Rossi w Ferrari?

Data: 2010-04-21 10:34:41
Autor: (pj)
Rossi w Ferrari?
W dniu 2010-04-21 09:55, Koczis pisze:

Gdyby jednak tak bylo, to komu kibicowac: Rossi, czy Kubica, oto jest pytanie :)

No wiesz! :o Nic cie nie nauczyly ponadtygodniowe rekolekcje z patriotyzmu ?!? Popraw sie: przepros i napisz jeszcze raz! ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-04-21 09:40:19
Autor: Jasio
Rossi w Ferrari? [OT]
Użytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisał w wiadomości news:hqmdb1$nqm$1news.task.gda.pl...
W dniu 2010-04-21 09:55, Koczis pisze:

[ciach]

-- pozdr
pj
gsx1300r
K-coś tam więcej niż większość

A ja w temacie sygnaturki.
Co to jest to "K-coś tam więcej niż większość"?

PBNW

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-04-21 10:45:12
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Rossi w Ferrari? [OT]
Jasio napisał(a):
Co to jest to "K-coś tam więcej niż większość"?

Chwali sie ze ma wiekszego niz wiekszosc japonczykow. Phi.

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-04-21 15:19:21
Autor: (pj)
Rossi w Ferrari? [OT]
Jasio napisał(a):
Co to jest to "K-coś tam więcej niż większość"?

Chwali sie ze ma wiekszego niz wiekszosc japonczykow. Phi.

nie phi, tylko fi! :-P

ad rem: masz racje, zmieniam stopkie

--
pozdr
pj

Data: 2010-04-21 10:36:26
Autor: Koczis
Rossi w Ferrari?
> [...]

No wiesz! :o Nic cie nie nauczyly ponadtygodniowe rekolekcje z patriotyzmu ?!? Popraw sie: przepros i napisz jeszcze raz! ;-)

Oooo ja glupi, przecie wiadomo, ze tylko Rossi :)))

Pozdrawiam
Koczis
R1

--