Rosjanie z³o¿yli oficjalny protest

Data: 2013-10-21 01:57:38
Autor: stchebel
Rosjanie z³o¿yli oficjalny protest
W temacie jakiego¶ gipsowego monumenta przedstawiaj±cego wiadomo co.. I w zasadzie nie ma siê co dziwiæ, ¿e Ruskie siê wpieni³y na to. Dziwi mnie co innego. Co? Ano to, dlaczego autor owego 'monumentu' wybra³ jako popychacza jakiego¶ tam Ruska, a dlaczego nie szwaba? Ano dlatego, ¿e jest bezmózgowcem. Bo trza siê wyzbyæ starych uprzedzeñ, jest nowe pokolenie, nie mamy z tym nic wspólnego, to nie moja wina, trza ¿yæ normalnie. OK, to wszystko gra, ale....
No to sra³ to pies, ¿e szwaby pomordowa³y ciê¿kie tysi±ce naszych przodków. Dupek "artysta" pojecha³ po Ruskich, i to w zderzeniu z minimaln± znajomo¶ci± nowo¿ytnej historii wrêcz ¿enuje!! Ot taki pisopotomek ten gówniarz..

A coby daæ upust swemu artystycznemu talentowi nie zaczepiaj±c ani Ruskich, ani Szwabów, i taniej by go to wysz³o to móg³ se ch³op kupiæ sprej. I wygrafitowaæ na jakim¶ tam murku "Barbie to KURWA!!"

Data: 2013-10-21 23:04:32
Autor: mi¶ z okienka
Rosjanie z³o¿yli oficjalny protest

U¿ytkownik <stchebel@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4883ff27-870b-476e-9bb0-ddc8bc6517ffgooglegroups.com...
[...]

    nawiedzony to ty kurwa jeste¶ nie¼le...
Czyj to jest pomnik? Szwaba, czy sowieta? No wiêc gdyby to by³ pomnik szwaba, popychaczem nie by³by sowiet. Pania³?

Rosjanie z³o¿yli oficjalny protest