Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa

Data: 2010-11-03 17:48:59
Autor: u2
Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa
... bo udowadnia to chc± sami udowodniæ :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101103&typ=po&id=po03.txt

"Rosyjskie media z uwag± prze¶ledzi³y doniesienia tygodnika "Wprost" na
temat smoleñskiego ¶ledztwa i zareagowa³y natychmiast, pisz±c, ¿e winnym
tragedii by³ ¶p. gen. Andrzej B³asik. By³y dowódca naszych si³
powietrznych jest przez Rosjan nazywany "szalonym" i "skandalist±".
Tekst we "Wprost" doskonale pasuje Rosjanom, którzy od pocz±tku win± za
katastrofê obarczaj± polskich pilotów i osoby, które mia³y rzekomo
wywieraæ na nich wp³yw, w tym prezydent Lech Kaczyñski i gen. B³asik."

Data: 2010-11-03 18:00:51
Autor: VSS
u2 wrote:

za katastrofê obarczaj± polskich pilotów i osoby, które mia³y rzekomo
wywieraæ na nich wp³yw, w tym prezydent Lech Kaczyñski i gen. B³asik."

przeciez to prawda, to co siê podniecaæ  ?

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-11-03 18:02:28
Autor: u2
W dniu 2010-11-03 18:00, VSS pisze:
u2 wrote:

za katastrofê obarczaj± polskich pilotów i osoby, które mia³y rzekomo
wywieraæ na nich wp³yw, w tym prezydent Lech Kaczyñski i gen. B³asik."

przeciez to prawda, to co siê podniecaæ  ?

Oczywi¶cie, rosyjska Prawda s³ynie z Prawdy :)

Data: 2010-11-03 18:27:31
Autor: zinek
Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cd195a8$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
u2 wrote:

[...]

no - i sama Rosja jako taka bardzo wiarygodna. Praworzadne i przestrzegajace praw czlowieka panstwo. ;)
no i demokratyczne :)

Data: 2010-11-03 18:28:28
Autor: boukun
Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa

U¿ytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ias6ba$ihl$1mx1.internetia.pl...

u2 wrote:

[...]

Nie to co Polska przynajmiej... re¿imowy grajdo³...

boukun

Data: 2010-11-03 18:28:34
Autor: Bogdan Idzikowski

u2 wrote:

[...]

Bierze przyk³ad z USA!

Data: 2010-11-03 18:37:52
Autor: u2
Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa
no - i sama Rosja jako taka bardzo wiarygodna. Praworzadne i
przestrzegajace praw czlowieka panstwo. ;)
no i demokratyczne :)

Bierze przyk³ad z USA!

USA specjalnie urz±dza tajne wiêzienia na cudzych terytoriach. W samej
hameryce prawa cz³owieka s± jednak przestrzegane.

Data: 2010-11-03 18:42:07
Autor: boukun
Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cd19df5$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widaæ nie, bo to z Ameryki te zbrodnie przeciwko ludzko¶ci s± sterowane...

boukun

Data: 2010-11-03 19:45:33
Autor:
On Wed, 3 Nov 2010 18:27:31 +0100, "zinek" <unknown@op.pl> wrote:

> [...]

no - i sama Rosja jako taka bardzo wiarygodna. Praworzadne i przestrzegajace praw czlowieka panstwo. ;)

 to ich problem wewnetrzny i niech sobie z tym radza!
 faktem jest, ze tu-154 rozpierdzielil sie pod smolenskiem,
 a nie na krakowskim przedmiesciu. wroble od dawna cwierkaly,
 ze ta katastrofa to skutek pieniactwa kaczynskich.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-11-03 19:47:10
Autor: cyc
Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa

U¿ytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ias4g5$21j$1inews.gazeta.pl...
u2 wrote:

[...]

To bylo wiadomo od pierwszej niemal chwili po katastrofie !. Nie bez przyczyny J.Kaczynski robi kolo sprawy zamieszanie sugerujac zamach bo doskonale wie , ze smierc brata byla wynikiem jego decyzji a pewnie i na dodatek w porozumieniu z Jaroslawem . Sumienie go gryzie stad ta determinacja w szukaniu winnych .

cyc

Data: 2010-11-03 20:01:04
Autor: u2
W dniu 2010-11-03 19:47, cyc pisze:
[...]

