Rosjanom nie można ufać

Data: 2011-03-05 13:14:29
Autor: JanKo
Rosjanom nie można ufać

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d720106$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
.. twierdzi hamerykański generał :

Okazuje się, że nie można też ufać polskim pilotom. Zmuszeni do lądowania w gęstej mgle wykonują polecenia naburmuszonego prezydenta mimo oczywistego ryzyka takiego manewru. Nie można też ufać dowódcom polskich sił zbrojnych, którzy widząc co wyprawia naburmuszony prezydent pochowali głowy w ramiona zamiast wziąc naburmuszonego za łeb i powiedzieć mu wprost: spieprzaj dziadu! Nie można też ufać Jarosławowi Kaczyńskiemu, który jest bezposrednio winny tej katastrofy!

JanKo

Data: 2011-03-05 13:19:03
Autor: u2
Rosjanom nie można ufać
W dniu 2011-03-05 13:14, JanKo pisze:
Okazuje się, że nie można też ufać polskim pilotom. Zmuszeni do
lądowania w gęstej mgle wykonują polecenia naburmuszonego prezydenta
mimo oczywistego ryzyka takiego manewru.

Znowu zahir ściemnia. :)

Data: 2011-03-05 13:24:29
Autor: JanKo
Rosjanom nie można ufać

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d722a3b$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie chce mi się szukać w wiki, co oznacza "zahir"? Jakiegoś kmiota z mazurskiego PGR?

JanKo

Data: 2011-03-05 13:28:06
Autor: u2
Rosjanom nie można ufać
W dniu 2011-03-05 13:24, JanKo pisze:
Znowu zahir ściemnia. :)

Nie chce mi się szukać w wiki, co oznacza "zahir"? Jakiegoś kmiota z
mazurskiego PGR?

Oczywiście kmiotku :)

Data: 2011-03-05 13:38:33
Autor: JanKo
Rosjanom nie można ufać

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d722c5a$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-05 13:24, JanKo pisze:
Znowu zahir ściemnia. :)

Nie chce mi się szukać w wiki, co oznacza "zahir"? Jakiegoś kmiota z
mazurskiego PGR?

Oczywiście kmiotku :)

Rozumiem, że jesteś mazurskim kmiotem czyli "zahirem", czy tak?

JanKo

Rosjanom nie można ufać