Rosje też zrobili w bambuko

Data: 2011-04-21 11:52:01
Autor: root
Rosje też zrobili w bambuko
Czuć się wywołanym do tablicy. Czy to olac?

Data: 2011-04-21 11:54:58
Autor: skippy
Rosje też zrobili w bambuko
Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:h9y01te9pptm.1cxc6qeqccia9.dlg40tude.net...
Czuć się wywołanym do tablicy. Czy to olac?

jak chcesz, ja nie będe dyskutował i tak:)

Data: 2011-04-21 12:23:42
Autor: root
Rosje też zrobili w bambuko
Dnia Thu, 21 Apr 2011 11:54:58 +0200, skippy napisał(a):

jak chcesz, ja nie będe dyskutował i tak:)

Ale dlaczego? Z nikim mi się tak dobrze nie kłoci jak z Tobą.

Data: 2011-04-21 14:25:31
Autor: XXL
Rosje też zrobili w bambuko
Próba rzeczowej dyskusji ze skippym na większość tematów jest niemożliwa bo on
chce dyskutować sam z sobą.
Wczoraj np. zapytałem go konkretnie jakie są przesłanki tak silnego umocnienia
dolara w najbliższych miesiącach jakie przewiduje.
Ponieważ nie umiał odpowiedzieć ani uzasadnić swojej prognozy to zaatakował
mnie z lewej mańki, tyle że kompletnie nie w temacie  :-)

Data: 2011-04-21 17:57:12
Autor: root
Rosje też zrobili w bambuko
Dnia Thu, 21 Apr 2011 14:25:31 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

[...]

I dalej siedzi cicho. Nic nie pisze az mi czegoś brakuje ;)

Data: 2011-04-21 18:03:03
Autor: skippy
Rosje też zrobili w bambuko

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:1afe5vhe9plmg$.10pz23pu1ddto$.dlg40tude.net...
[...]

Po tej awanturze jaką mi zrobiłeś, że jest bardzo niedobrze bo nie odpuszczam i nie zmieniam swojego zdania tylko Ty, biedny, sie przez to źle czujesz, ogranicze nieco te dyskusje:)

Data: 2011-04-21 18:02:00
Autor: skippy
Rosje też zrobili w bambuko

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iopeor$1ro$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przesłanki techniczne.
Inne mnie nie interesują, bo nie znam inf które nadejdą.
Nikt ich nie zna, więc prognozowanie na podstawie "niby" analizy makro jest guzik warte, gdyż nie uwzględnia tego czego nie wiemy oraz uwzględnia nasze mylne oceny.

Jeżli dwóch takich wielkich mędrców jak Balcerowicz i Rostowski mają różne zdanie w tych samych sprawach, i np RPP nie jest jednomyślna, to nic mnie nie przekona że jest inaczej.

Ponieważ nie umiał odpowiedzieć ani uzasadnić swojej prognozy to zaatakował
mnie z lewej mańki, tyle że kompletnie nie w temacie  :-)

Kompletnie w temacie.
W końcu po moich różnych postach przestałeś pisać jakbyś miał 100% pewności tylko, aczkolwiek delikatnie, napisałeś przypuszczająco

Rosje też zrobili w bambuko