Rośnie i rosnąć będzie

Data: 2010-03-16 10:11:30
Autor: Charlie delta
Rośnie i rosnąć będzie
miśkom znikąd nadzieja, futra zostaną zdarte i sprzedane

rośnie

rosnąć będzie

wieczne wzrosty nadchodzą

buhahahahaha

Data: 2010-03-16 12:28:42
Autor: Charlie delta
Rośnie i rosnąć będzie
On 16 Mar, 18:11, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
[...]

nie spada

depo rośnie

i nie zmaleje

dobry początek

po wypoczynku

ale palec jest czujny

buhahahahahaha

Data: 2010-03-16 18:34:24
Autor: viper
Rośnie i rosnąć będzie
miśkom znikąd nadzieja, futra zostaną zdarte i sprzedane

rośnie

rosnąć będzie

wieczne wzrosty nadchodzą

buhahahahaha

czarli, przyjacielu... muszę cię zmartwic... nie będzie rosnąc... lada moment przyjdą takie spadki że byczkom w kopytkach postygnie... to przyjdzie nagle, myślę że to kwestia najbliższych dni... zacznie się od nagłej zwały w końcówce sesji... kto wie, może już dzisiaj...

Data: 2010-03-16 18:42:24
Autor: kigam
Rośnie i rosnąć będzie

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]

myślę że to kwestia najbliższych dni... zacznie się od nagłej zwały w

On się nie martwi jego druga osobowość jest na shorcie.

Data: 2010-03-16 18:45:01
Autor: Delfino Delphis
Rośnie i rosnąć będzie
viper wrote:

[...]

Sporo może zależeć od tego, czy S&P500 nie wykreśli podwójnego szczytu.
Dzisiaj się z tym mierzy.

Data: 2010-03-16 18:51:50
Autor: kigam
Rośnie i rosnąć będzie

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hnog2s$tsh$1news.onet.pl...
viper wrote:

> [...]
> nagłej zwały w końcówce sesji... kto wie, może już dzisiaj...

Sporo może zależeć od tego, czy S&P500 nie wykreśli podwójnego szczytu.

Wg mnie za miesiąc sp500 będzie 100 pkt wyżej.

Data: 2010-03-16 20:07:17
Autor: skippy
Rośnie i rosnąć będzie

Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:hnogjp$iu7$1atlantis.news.neostrada.pl...

Wg mnie za miesiąc sp500 będzie 100 pkt wyżej.

A na razie wypada powitać okolice 1162 i zobaczymy co dalej

Data: 2010-03-17 06:48:50
Autor: Charlie delta
Rośnie i rosnąć będzie
On 16 Mar, 18:51, "kigam" <pilot.zol...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Delfino Delphis" <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomościnews:hnog2s$tsh$1news.onet.pl...

> Sporo może zależeć od tego, czy S&P500 nie wykreśli podwójnego szczytu.
> Dzisiaj się z tym mierzy.

Wg mnie za miesiąc sp500 będzie 100 pkt wyżej.

pompa działa

za chwilę już beze mnie, odpuszczam ten rynek

panienki uwaga na polski FX

Data: 2010-03-16 23:21:41
Autor: Charlie delta
Rośnie i rosnąć będzie
wrote:
miśkom znikąd nadzieja, futra zostaną zdarte i sprzedane

rośnie

rosnąć będzie

wieczne wzrosty nadchodzą

buhahahahaha