalny i niedoscigniony w historii ludzkosci -zapisany na wieki w annalach strategii "czasu pokoju" przyklad zaufania naszego narodu okazanego slowianskim naszym Braciom Moskalom - po ich wczesniejszej tragicznej pomylce zwanej kaznia katynska?!?
;)

Data: 2013-04-21 17:41:11
Autor: jr
Rosjanie przećwicz± atak j±drowy na Warszawę

Użytkownik "Bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51739d9c$0$26686$65785112news.neostrada.pl...

Chciales powiedziec - pionierow?

Data: 2013-04-21 10:21:07
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

A zszokowało cię zdrajca LWP/PRL miał zdecydować się na "współpracę" z
CIA/USA po tym jak zobaczył w grze sztabowej Układu Warszawskiego
nuklearne uderzenie/kontruderzenie/powstrzymanie przez NATO/USA na linii Wisły? Czyli w większości "uderzeń na polskie miasta".

Oburzać się i protestować trzeba i wypada, tylko warto umarzać by się
jak głupi nie zagalopować za daleko i oberwać za nadgorliwość.
Wierzysz że Rosja ma siły by uderzyć na Polskę i sprostać konsekwencjom
o ile NATO nas nie zostawi? [A jak Polska na tym by wyszła to inna sprawa]

--
A. Filip
Same nadejdą: przywołany pies i naznaczony dzień.

Data: 2013-04-21 10:49:05
Autor: Bolek
Rosjanie przećwiczą atak jądrowy na W arszawę
W dniu 2013-04-21 10:21, A. Filip pisze:
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Przed wojną też mieliśmy sojusz z Anglią i Francją, i co ?
Gdyby Rosja na nas napadła, to tzw NATO nawet palcem by nie kiwnęło.

Bolek

Data: 2013-04-21 14:05:19
Autor: Andrzej Adam Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Po 1 września 1939 Francja i Anglią wypowiedziały Niemcom wojnę 3
września a Francuska ofensywa nawet weszła kilka kilometrów w Niemieckie
terytorium. RP2 to nie ocaliło. Szybka rzeczywista ofensywa "aliantów"
_może_ by powstrzymała "cios w plecy" zadany przez ZSRR 17 września ale
raczej nie. Francja i Anglia broniły _swoich_ interesów, a interesów RP2
tylko  "po drodze"/"przy okazji". Warto zapamiÄ™tać tÄ… bolesnÄ… lekcje by
znowu nie wpaść w pułapkę _nadmiernego_ liczenia na (silniejszych)
sojusznikĂłw albo na pomoc za darmo.

--
A. Filip
Gdzie jest wola, jest i wyjĹ›cie.   -- PrzysĹ‚owie niemieckie

Data: 2013-04-21 17:49:23
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:cwfizkq3sfd4l0.huge.strangled.net...

> [...]
| o ile NATO nas nie zostawi? [A jak Polska na tym by wyszła to inna sprawa]

Tu nie chodzi o atak na Warszawe, lecz o ewentualny atak na Yodok-story. To taka strategiczna gra: Rosja pokazuje pazurki niekoniecznie nam, lecz USA, ze jak ugrzezna w wojnie z Korea Polnocna (a byc moze nawet z Chinami, jesli tamci uderza na Tajwan), to w Europie beda mieli nastepnego wroga. Taka proba straszenia Obamy i jego elektoratu. Brak reakcji strony polskiej to inna sprawa.

Data: 2013-04-21 15:21:47
Autor: Trybun
Rosjanie przećwicz± atak j±drowy na Warszawę
W dniu 2013-04-20 20:53, jr pisze:
Co szokuje jeszcze bardziej gen. Koziej uznał

Podziękuj ty i ten twój Koziej naszym władzom. To oni wpuszczaj±c na terytorium kraju obce wojska sprowadzili jednocze¶nie groĽbę ataku nuklearnego.

Data: 2013-04-21 17:56:21
Autor: jr
Rosjanie przećwicz± atak j±drowy na Warszawę

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kl0p40$jp7$1node2.news.atman.pl...

| Podziękuj ty i ten twój Koziej naszym władzom. To oni wpuszczaj±c na
| terytorium kraju obce wojska sprowadzili jednocze¶nie groĽbę ataku
| nuklearnego.

