Rosjanie tym różnią sie od Polaków...

Data: 2013-08-07 15:15:10
Autor: miś z okienka
Rosjanie tym różnią sie od Polaków...

          ....że Rosjanie nie pozwolili sobie na to, aby jakiś komuch wprowadzał im w Moskwie stan wojenny.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pucz_Janajewa
http://i1.ytimg.com/vi/y0mwhhZvvr8/hqdefault.jpg

Oto niedoszły rosyjski Jaruzel:
http://s.v3.tvp.pl/images/8/8/a/uid_88a6321a06eb3603b4c2c09ef2a9c1db1285316323459_width_700_play_0_pos_3_gs_0.jpg
i jego ideologiczny bełkot, który jak widać nie opuszczał go do śmierci.
http://tvp.info/informacje/swiat/janajew-w-1991-roku-potrzebna-byla-krew/5121465

Data: 2013-08-07 15:36:58
Autor: Trybun
Rosjanie tym różnią sie od Polaków...
W dniu 2013-08-07 15:15, miś z okienka pisze:

Myślę że nigdy by sobie nie pozwolili na to żeby ktoś obcy panoszył się w ich ojczyźnie.. I tylko tym się różnimy, my nie możemy żyć baz protektoratu różnej maści alfonsów, a Oni do tej kwestii mają odwrotny stosunek..

Data: 2013-08-08 01:31:33
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kttihr$oi9$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| w ich ojczyźnie.. I tylko tym się różnimy, my nie możemy żyć baz
| protektoratu różnej maści alfonsów, a Oni do tej kwestii mają odwrotny

Ładnie to wycinać tekst, do którego sie odnosisz? Bo chyba nie dyskutujesz z samym tytułem?
jb

Data: 2013-08-08 16:41:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-08 01:31, miś z okienka pisze:
> [...]
| stosunek..

Ładnie to wycinać tekst, do którego sie odnosisz? Bo chyba nie dyskutujesz z

Bardzo ładnie, odpowiedziałem na zagadnienie. To chyba ważniejsze niż jakaś poruszana marginalna  kwestia na podstawie której trudno cokolwiek stwierdzić...

Data: 2013-08-09 00:42:19
Autor: miś z okienka

> [...]
| > |
> [...]
| > |

| Bardzo ładnie, odpowiedziałem na zagadnienie. To chyba ważniejsze niż

Komusza pycha przemawia przez ciebie Andrzeju.
Mógłbym zgodzić się z tym co tu wcześniej napisałeś na temat Polaków i Rosjan, niemniej w tytule nie zadałem pytania, lecz wskazałem na dalszą treść. Ty też czasem tak robisz, więc nie pogniewaj się, gdy ci odpłacę podobnym.

Data: 2013-08-07 20:58:14
Autor: mkarwan

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:ktth8k$47p$1node2.news.atman.pl...

[...]

Znowu robisz siebie idiotę, jak zwykle zresztą.
Władze zapobiegły puczowi.
W 1981 r. pucz miał inaczej wyglądać.

Data: 2013-08-08 02:39:14
Autor: miś z okienka

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
http://tvp.info/informacje/swiat/janajew-w-1991-roku-potrzebna-byla-krew/5121465

| Znowu robisz siebie idiotę, jak zwykle zresztą.

          które władze, może te?:
-- Doszło do przejęcia władzy przez 8-osobowy Państwowy Komitet Stanu Wyjątkowego. Na czele tego komitetu stał wiceprezydent ZSRR Giennadij Janajew. Oprócz niego w skład Komitetu wchodzili: premier Walentin Pawłow, minister obrony Dmitrij Jazow, szef KGB Władimir Kriuczkow, minister spraw wewnętrznych Boriss Pugo, I zastępca przewodniczącego Rady Obrony ZSRR Oleg Bakłanow,
przewodniczący Związku Rolników ZSRR Wasilij Starodubcew, przewodniczący Stowarzyszenia Państwowych Obiektów Przemysłu, Budownictwa, Transportu i Łączności ZSRR Aleksandr Tisiakow.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pucz_Janajewa

Śmietanka sowieckiej wierchuszki z premierem włącznie. Uwięzili genseka i ogłosili stan wyjatkowy. Prawdziwego przewrotu dokonali ludzie broniący parlamentu (pięciu poległo). Zmienili władze i rozwiązali ZSRR.

| W 1981 r. pucz miał inaczej wyglądać.

13 grudnia 1981 roku trwała sesja Sejmu. Rada państwa nie miała prawa dekretować w tym czasie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stan_wojenny_w_Polsce_1981-1983#Aspekt_prawny_wprowadzenia_stanu_wojennego.5B25.5D
z punktu widzenia peerelowskiego prawa wprowadzenie stanu wojennego było nielegalne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stan_wojenny_w_Polsce_1981-1983#Stanowisko_Trybuna.C5.82u_Konstytucyjnego
dlatego historycy nazywają stan wojenny zamachem stanu
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stan_wojenny_w_Polsce_1981-1983#Opinie_historyk.C3.B3w

Niestety nie ma żadnych danych ku temu, aby w tym czasie w Polsce był szykowany jakiś inny pucz. Jeśli ty mkarwam masz na ten temat jakieś inne informacje, to podziel się źródłami, zamiast kłapać pustą gebą, jak to masz w zwyczaju.
jb

Rosjanie tym różnią sie od Polaków...