Oczywi¶cie nie ma winnych, zawini³a pogoda.

Data: 2010-11-04 07:20:45
Autor: zbig
On 3 Lis, 20:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> doskonale wie , ze smierc brata byla wynikiem jego decyzji a pewnie i na
> dodatek w porozumieniu z Jaroslawem . Sumienie go gryzie stad ta

Oczywi cie nie ma winnych, zawini a pogoda.

Chyba  zartujesz.Pogoda? Wiadomo, ze to Putin

http://mleczko.interia.pl/zdjecia/rysunki-kolorowe,10561/zdjecie,1275571

Data: 2010-11-04 16:01:00
Autor: cyc
On 3 Lis, 20:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> dodatek w porozumieniu z Jaroslawem . Sumienie go gryzie stad ta
> determinacja w szukaniu winnych .

Oczywi cie nie ma winnych, zawini a pogoda.

Gowno tam pogoda !!.
Zawinil Lech Kaczynski , prezydent Polski i mianowany przez niego dowodca wojsk lotniczych gen Blasiak !. Od tej prawdy nie ucieknie zaden Jaroslaw i armia jego wasalskih i bezmozgich pisolubcow . Chocby nie wiem jak darli gardla usilujac zagluszyc prawdziwe przyczyny tragedii , swiat i tak wie czyja to wina !. Zaden psychopata , zadna komisja nie wykreci precla pozwalajacego wskazac innych winnych . Jeszcze chwila a dowiemy sie w szczegolach o faktach , ktore dotad ciekna do nas tylko we fragmentach  ALE KTORE I TAK JEDNOZNACZNIE WSKAZUJA WINNYCH .
Mielismy za prezydenta nadetego aroganta i takiego bezmyslnego "kozaka " jakiego dotad Polska nie widziala . To pozwolilo mu dokonac tragicznego w skutkach wyboru i wydanie  polecenia pilotowi " laduj dziadu !!"  !.

cyc

Data: 2010-11-04 15:33:41
Autor: Andrzej Adam Filip
Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa
"VSS" <vss@gazeta.pl> pisze:
u2 wrote:

za katastrofę obarczają polskich pilotów i osoby, które miały rzekomo
wywierać na nich wpływ, w tym prezydent Lech Kaczyński i gen. Błasik."

przeciez to prawda, to co siÄ™ podniecać  ?

*Może* i masz rację co do tego kto dostanie "większościowy pakiet winy"
ale gra choćby nawet o wielkość "rosyjskiego pakietu mniejszościowego"
ma swoje sporawe znaczenie. Jest nie tak drobna różnica międzu "winni są
*TYLKO* Polacy" a "winni są w *większości* Polacy" np. dla przyszłości
ministra Klicha(PO) w rządzie premiera Tuska(PO), ministra od pułku
transportowego (załogi, samolotu, obsługi naziemnej oraz "kontroli
jakości właściwego poziomu gotowości do lotów").

Do każdych drzwi jakiś klucz się nada.
  -- PrzysÅ‚owie suahili (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-11-04 15:53:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:m7efotcx4c+AB4@barbara.huge.strangled.net...
"VSS" <vss@gazeta.pl> pisze:
u2 wrote:

[...]