Nie ma takiej grozby, chodzi o Koree.
Grozbe nuklearnego ataku mielismy nie raz podczas zimnej wojny (gdy Zwiazek Sowiecki szykowal sie do tej goracej).  PRL byl krajem frontowym, a LWP traktowano jako wojska pierwszego rzutu, czyli mieso armatnie. Tylko dzieki zaangazowaniu USA w Europe do tej wojny nie doszlo.

Data: 2013-04-22 15:11:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-21 17:56, jr pisze:
> [...]

traktowano jako wojska pierwszego rzutu, czyli mieso armatnie. Tylko dzieki
zaangazowaniu USA w Europe do tej wojny nie doszlo.

To więc po co imperialistom były rakiety ¶redniego zasięgu którymi mogli zaatakować Warszawę? I z jakiej paki Polska wtedy by miała być krajem frontowym, to nas miał kto¶ atakować?. My¶lałem że front to bedzie wobec agresji sowieta przebiegał o setki kilometrów na zachód od Berlina.. Nie, to tylko sojusz z sowietem sprawił że dopiero teraz, 60 lat po wojnie szwenda się w Polsce żołdactwo imperialistów.

Data: 2013-04-22 16:13:12
Autor: jr
Rosjanie przećwicz± atak j±drowy na Warszawę

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kl3cu0$dra$1node1.news.atman.pl...

| > |
| > |

| To więc po co imperialistom były rakiety ¶redniego zasięgu którymi mogli
| zaatakować Warszawę?

Po to, aby Uklad Warszawski ich nie zaatakowal. Jasne?
W roku 1939 nie mielismy czym sie bronic, dlatego Zwiazek Sowiecki nas zaatakowal.

 I z jakiej paki Polska wtedy by miała być krajem
| frontowym, to nas miał kto¶ atakować?.

Bezposrednie zaplecze kazdego frontu jest atakowane w wypadku wojny. Gdyby Sowiet uderzyl na RFN, niszczone bylyby jego linie zaopatrzenia biegnace przez Polske i Czechy i NRD. Na terenie RFN uzyliby broni defenzywno-konwencjonalnej (w tym neutronowej), nie powodujacej wiekszych szkod, lecz czym dalej w las, tam nie ma zmiluj...

 My¶lałem że front to bedzie wobec
| agresji sowieta przebiegał o setki kilometrów na zachód od Berlina..
| Nie, to tylko sojusz z sowietem

Nie bylo zadnego sojuszu z sowietem. Byla sowiecka okupacja od czasu II WS.

Data: 2013-04-23 12:36:33
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-22 16:13, jr pisze:

> [...]

Po to, aby Uklad Warszawski ich nie zaatakowal. Jasne?
W roku 1939 nie mielismy czym sie bronic, dlatego Zwiazek Sowiecki nas

No chyba nie chcesz powiedzieć że takich rakiet zachód użyłby do zniszczenia zgrupowania czołgów, czy lotniska wojskowego? - Nie - one były wycelowane w Poznań Warszawę i Kraków, a nie w sowieckie czołgi. Tak lubisz jak ci kto¶ celuje w głowę, aż do tego ci wypłukał te resztki rozs±dku z głowy - Suworow?

> [...]

(w tym neutronowej), nie powodujacej wiekszych szkod, lecz czym dalej w las, tam

Czyli znowu usprawiedliwienie dla zniszczenia Poznania, Warszawy i Łodzi? No tak, przecież te biedaki musieli sie jako¶ bronić.. Hirosima to też była samoobrona..  Q*wa, naprawdę aż chce się rzygać.

  My¶lałem że front to bedzie wobec
| agresji sowieta przebiegał o setki kilometrów na zachód od Berlina..
| Nie, to tylko sojusz z sowietem

Nie bylo zadnego sojuszu z sowietem. Byla sowiecka okupacja od czasu II WS.

A był sojusz.. Było to prawdziwe braterstwo armii, razem walczyli¶my o wspólne cele i raczę ginęli¶my i zwyciężali¶my. Nie zastanawia cie to że wtedy sowiet nawet nas nie poprosił o pomoc w wprowadzeniu porz±dku w Afganistanie?

Data: 2013-04-23 15:39:59
Autor: jr

|W dniu 2013-04-22 16:13, jr pisze:
| > |

| No chyba nie chcesz powiedzieć że takich rakiet zachód użyłby do
| zniszczenia zgrupowania czołgów, czy lotniska wojskowego?

Dokladnie to chcialem powiedziec.

