"Rosjanie" ujawnili sportowców na LEGALNYM dopingu :-) [Głasnost zawitała do agencji "antydopingowej"]

Data: 2016-09-13 20:34:16
Autor: A. Filip
"Rosjanie" ujawnili sportowców na LEGALNYM dopingu :-) [Głasnost zawitała do agencji "antydopingowej"]
http://www.bbc.co.uk/news/world-37352326
Russian hackers leak Simone Biles and Serena Williams files
The hackers accessed records detailing "Therapeutic Use Exemptions",
which allows the use of banned substances due to athletes' verified
medical needs.

Jak kontrola antydopingowa ma nie być kpiną to ta lista "pozwoleń na
doping" powinna być JAWNA dla sportowców wyczynowych o dupki z agencji
"selektywnie antydopingowej".

Wazelina za walkę o jawność czyli "Głasnost w agencji 'antydopingowej'"  ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

"Rosjanie" ujawnili sportowców na LEGALNYM dopingu :-) [Głasnost zawitała do agencji "antydopingowej"]