Rosjanie_w_obliczu_tragedii..

Data: 2010-04-14 16:44:53
Autor: MH
Rosjanie_w_obliczu_tragedii..
Jestem pełen podziwu dla ich postawy i reakcji ... Prości ludzie , którzy nie
będąc emocjonalnie związani z pasażerami owego feralnego lotu , spontanicznie
zareagowali.. Były kwiaty , znicze i łzy ...  Reakcja oficjeli rządowych (rusofoby powiedzą,że to teatr , a będą piać z
zachwytu jak przyleci murzyn , powie że jest polakiem , wyśle na wojenkę do
afganu trochę więcej mięsa , a wiz nie da) była więcej niż poprawna.. Żałoba Narodowa , oficjalne wystąpienie Prezydenta Miedwiediewa , emisja
filmu Wajdy w czasie największej oglądalności , i chociażby spontaniczny gest Premiera Putina ...

Wyreżysrowane ???

MH --

Data: 2010-04-14 10:14:22
Autor: Woland
Rosjanie_w_obliczu_tragedii..
MH napisał(a):

Wyrezysrowane ???

Rosjanie nienawidzą Polaków.. Zdążyłem przywyknąć do ludzkiej
nienawiści, ale to, czego nasłuchałem się na rosyjskich kanałach IRC,
podając się za Polaka, przekracza wszelkie granice człowieczeństwa...
Ci, którzy mówią o sympatii Rosjan do Polaków i słowiańskim
braterstwie są albo ignorantami, albo źle życzą Polsce... Ich
nienawiść nie opiera się nawet na przesłankach politycznych,
przeważnie ma charakter irracjonalny i rasistowski..

Data: 2010-04-14 20:27:33
Autor: awe

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:e83af985-4e52-4d46-9028-7601b4ceae17i25g2000yqm.googlegroups.com...
MH napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- --
o to tak jak z naszymi grupowymi sobakincami. czy myslisz ze to tez ruskie?
awe

Data: 2010-04-14 20:34:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 19:14, Woland pisze:
MH napisał(a):

[...]

Bo ty ich pewnie prowokujesz do takich zachowań.  Np. ja gdy usłyszałem wiadomość o śmierci p. Prezydenta Kaczyńskiego i osób mu towarzyszących przeżyłem szok i nie mogłem powstrzymać łez... Natomiast dziś, pod wpływem tego co się dzieje w TV, i grupowych prowoków (awe, neko. itd.) odczuwam tylko irytację i  irracjonalna niechęć do jego osoby. To samo może być z tymi twoimi kacapami z IRC.

Data: 2010-04-14 21:37:48
Autor: ColgatesBilly

--

Jeste chwiejny, zmienny i latwo Toba manipulowac, zwl. telewizyjnie  ;)

P-Kol

Data: 2010-04-14 20:58:12
Autor: jadrys
MH napisał(a):

[...]

Chwiejny tak.. Ale dość odporny na manipulację.

Data: 2010-04-16 14:39:09
Autor: HaMMeR
MH napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pomyliles manipulacje z rozumem, zdarza sie to niektorym...

Data: 2010-04-14 20:45:10
Autor: MH
MH napisał(a):

> [...]

nienawiść nie opiera się nawet na przesłankach politycznych,
przeważnie ma charakter irracjonalny i rasistowski..

=========================

Wielkie mi mecyje !!! A nie zauważyłeś , że Polacy nienawidzą TZVA ?!
Dokładnie z tych samych powodów ...

MH

Data: 2010-04-14 17:06:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 16:44, MH pisze:
[...]

Moim zdaniem na pewno nie... Rosjanie zawsze byli przyjaciółmi Polaków. Przypadki  Stalina i paru Carów nic nie zmieniają w tej materii - Oni dla nas i my dla Nich to bracia Słowianie.

Data: 2010-04-14 10:04:55
Autor: Antenka
[...]

Hm prosty ruski lud to może i ma współczucie ale KGB chyba nie :-(

Antenka

Data: 2010-04-14 20:24:55
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 19:04, Antenka pisze:
[...]

Wiesz Antenko, myślę że wokół KGB narosło wiele fałszywych mitów :-( . A oni działali tylko w obronie swojej socjalistycznej ojczyzny :-) .. Nawet nie można ich porównywać ze zbrodniczymi działaniami CIA :-( .

Data: 2010-04-14 21:39:17
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq51rh$p6c$1news.onet.pl...
[...]

No... a SSmani to byli dzentelmeni, jak nieraz udawadniales...
No nie ma jak to lewica u wladzy.
Pelen...Powrot do Normalnosci...  ;)

P-Kol

Data: 2010-04-14 20:57:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 20:39, ColgatesBilly pisze:
[...]

Nie żartuj Billy z poważnych rzeczy.. Jakich SS-manów?
Ja nie chcę złodziejskiej lewicy przy korycie. - tych co to jednym zabieraja po to żeby obdarowywać innych.. Ja chcę prawdziwego komunizmu.

Data: 2010-04-15 08:41:40
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq539g$tq0$1news.onet.pl...
[...]

A gwiazdki z nieba nie chcesz?

--
stevep

Data: 2010-04-16 01:01:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 08:41, cirrus pisze:

[...]

Nie, jednym z najwazniejszych moich marzeń jest życie w sprawiedliwym ustroju. A to moze zapewnić tylko komunizm.

Data: 2010-04-16 11:25:21
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq85s8$b2e$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie temu, że te marzenia się nie zrealizują będziesz zawdzięczał, że komunizm nie skróci ci życia tak jak milionom ludzi.

--
stevep

Data: 2010-04-17 09:46:49
Autor: jadrys
Rosjanie_w_obliczu_tragedii..

Data: 2010-04-17 11:56:51
Autor: cirrus
Rosjanie_w_obliczu_tragedii..

Data: 2010-04-17 22:51:00
Autor: jadrys
Rosjanie_w_obliczu_tragedii..

Data: 2010-04-18 09:58:23
Autor: cirrus
Rosjanie_w_obliczu_tragedii..

Data: 2010-04-16 04:27:53
Autor: zbig
On 14 Kwi, 20:24, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Wiesz Antenko, myślę że wokół KGB narosło wiele fałszywych mitów :-( . A
oni działali tylko w obronie swojej socjalistycznej ojczyzny :-) ..
Nawet nie można ich porównywać ze zbrodniczymi działaniami CIA :-( .
Pełna zgoda KGB. można porównać jedynie do SS, ale i tu SS się broni.

Data: 2010-04-17 09:47:21
Autor: jadrys
Rosjanie_w_obliczu_tragedii..

Data: 2010-04-14 19:02:19
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000180b.4bc5d4e5newsgate.onet.pl...
[...]

ciekawe czy oni tak zeganaja sie w cerkawiach na zamowienie...czy tez taka gleboka wiara w nich wstapila?
awe

--

Rosjanie_w_obliczu_tragedii..