Rosjanie tym różnią sie od Polaków...

Data: 2013-08-07 15:36:58
Autor: Trybun
Rosjanie tym różnią sie od Polaków...
W dniu 2013-08-07 15:15, miś z okienka pisze:

Myślę że nigdy by sobie nie pozwolili na to żeby ktoś obcy panoszył się w ich ojczyźnie.. I tylko tym się różnimy, my nie możemy żyć baz protektoratu różnej maści alfonsów, a Oni do tej kwestii mają odwrotny stosunek..

Data: 2013-08-08 01:31:33
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kttihr$oi9$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| w ich ojczyźnie.. I tylko tym się różnimy, my nie możemy żyć baz
| protektoratu różnej maści alfonsów, a Oni do tej kwestii mają odwrotny

Ładnie to wycinać tekst, do którego sie odnosisz? Bo chyba nie dyskutujesz z samym tytułem?
jb

Data: 2013-08-08 16:41:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-08 01:31, miś z okienka pisze:
> [...]
| stosunek..

Ładnie to wycinać tekst, do którego sie odnosisz? Bo chyba nie dyskutujesz z

Bardzo ładnie, odpowiedziałem na zagadnienie. To chyba ważniejsze niż jakaś poruszana marginalna  kwestia na podstawie której trudno cokolwiek stwierdzić...

Data: 2013-08-09 00:42:19
Autor: miś z okienka

> [...]
| > |
> [...]
| > |

| Bardzo ładnie, odpowiedziałem na zagadnienie. To chyba ważniejsze niż

Komusza pycha przemawia przez ciebie Andrzeju.
Mógłbym zgodzić się z tym co tu wcześniej napisałeś na temat Polaków i Rosjan, niemniej w tytule nie zadałem pytania, lecz wskazałem na dalszą treść. Ty też czasem tak robisz, więc nie pogniewaj się, gdy ci odpłacę podobnym.

Rosjanie tym różnią sie od Polaków...