Rosjanie używają katastrof lotniczych do odżydzania Polski

Data: 2011-11-12 13:09:34
Autor: boukun
Rosjanie używają katastrof lotniczych do odżydzania Polski
Największe odżydzenie miało miejsce w Smoleńsku, gdzie nasi słowiańscy bracia
Rosjanie pomogli pozbyć się całej syjonistycznej elity skupionej wokół
Kaczyńskiego. Wcześniej Rosjanie odżydzali Polskę przy pomocy Iłów, którymi
importowano Żydów z USA do Polski. W marcu 1980 na Okęciu zginęła Żydówka
Jantar i wielu innych Żydów syjonistów. Podobnie było w katastrofie w Lesie
Kabackim w 1987r. Wystarczy spojrzeć na nazwiska ofiar, żeby się przekonać, że
to był żydowski desant z USA:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_w_Lesie_Kabackim#Zestawienie_ofiar

boukun

Data: 2011-11-12 19:13:44
Autor: obserwator
> [...]

> Kabackim w 1987r. Wystarczy spojrzeć na nazwiska ofiar, żeby się przekonać, ż

Uwaga, GWno!

ale to przeciez tekst w twoim stylu:) Ty nie piszesz z GW bo sie maskujesz:)

Data: 2011-11-12 20:34:05
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9mgh7$3dg$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Uwaga, GWno!

ale to przeciez tekst w twoim stylu:) Ty nie piszesz z GW bo sie maskujesz:)

Głupoty opowiadasz, Tzva co najwyżej parodiuje moje poglądy.

boukun

Data: 2011-11-12 19:38:06
Autor: obserwator
Rosjanie używają katastrof lotniczych do odżydzania Polski
Głupoty opowiadasz, Tzva co najwyżej parodiuje moje poglądy.

ale trzeba przyznac ze robi to swietnie:))))

Data: 2011-11-12 21:06:15
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9mhut$7h0$1inews.gazeta.pl...

Głupoty opowiadasz, Tzva co najwyżej parodiuje moje poglądy.

ale trzeba przyznac ze robi to swietnie:))))

Mnie się nie podoba, mógłby sie lepiej postarać...

boukun

Rosjanie używają katastrof lotniczych do odżydzania Polski