Rosjanin przypomina Polakom, jak latać Tu-154M

Data: 2010-09-29 19:54:41
Autor: awe
Rosjanin przypomina Polakom, jak latać Tu-154M
Data: 2010-09-30 10:19:50
Autor: Miglanc
Rosjanin przypomina Polakom, jak latać Tu-154M

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7vu62$cit$1news.onet.pl...
http://kontakt24.tvn.pl/temat,rosjanin-uczy-polakow-latac-tu-154m,26828.html

W czym masz problem? Muszą czymś polecieć do Smoleńska. Mam na myśli prezesa PiS i jego świtę! Chyba czas by złożyli kwiaty na miejscy tragedii spowodowanej przez swoją bezmyślność!

--

Zahir

Data: 2010-09-30 11:18:57
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca44822$0$27040$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz pogadaj sobie z psami na smietniku a mi szczylu nie zawracaj dupy
awe

Rosjanin przypomina Polakom, jak latać Tu-154M