Data: 2010-07-25 09:56:56 | |
Autor: Hautameki | |
Rosnąca temperatura silnika | |
Witam
W pewnym momencie jazdy zauważyłem, że temperatura silnika zaczyna niepokojąco rosnąć. Przyczyną był wyciek płynu chłodniczego z węża prowadzącego do silnika. Układ uszczelniłem, zalałem płyn w zbiorniczku wyrównawczym na max, niby wszystko ok. Po pełnym rozgrzaniu silnika na postoju temperatura nadal rośnie. Co może być przyczyną? Auto - honda civic hatch. z 1995r Zaznaczam, że nigdy nie miałem podobnych problemów, nawet po bardzo ostrej jeździe wskazówka temperatury silnika stała nieruchomo w miejscu. |
|
Data: 2010-07-25 19:25:06 | |
Autor: DoQ | |
Rosnąca temperatura silnika | |
Hautameki pisze:
W pewnym momencie jazdy zauważyłem, że temperatura silnika zaczyna A nie masz korka w chlodnicy w tym civicu? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-25 10:27:34 | |
Autor: Hautameki | |
Rosnąca temperatura silnika | |
On 25 Lip, 19:25, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
Hautameki pisze: mam, co sugerujesz? |
|
Data: 2010-07-25 19:28:44 | |
Autor: DoQ | |
Rosnąca temperatura silnika | |
Hautameki pisze:
A nie masz korka w chlodnicy w tym civicu?mam, co sugerujesz? Nalac plyn do chlodnicy? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-25 19:51:59 | |
Autor: Mario | |
Rosnąca temperatura silnika | |
Po pełnym rozgrzaniu silnika na postoju temperatura nadal rośnie. wentylator sie zalacza? ile ma biegow i czy wlaczaja sie kolejno oba? pzdr |
|
Data: 2010-07-25 21:27:06 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Rosnąca temperatura silnika | |
Hautameki pisze:
Witam Mógł sie układ zapowietrzyć. Trzeba znaleźć odpowietrzniki i odpowietrzyć go teraz. |
|
Data: 2010-07-25 23:37:13 | |
Autor: Olek | |
Rosnąca temperatura silnika | |
On 2010-07-25 18:56, Hautameki wrote:
Po pełnym rozgrzaniu silnika na postoju temperatura nadal rośnie. Co zapowietrzenie układu |
|
Data: 2010-07-26 08:30:23 | |
Autor: Wmak | |
Rosnąca temperatura silnika | |
Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał(a):
On 2010-07-25 18:56, Hautameki wrote: Nic dziwnego, jeśli nie dolał płynu do chłodnicy. W układach, gdzie na chłodnicy jest korek trzeba najpierw tamtędy napełnić chłodnicę a potem uzupełnić w zbiorniczku - po kilkukrotnym nagrzaniu/ostygnięciu. -- |
|
Data: 2010-07-28 00:33:36 | |
Autor: Hautameki | |
Rosnąca temperatura silnika | |
On 26 Lip, 10:30, " Wmak" <w....@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał(a): tak było |
|
Data: 2010-07-28 13:32:46 | |
Autor: TM | |
Rosnąca temperatura silnika | |
On Sun, 25 Jul 2010 09:56:56 -0700 (PDT)
Hautameki <hautameki@gmail.com> wrote: Witam Dwa razy takie cos mialem (Civic 2000r, 1.4 90KM). Pierwszy razem padla uszczelka pod glowica, po dluzszej trasie jak sie zatrzymywalem wzrastala temp silnika, wystarczylo przelac zawartosc zbiorniczka chlodnicy do chlodnicy i przez jakis czas by spokoj .. potem ponownie zbieralo sie w zbiorniczku. Po wizycie w warsztacie okazalo sie ze padla uszczelka pod glowca. Drugi raz niedawno .. myslalem ze znow sie to stalo, na szczescie tym razem cos z elektronika bylo, wariowal czujnik temp. 90zl w warsztacie i jak reka odjal. -- TM |