Rosnąca temperatura silnika

Data: 2010-07-25 19:25:06
Autor: DoQ
Rosnąca temperatura silnika
Hautameki pisze:
W pewnym momencie jazdy zauważyłem, że temperatura silnika zaczyna
niepokojąco rosnąć. Przyczyną był wyciek płynu chłodniczego z węża
prowadzącego do silnika. Układ uszczelniłem, zalałem płyn w
zbiorniczku wyrównawczym na max, niby wszystko ok.

A nie masz korka w chlodnicy w tym civicu?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-25 10:27:34
Autor: Hautameki
On 25 Lip, 19:25, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
Hautameki pisze:

> [...]
> zbiorniczku wyrównawczym na max, niby wszystko ok.

A nie masz korka w chlodnicy w tym civicu?

mam, co sugerujesz?

Data: 2010-07-25 19:28:44
Autor: DoQ
Hautameki pisze:

A nie masz korka w chlodnicy w tym civicu?
mam, co sugerujesz?

Nalac plyn do chlodnicy?

Pozdrawiam
Pawel