Rosjanie przećwiczą atak jądrowy na Warszawę

Data: 2013-04-21 15:21:47
Autor: Trybun
Rosjanie przećwiczą atak jądrowy na Warszawę
W dniu 2013-04-20 20:53, jr pisze:
Co szokuje jeszcze bardziej gen. Koziej uznał

Podziękuj ty i ten twój Koziej naszym władzom. To oni wpuszczając na terytorium kraju obce wojska sprowadzili jednocześnie groźbę ataku nuklearnego.

Data: 2013-04-21 17:56:21
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kl0p40$jp7$1node2.news.atman.pl...

| Podziękuj ty i ten twój Koziej naszym władzom. To oni wpuszczając na
| terytorium kraju obce wojska sprowadzili jednocześnie groźbę ataku
| nuklearnego.

Nie ma takiej grozby, chodzi o Koree.
Grozbe nuklearnego ataku mielismy nie raz podczas zimnej wojny (gdy Zwiazek Sowiecki szykowal sie do tej goracej).  PRL byl krajem frontowym, a LWP traktowano jako wojska pierwszego rzutu, czyli mieso armatnie. Tylko dzieki zaangazowaniu USA w Europe do tej wojny nie doszlo.

Data: 2013-04-22 15:11:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-21 17:56, jr pisze:
> [...]

traktowano jako wojska pierwszego rzutu, czyli mieso armatnie. Tylko dzieki
zaangazowaniu USA w Europe do tej wojny nie doszlo.

To więc po co imperialistom były rakiety średniego zasięgu którymi mogli zaatakować Warszawę? I z jakiej paki Polska wtedy by miała być krajem frontowym, to nas miał ktoś atakować?. Myślałem że front to bedzie wobec agresji sowieta przebiegał o setki kilometrów na zachód od Berlina.. Nie, to tylko sojusz z sowietem sprawił że dopiero teraz, 60 lat po wojnie szwenda się w Polsce żołdactwo imperialistów.

Data: 2013-04-22 16:13:12
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kl3cu0$dra$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| To więc po co imperialistom były rakiety średniego zasięgu którymi mogli
| zaatakować Warszawę?

Po to, aby Uklad Warszawski ich nie zaatakowal. Jasne?
W roku 1939 nie mielismy czym sie bronic, dlatego Zwiazek Sowiecki nas zaatakowal.

 I z jakiej paki Polska wtedy by miała być krajem
| frontowym, to nas miał ktoś atakować?.

Bezposrednie zaplecze kazdego frontu jest atakowane w wypadku wojny. Gdyby Sowiet uderzyl na RFN, niszczone bylyby jego linie zaopatrzenia biegnace przez Polske i Czechy i NRD. Na terenie RFN uzyliby broni defenzywno-konwencjonalnej (w tym neutronowej), nie powodujacej wiekszych szkod, lecz czym dalej w las, tam nie ma zmiluj...

 Myślałem że front to bedzie wobec
| agresji sowieta przebiegał o setki kilometrów na zachód od Berlina..
| Nie, to tylko sojusz z sowietem

Nie bylo zadnego sojuszu z sowietem. Byla sowiecka okupacja od czasu II WS.

Data: 2013-04-23 12:36:33
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-22 16:13, jr pisze:

> [...]

Po to, aby Uklad Warszawski ich nie zaatakowal. Jasne?
W roku 1939 nie mielismy czym sie bronic, dlatego Zwiazek Sowiecki nas

No chyba nie chcesz powiedzieć że takich rakiet zachód użyłby do zniszczenia zgrupowania czołgów, czy lotniska wojskowego? - Nie - one były wycelowane w Poznań Warszawę i Kraków, a nie w sowieckie czołgi. Tak lubisz jak ci ktoś celuje w głowę, aż do tego ci wypłukał te resztki rozsądku z głowy - Suworow?

> [...]

(w tym neutronowej), nie powodujacej wiekszych szkod, lecz czym dalej w las, tam

Czyli znowu usprawiedliwienie dla zniszczenia Poznania, Warszawy i Łodzi? No tak, przecież te biedaki musieli sie jakoś bronić.. Hirosima to też była samoobrona..  Q*wa, naprawdę aż chce się rzygać.

  Myślałem że front to bedzie wobec
| agresji sowieta przebiegał o setki kilometrów na zachód od Berlina..
| Nie, to tylko sojusz z sowietem

Nie bylo zadnego sojuszu z sowietem. Byla sowiecka okupacja od czasu II WS.

A był sojusz.. Było to prawdziwe braterstwo armii, razem walczyliśmy o wspólne cele i raczę ginęliśmy i zwyciężaliśmy. Nie zastanawia cie to że wtedy sowiet nawet nas nie poprosił o pomoc w wprowadzeniu porządku w Afganistanie?

