Rośnie nam nowy lider!

Data: 2009-03-29 15:29:21
Autor: naprany.jak.stelmach
Rośnie nam nowy lider!
Bosak na szefa LPR! Alez nam się chłopaczek rozwinął - a jaki ostry jęzor ma, jak żyleta! Fantastycznie wypunktował tę zgniłą lampucerę Katarasińską! Nawet się nie zagotowałem bezczelnością i kłamstwami tej staruchy pozostawiając z pełnym zaufaniem demaskatorskie powinności w rękach Pana Krzysztofa.
Wszyscy politycy prawicy powinni uczyć się od młodziaka, jak się przemawia do platformiackiej hołoty w obecności spolegliwego, usłużnego, tendencyjnego dziennikarzyny.
BRAWO KRZYSZTOF!

Data: 2009-03-29 15:56:53
Autor: boukun
Rośnie nam nowy lider!

Użytkownik "naprany.jak.stelmach" <naprany.jak@stelmach.druciki.ru> napisał w wiadomości news:gqns73$dgv$1news.interia.pl...
[...]

Bosak to Żyd, jak się patrzy...

boukun

Data: 2009-03-29 16:23:29
Autor: naprany.jak.stelmach
Rośnie nam nowy lider!
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Nie większy od Bubla.

Data: 2009-03-29 16:55:46
Autor: Green Apple
Rośnie nam nowy lider!

"naprany.jak.stelmach" <naprany.jak@stelmach.druciki.ru> wrote in message news:gqns73$dgv$1news.interia.pl...
[...]

Moze PO go przygarnie jako kandydata do PE - w koncu to obecnie ich koalicjant to cale LPR :)

Data: 2009-03-29 17:12:04
Autor: boukun
Rośnie nam nowy lider!

Użytkownik "Green Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqo25m$ogm$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sami swoi, tym bardziej, że krypto....

boukun

Data: 2009-03-29 18:33:27
Autor: Badin
Rośnie nam nowy lider!
On Sun, 29 Mar 2009 15:29:21 +0200, "naprany.jak.stelmach"
<naprany.jak@stelmach.druciki.ru> wrote:

Bosak na szefa LPR!

 oooo, to roman 01% idzie w odstawke ?

Alez nam się chłopaczek rozwinął [...]

 wam, tak. ja rolka sralnego papieru.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-29 18:41:33
Autor: Zennon
Rośnie nam nowy lider!

[...]

Brawo Krzysiu o boskich usteczkach. Z Ziobrem, to juz bedzie drugi o ustach jak malina ;)

p.s no i Krzysiu slicznie tanczy....

Zennon

Data: 2009-03-29 18:46:36
Autor: naprany.jak.stelmach
Rośnie nam nowy lider!
Użytkownik Zennon napisał:
[...]

Nie da się nie zauważyć, że na widok polityków prawicy dostajesz wzwodu łechtaczki i ślinotoku. he he

Data: 2009-03-29 18:53:44
Autor: boukun
Rośnie nam nowy lider!

Użytkownik "naprany.jak.stelmach" <naprany.jak@stelmach.druciki.ru> napisał w wiadomości news:gqo7ot$scu$4news.interia.pl...
Użytkownik Zennon napisał:
[...]

Prawicy? A co to takiego? On ma usteczka, jak moja dupa.

boukun

Data: 2009-03-29 22:17:21
Autor: matusm
Rośnie nam nowy lider!

Wszyscy politycy prawicy powinni uczyć się od młodziaka, jak się
przemawia do platformiackiej hołoty w obecności spolegliwego, usłużnego, tendencyjnego dziennikarzyny.
BRAWO KRZYSZTOF!

No tak ale byla trzezwa czy znow po jakis nalewkach????Zreszta UWoly to wiadomo ze
juz gorzej nie moze  byc,,,,,,,,,,,,,,
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Rośnie nam nowy lider!