Rosjanie zwyzywali mnie od antysemitów i faszystów ... ;}

Data: 2009-08-14 11:17:38
Autor: Tzva Adonai
Rosjanie zwyzywali mnie od antysemitów i faszystów ... ;}
.... i wyrzucili z kanału po mojej ostatniej prowokacji....

Najpierw zarzucili nam Polakom, że braliśmy aktywny udział w
mordowaniu Żydów i że to, co robili niemieccy naziści na naszym
terytorium był nam na rękę.. Oczywiście stanąłem w naszej obronie,
całą winę zrzuciłem na Niemców, co wywołało powszechne oburzenie...
Postanowiłem więc jeszcze bardziej dolać oliwy do ognia i zadałem
pytanie zaczerpnięte z klasyki polskiego antysemityzmu: "Dlaczego
Polacy mieli pomagać Żydom - rosyjskim kolaborantom, skoro oni nie
pomagali Polakom w czasie rosyjskiej okupacji?"... Wtedy zaczęło się
piekło.. Cały kanał rzucił się na mnie, zwyzywano mnie od polskich
faszystów i usunięto przy pomocy bana...

Co ciekawe te same osoby jakoś nigdy szczególnie pochlebnie nie
wypowiadały się o Żydach....

Zresztą sami zobaczcie: http://w163.wrzuta.pl/obraz/6SQuhpUMOBR/a1

Data: 2009-08-14 20:53:22
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:fc0f011a-a6d5-47d4-a028-3211b184721dr18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

no widzisz jak to jest prowoku....

Data: 2009-08-15 23:12:02
Autor: MH
Rosjanie zwyzywali mnie od antysemitów i faszystów... ;}
[Ciach]

Jużem ci to raz pisał.  KUPA Z CIEBIE , A NIE PROWOKATOR ...

MH

--

Rosjanie zwyzywali mnie od antysemitów i faszystów ... ;}