Data: 2013-04-23 15:39:59
Autor: jr

|W dniu 2013-04-22 16:13, jr pisze:
| > |

| No chyba nie chcesz powiedzieć że takich rakiet zachód użyłby do
| zniszczenia zgrupowania czołgów, czy lotniska wojskowego?

Dokladnie to chcialem powiedziec.

 - Nie - one
| były wycelowane w Poznań Warszawę i Kraków, a nie w sowieckie czołgi.

:-DDD
Powiedz no Trybunie, ktoredy te sowieckie czolgi mialy jechac na Zachod? Po dnie Baltyku? Czy ty w ogole masz jakies pojecie o wojnie i o wojennych przygotowaniach sowietow z lat 60/70?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Front_Polski_%281950%29
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/593596,Polska-miala-okupowac-Danie-i-Holandie
http://dziennik3rp.blogspot.com/2012/02/polska-szykowaa-zachodowi-atomowa.html
http://www.historycy.org/index.php?showtopic=7556
http://bellum.com.pl/iii-wojna-swiatowa-polski-plan-ataku-na-zachod/

Pokrotce wyjasnie:
Wojska pierwszego rzutu to tzw. mieso armatnie, w ktorego role mieli wcielic sie Poalcy, Czesi itd, a takze niektore jednostki sowieckie. Za nimi mial postepowac drugi rzut tym razem sowiecki rozlokowany glownie na terenach Polski Czechoslowacji i Wegier. Wobec tego, ze armie tych krajow poszly zdobywac Niderlandy, na ich terenie pozostaje czesc armii sowieckiej, ktora zabezpiecza tranzyt, organizuje obrone cywilna, rekrutuje nowe roczniki itd.
Jesli byles wtedy za mlody na to, zeby ginac na zgnilym zachodzie, machalbys lopata w masce p-skazeniowej przy odgruzowywaniu radioaktywnych ruin. Wiedz o tym ze nie doszlo do tego tylko dzieki potencjalowi militarnemu NATO, czyniacego wojne nieoplacalna z punktu widzenia sowieckiego.
Lubisz grzybki? Tutaj masz jeszcze troche mapek:

http://www.google.pl/imgres?q=plany+ataku+frontu+polskiego&sa=X&hl=pl&biw=1280&bih=787&tbm=isch&tbnid=qSO3xPtP3aI5CM:&imgrefurl=http://salski.nowyekran.pl/post/5058,sowieckie-zbrojenia-kosztowaly-prl-ponad-bilion-dolarow&docid=Jh7Ttuya5aP9kM&imgurl=http://prawica.net/files/images/Kuklinski_Izba8.jpg&w=550&h=347&ei=lYd2UfY-y8Q8psqBsAY&zoom=1&ved=1t:3588,r:4,s:0,i:94&iact=rc&dur=1106&page=1&tbnh=104&tbnw=149&start=0&ndsp=20&tx=66&ty=36
http://www.google.pl/imgres?q=plany+ataku+frontu+polskiego&sa=X&hl=pl&biw=1280&bih=787&tbm=isch&tbnid=vNcIC5mjhIyo8M:&imgrefurl=https://forum.ioh.pl/viewtopic.php%3Fp%3D209955&docid=DlPYXFouZQLoIM&imgurl=http://img717.imageshack.us/img717/7452/operdunaj.jpg&w=716&h=600&ei=DYp2UbzVBcHAO4C5gMAM&zoom=1&ved=1t:3588,r:84,s:0,i:343&iact=rc&dur=1261&page=4&tbnh=175&tbnw=209&start=68&ndsp=26&tx=157&ty=73http://www.mojeopinie.pl/img/zoom0/mapa.jpg

Data: 2013-04-23 15:48:43
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kl5o84$pn8$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| rozsądku z głowy - Suworow?

| Czyli znowu usprawiedliwienie dla zniszczenia Poznania, Warszawy i

Czyje znowu usprawiedliwienie?

  No tak, przecież te biedaki musieli sie jakoś bronić..

Kto sieje wiatr, ten zbiera burze.

 Hirosima
| to też była samoobrona..

Kto im kazal atakowac Pearl Harbour?

  Q*wa, naprawdę aż chce się rzygać.

Jak kazdemu komuchowi oczekujacemu bezsilnosci od wolnego swiata.

Data: 2013-04-23 15:50:10
Autor: jr
Rosjanie przećwiczą atak jądrowy na Warszawę

| A był sojusz.. Było to prawdziwe braterstwo armii, razem walczyliśmy o
| wspólne cele

Szkoda, ze nas nie bylo w Moskwie u boku Ribbentropa i Molotowa.

Rosjanie przećwiczą atak jądrowy na Warszawę