1) samolot był sprawny technicznie; 2) nie było żadnego zamachu; 3) warunki atmosferyczne wykluczały bezpieczne lądowanie; 4) decyzja pilota o lądowaniu była wbrew przepisom; 5) pilot działał pod presją oskarżeń pilota z wyprawy gruzińskiej (oskarżenia o tchórzostwo); 6) skandaliczna obecność w kokpicie szefów politycznych i wojskowych wskazuje na mobbowanie pilota.
Wniosek z tego może być tylko jeden: całkowitą odpowiedzialność za katastrofę ponosi Lech Kaczyński. Pilot zdał sobie sprawę, że w przypadku zaniechania lądowania bizantyjska wyprawa LK weźmie w łeb, a całą odpowiedzialnością za to obciąży się pilota. On sobie zdał sprawę z tego, że po zaniechaniu lądowania cała jego przyszłość w wojsku będzie funta kłaków warta. Nad tą katastrofą cały pis uporczywie i długo pracował wcześniej.
Katastrofy smoleńskiej winni są także prokuratorzy prowadzący dochodzenie w sprawie wcześniejszej katastrofy CASA. Nie dokonano bowiem żadnej analizy uwarunkowań decycji pilota przy realizacji szczególnie ważnych lotów, z udziałem najwyższych trepów.
No i na koniec. Skoro obertrep wojsk lotniczych znalazł się już w kokpicie, to on powinien tylko jedno powiedzieć: nie ląduj w takich warunkach. Ten obertrep musiał mieć znacznie większą wiedzę o możliwych konsekwencjach. On jednak z pewnością był także pod presją LK. Reasumując: jedynym winnym katastrofy był Lech Kaczyński, a pomagała mu w tym jego bizantyjska świta.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-11-04 16:08:13
Autor: Andrzej Adam Filip
"VSS" <vss@gazeta.pl> pisze:
u2 wrote:

[...]

Czyli *według ciebie* min. Klich (PO) jest "całkowicie
nieodpowiedzialny" za to że pilot okazał się "mobbowalny"?
Przecież min. Klich (PO) wręczył medale pilotowi co się Kaczyńskiemu
postawił *zanim ten odszedł z wojska*?

[...]

Wojny nie było. Przełożonym "obertrepa" w czasie pokoju był/jest
min. Klich(PO).

Zawsze można być wyżej powieszonym.
  -- Lec, StanisÅ‚aw Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-11-04 18:13:32
Autor: Bogdan Idzikowski

"VSS" <vss@gazeta.pl> pisze:
u2 wrote:

[...]

Znasz to: "Wtedy przyszedł prezydent Lech Kaczyński?

- Po zatankowaniu samolotu. Jak byli już wszyscy na pokładzie, wszedł do kabiny pilotów. Zapytał mnie, czy wiem, kto jest zwierzchnikiem sił zbrojnych. Odpowiedziałem, że wiem, że to pan prezydent. Usłyszałem: "W takim razie polecam wykonać lot do Tbilisi". Prezydent odwrócił się i wyszedł z kabiny."

Może teraz tak potraktował obertrepa, ktory był jego pupilkiem?

Coś się tego Klicha uczepił. Przecież Klich nie będzie odpowiadał za pilota, a także za stewardesę, bo nie umie parzyć kawy. Nie te progi.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-11-04 18:53:52
Autor: Andrzej Adam Filip
"VSS" <vss@gazeta.pl> pisze:
u2 wrote:

[...]

Jeśli to nie Klich(PO) *spierdolił* a Kaczyński Lech to gdzie do
K. N. jest projekt ustawy ministra Klicha(PO) majÄ…cy zapobiec czemuÅ›
takiemu w przyszłości?

Jeśli nawet *był* niewinny to *teraz* jest winny jak jasna cholera tego
że zostawia zastawioną pułapkę na przyszłość, *teraz* byłby winny (w
mojej opinii) *karalnej* niekompetencji połączonej z koszmarnym
olewactwem i nie naprawianiem "wykrytych usterek" do samego końca.

Nie miejsce zdobi człowieka, lecz człowiek miejsce.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-11-04 19:16:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:fj6xe5ehow+AB4@barbara.huge.strangled.net...
[...]

O co ci chodzi? W jaki sposób chcesz zapobiegać podejmowaniu błędnych decyzji przez pilotów.
Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Ale zrobił to. I w przyszłości jeśli zechce, to zrobi.
A myślisz, że tak całkowicie niewinny jest pilot drugiego samolotu? Przecież on też szarżował.

