Rosjanie wiedzą jak postępować z kobietami :D

Data: 2009-09-02 16:15:56
Autor: Antenka
Rosjanie wiedzą jak postępować z kobietami :D
Data: 2009-09-02 09:21:34
Autor: Antenka
Tzvel, bo ci giry z d py powyrywam!!! Ty mendo s połeczna, wredny podszywaczu!!
Też bym tak chciała jak na tym filmie hihihi

http://www.tube8.com/teen/schoolgirl-fucked-against-car-on-country-la...

Znowu masz parcie spermy na mózg?!!! Jesteś skończoną świnią!!!

Antenka

Data: 2009-09-02 18:28:00
Autor: Tzva Adonai
Tzvel, bo ci giry z d py powyrywam!!! Ty mendo społeczna, wredny podszywaczu!!
Jesteś skończoną świnią!!!

Fajny film, oglądnąłem do końca.. Masz gust, Antenka.. Najlepszy fragment
zaczyna się od 6 minuty, gdy zaczyna rżnąć ją w dupę... A potem chwyta ją za
kark i wsadza do samochodu jak ostatnie ścierwo... Prozaiczna romantyka...

Data: 2009-09-02 09:29:25
Autor: Antenka
On 2 Wrz, 18:28, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> Jeste sko czon wini !!!

Fajny film, ogl dn em do ko ca.. Masz gust, Antenka.. Najlepszy fragment
zaczyna si od 6 minuty, gdy zaczyna r n j w dup ... A potem chwyta j za
kark i wsadza do samochodu jak ostatnie cierwo... Prozaiczna romantyka...

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Świnia!

Data: 2009-09-02 18:30:34
Autor: Tzva Adonai
Tzvel, bo ci giry z d py powyrywam!!! Ty mendo społeczna, wredny podszywaczu!!
Świnia!

Jeśli jesteś równie urodziwa jak ta panna z filmu, to mogę ci zrobić tak samo...

Data: 2009-09-02 22:36:30
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:33ae.0000043d.4a9e9daanewsgate.onet.pl...
Świnia!

Jeśli jesteś równie urodziwa jak ta panna z filmu, to mogę ci zrobić tak samo...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
zrob operacje plastyczna + lobotomia, nastepnie wydluzanie i pogrubianie penisa, a przedtem niech Ci go wyciagna z d...wtedy jeszcze idz do szkoly dobrych manier, wez kredyt hipoteczny, kup dobra line albo kajdanki i napadnij na antenke, bowiem nie sadze zeby po dobroci chciala by miec z toba cos wspolnego a co dopierto mowic o stosunkach plciowych
awe

Data: 2009-09-02 17:16:54
Autor: raff
Rosjanie wiedzą jak postępować z kobietami :D
Antenka <czarny_mkarwan@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
http://www.tube8.com/teen/schoolgirl-fucked-against-car-on-country-lane/162189/

dzięki antenka, mama akurat wyszła na balkon, to se strzepnąłem

Data: 2009-09-02 17:18:06
Autor: Antenka
raff <czarny_mkarwan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
dzięki antenka, mama akurat wyszła na balkon, to se strzepnąłem

I ty Brutusie?!
Jednak wszyscy faceci to seksistowskie świnie!

Data: 2009-09-02 19:46:18
Autor: Piotr
Jogi wrócił? (was: Rosjanie wiedzą jak postępować z kobietami :D)

Jakiś atak klonów. Jogi, wrócileś?
Piotr

Data: 2009-09-02 11:57:36
Autor: Antenka
On 2 Wrz, 19:46, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> I ty Brutusie?!
> Jednak wszyscy faceci to seksistowskie świnie!

Jakiś atak klonów. Jogi, wrócileś?
Piotr

To jest Tzvel - tylko on jest zdolny do takich numerów

Antenka

Data: 2009-09-02 22:56:58
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Też bym tak chciała jak na tym filmie hihihi

http://www.tube8.com/teen/schoolgirl-fucked-against-car-on-country-lane/162189/

AMTENKO...!!!

- mos to JAK W KACAPSKIM BANKU....!!!

Nima sprawy, wezmem sem Jontka i wygruchomy ciem psy mojej limuzynie...

Rosjanie wiedzą jak postępować z kobietami :D