 - Nie - one
| były wycelowane w Poznań Warszawę i Kraków, a nie w sowieckie czołgi.

:-DDD
Powiedz no Trybunie, ktoredy te sowieckie czolgi mialy jechac na Zachod? Po dnie Baltyku? Czy ty w ogole masz jakies pojecie o wojnie i o wojennych przygotowaniach sowietow z lat 60/70?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Front_Polski_%281950%29
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/593596,Polska-miala-okupowac-Danie-i-Holandie
http://dziennik3rp.blogspot.com/2012/02/polska-szykowaa-zachodowi-atomowa.html
http://www.historycy.org/index.php?showtopic=7556
http://bellum.com.pl/iii-wojna-swiatowa-polski-plan-ataku-na-zachod/

Pokrotce wyjasnie:
Wojska pierwszego rzutu to tzw. mieso armatnie, w ktorego role mieli wcielic sie Poalcy, Czesi itd, a takze niektore jednostki sowieckie. Za nimi mial postepowac drugi rzut tym razem sowiecki rozlokowany glownie na terenach Polski Czechoslowacji i Wegier. Wobec tego, ze armie tych krajow poszly zdobywac Niderlandy, na ich terenie pozostaje czesc armii sowieckiej, ktora zabezpiecza tranzyt, organizuje obrone cywilna, rekrutuje nowe roczniki itd.
Jesli byles wtedy za mlody na to, zeby ginac na zgnilym zachodzie, machalbys lopata w masce p-skazeniowej przy odgruzowywaniu radioaktywnych ruin. Wiedz o tym ze nie doszlo do tego tylko dzieki potencjalowi militarnemu NATO, czyniacego wojne nieoplacalna z punktu widzenia sowieckiego.
Lubisz grzybki? Tutaj masz jeszcze troche mapek:

http://www.google.pl/imgres?q=plany+ataku+frontu+polskiego&sa=X&hl=pl&biw=1280&bih=787&tbm=isch&tbnid=qSO3xPtP3aI5CM:&imgrefurl=http://salski.nowyekran.pl/post/5058,sowieckie-zbrojenia-kosztowaly-prl-ponad-bilion-dolarow&docid=Jh7Ttuya5aP9kM&imgurl=http://prawica.net/files/images/Kuklinski_Izba8.jpg&w=550&h=347&ei=lYd2UfY-y8Q8psqBsAY&zoom=1&ved=1t:3588,r:4,s:0,i:94&iact=rc&dur=1106&page=1&tbnh=104&tbnw=149&start=0&ndsp=20&tx=66&ty=36
http://www.google.pl/imgres?q=plany+ataku+frontu+polskiego&sa=X&hl=pl&biw=1280&bih=787&tbm=isch&tbnid=vNcIC5mjhIyo8M:&imgrefurl=https://forum.ioh.pl/viewtopic.php%3Fp%3D209955&docid=DlPYXFouZQLoIM&imgurl=http://img717.imageshack.us/img717/7452/operdunaj.jpg&w=716&h=600&ei=DYp2UbzVBcHAO4C5gMAM&zoom=1&ved=1t:3588,r:84,s:0,i:343&iact=rc&dur=1261&page=4&tbnh=175&tbnw=209&start=68&ndsp=26&tx=157&ty=73http://www.mojeopinie.pl/img/zoom0/mapa.jpg

Data: 2013-04-23 15:48:43
Autor: jr
Rosjanie przećwicz± atak j±drowy na Warszawę

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kl5o84$pn8$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| rozs±dku z głowy - Suworow?

| Czyli znowu usprawiedliwienie dla zniszczenia Poznania, Warszawy i

Czyje znowu usprawiedliwienie?

  No tak, przecież te biedaki musieli sie jako¶ bronić..

Kto sieje wiatr, ten zbiera burze.

 Hirosima
| to też była samoobrona..

Kto im kazal atakowac Pearl Harbour?

  Q*wa, naprawdę aż chce się rzygać.

Jak kazdemu komuchowi oczekujacemu bezsilnosci od wolnego swiata.

Data: 2013-04-23 15:50:10
Autor: jr
Rosjanie przećwicz± atak j±drowy na Warszawę

| A był sojusz.. Było to prawdziwe braterstwo armii, razem walczyli¶my o
| wspólne cele

Szkoda, ze nas nie bylo w Moskwie u boku Ribbentropa i Molotowa.

Rosjanie przećwicz± atak j±drowy na Warszawę