Oto jego słowa:

08:25:05   044   No, nam siÄ™ udaÅ‚o tak w ostatniej chwili wylÄ…dować. No, natomiast powiem szczerze, że możecie spróbować, jak najbardziej. Dwa APM-y sÄ…, bramkÄ™ zrobili, tak, że możecie spróbować, ale... Jeżeli wam siÄ™ nie uda za drugim razem, to proponujÄ™ wam lecieć na przykÅ‚ad do Moskwy, albo gdzieÅ›.

Co to znaczy "ma się udać". To nie worek kartofli tylko 96 ludzi. A o widoczności tak mówił:

08:24:49   044   No witamy Ciebie serdecznie. Wiesz co, ogólnie rzecz biorÄ…c, to pizda tutaj jest. Widać jakieÅ› 400 metrów okoÅ‚o i na nasz gust podstawy sÄ… poniżej 50 metrów, grubo.

Z instrukcji HEAD wprost wynika, że lot prezydenta "nie może być wykonywany poniżej warunków minimalnych do startu i lÄ…dowania ustalonych dla pilota, statku powietrznego i lotniska. Te warunki minimalne co do każdego parametru mogÄ… być okreÅ›lone odmiennie, wówczas obowiÄ…zuje kryterium najbardziej rygorystyczne z punktu widzenia bezpieczeÅ„stwa" -  120 m na 1800 m - i dla samolotu, i dla pilota.

I na tym kończę wymianę argumentów.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-11-04 19:35:08
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

[...]

Z punktu osądzania min. Klicha(PO) cała argumentacja sprowadza się do:
Klich nie miał "pełnej kontroli" nad lotnictwem bo nie mógł wymienić
gen. Błasika chronionego przez prezydenta Kaczyńskiego Lecha (z PiS),
a Błasik miał "dług wdzięczności za ochronę". Wiec choć Klich wręczył
medale za "postawienie się Kaczyńskiemu *zgodnie* z przepisami" w locie
do wojennej Gruzji to i tak kapitan tamtego lotu "z wojska odszedł"
a wola "przepisowego stawiania się" zanikła wbrew wysiłkom Klicha(PO)
podobnym do "Potiomkinowskich wiosek" i malowania trawy na zielono.

Jeśli Klich(PO) *teraz* nie che zapobiec powtórzeniu się podobnej
sytuacji "niepełnej kontroli ministra" to oznajmia wszem i wobec że miał "wystarczającą kontrole" przez zostawienie sytuacji "jak była".

Zmiany np. przez wprowadzenie *upierdliwej* procedury wymiany generała
wbrew stanowisku prezydenta. Tylko że *teraz* to minister z "nie z PO"
mógłby za kilka lat "wykopywać" generałów "pod parasolem" prezydenta z PO.

O, czasy! O, obyczaje!
O tempora! O mores! (Å‚ac.)
  -- Cyceron [Marcus Tullius Cicero] (106-43 p.n.e.)

Data: 2010-11-04 19:51:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:zn5bsjsv2a+AB4@barbara.huge.strangled.net...
[...]

Miałem nie pisać ale znowu nie trzymasz się prawdy. Nie wiem czy teraz jest jeszcze w wojsku kalitan Pietruczuk ale 7 kwietnia był w Smoleńsku z Tuskiem.

"Dowódcą załogi był wtedy kapitan Grzegorz Pietruczuk (to on leciał z premierem Donaldem Tuskiem do Smoleńska 7 kwietnia - red.)"
http://www.tvn24.pl/0,1665836,0,1,11-usterek-w-trzy-miesiace,wiadomosc.html

 Czyli wiadomoÅ›ci o tym, że odszedÅ‚ z wojska sÄ… mocno przesadzone.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-11-04 13:52:54
Autor: Dobrodziej
Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cd1927f$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co by¶ zrobi³ na ich miejscu? Bi³ siê w piersi i jak opetany krzycza³,
¿e to oni spowodowali t± katastrofê!? Ka¿dy wie, ¿e katastrofa by³a
skutkiem nacisku Kaczyñskich na pilotów!

d.

Rosjanie zadowoleni z publikacji u Lisa