Rosnąca liczba biegów...

Data: 2014-01-23 09:34:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rosnąca liczba biegów...
Hello anacron,

Thursday, January 23, 2014, 1:38:29 AM, you wrote:

Tak się zastanawiam, czemu to ma służyć? Jeszcze zanim kupiłem auto z IV
biegami,

Nie jesteś tak stary, żeby samochód z IV-biegową skrzynią stanowił
jakąś nowość.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-23 10:33:05
Autor: Maciek
Rosnąca liczba biegów...
Dnia Thu, 23 Jan 2014 09:34:35 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Nie jesteś tak stary, żeby samochód z IV-biegową skrzynią stanowił
jakąś nowość.

Za to ewidentnie jest na tyle mlody, ze rzymskie cyfry stanowia dla niego
niezrozumialy archaizm ;)

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2014-01-23 10:36:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rosnąca liczba biegów...
Hello Maciek,

Thursday, January 23, 2014, 10:33:05 AM, you wrote:

Nie jesteś tak stary, żeby samochód z IV-biegową skrzynią stanowił
jakąś nowość.
Za to ewidentnie jest na tyle mlody, ze rzymskie cyfry stanowia dla niego
niezrozumialy archaizm ;)

To po czorta ich używa? Chciał znowu zaszpanować i wyszło jak
zwykle...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-23 09:38:48
Autor: AZ
Rosnąca liczba biegów...
On 2014-01-23, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
[...]

Nie zjadl Snickersa...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-01-23 10:48:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Rosnąca liczba biegów...
W dniu 2014-01-23 10:38, AZ pisze:
On 2014-01-23, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
[...]

I jeszcze mu tunel popsuliście. Nie ma jak pisać na niusy w czasie jazdy. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2014-01-23 10:55:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rosnąca liczba biegów...
Hello Marcin,

Thursday, January 23, 2014, 10:48:19 AM, you wrote:

[...]

Podczas wyciągania samochodów z zasp i opiłków z baku.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-23 12:05:07
Autor: Tadzik
Rosnąca liczba biegów...
On Thu, 23 Jan 2014 10:55:52 +0100, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> wrote:
> I jeszcze mu tunel popsuliście. Nie ma jak
> pisać na niusy w czasie jazdy. :P

Podczas wyciągania samochodów z zasp i opiłków z baku.

Wy zgryźliwi tetrycy przestańcie mu zazdrościć zaradności i podzielności uwagi przynależnej młodzieńczemu wiekowi! No!
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2014-01-23 18:48:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rosnąca liczba biegów...
Hello Tadzik,

> [...]

Wy zgryźliwi tetrycy przestańcie mu zazdrościć zaradności i podzielności uwagi przynależnej młodzieńczemu wiekowi! No!

Ale ja mu zazdroszczę świeżej przesiadki z Warszawy albo Syreny czy
innego Trabanta...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-23 19:00:53
Autor: Artur Maśląg
Rosnąca liczba biegów...
Hello Tadzik,

[...]

Wiesz, założenie skrzyni 4-biegowej do Warszawy (tej która pojawiła
się jako super patent chyba w Nysie) było smutną pomyłką :)
Bardzo szybko wracałem do 3-biegowej ;)

Data: 2014-01-24 21:38:31
Autor: Robert Rędziak
Rosnąca liczba biegów...
On Thu, 23 Jan 2014 18:48:13 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Ale ja mu zazdroszczę świeżej przesiadki z Warszawy albo Syreny czy
innego Trabanta...

 Wystarczył kwadrat, piątka tam przywędrowała dopiero z Poloneza.

 RR.
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2014-01-24 23:25:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rosnąca liczba biegów...
Hello Robert,

Friday, January 24, 2014, 10:38:31 PM, you wrote:

Ale ja mu zazdroszczę świeżej przesiadki z Warszawy albo Syreny czy
innego Trabanta...
 Wystarczył kwadrat, piątka tam przywędrowała dopiero z Poloneza.

Pisał o przesiadce na IV nie na V :)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-23 21:47:33
Autor: Maciek
Rosnąca liczba biegów...
Dnia Thu, 23 Jan 2014 10:55:52 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Podczas wyciągania samochodów z zasp i opiłków z baku.

Z zaspy kiedys wyciagalem, ale opilkow z baku, i to jeszcze na letnich
oponach, chyba bym nie potrafil...

Data: 2014-01-23 23:02:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rosnąca liczba biegów...
Hello Maciek,

Podczas wyciągania samochodów z zasp i opiłków z baku.
Z zaspy kiedys wyciagalem, ale opilkow z baku, i to jeszcze na letnich
oponach, chyba bym nie potrafil...

Te opiłki na letnich oponach mi się najbardziej podobają.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-24 13:24:45
Autor: Adam
Rosnąca liczba biegów...
Hello Maciek,

[...]

Dobry patent na erzatz opony kolcowanej - na lód jak znalazł ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-01-24 13:27:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
Rosnąca liczba biegów...
Hello Adam,

Friday, January 24, 2014, 1:24:45 PM, you wrote:

[...]

Opiłki jeżdżące na letnich oponach. Każdy opiłek - 4 oponki ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-24 13:31:51
Autor: Adam
Rosnąca liczba biegów...
[...]

Uważaj, śliski temat ;)

Zaraz znów będzie dyskusja, czy opiłki mają dmuchać po opiciu, czy przed opiciem, a może wcale ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-01-24 13:34:14
Autor: Maciek
Rosnąca liczba biegów...
Dnia Fri, 24 Jan 2014 13:31:51 +0100, Adam napisał(a):

śliski temat

Zmien na zimowki, przyczepnosc sie poprawi ;)