[OG] Rossignol 9S (żólte) - prywatne

Data: 2010-11-10 21:36:09
Autor: Wooyek
[OG] Rossignol 9S (żólte) - prywatne
Witam!

W końcu zabrałem się za sprzedaż swoich nart - Rossignol 9S T-Power, rocznik 2001/2002, czyli ostatnie żółte. Zdaniem wielu kultowe, zdaniem wszystkich - po prostu super narty dla zaawansowanych :)

Długość 160 mm.

Wiązania Salomon S9 12 Ti na magnezowej płycie.

Są to moje prywatne narty, wcześniej jeździła na nich moja siostra, a pierwszym właścicielem był jej znajomy. Dużym atutem jest więc pewna historia, brak związku z wypożyczalniami i stan nart wynikający z bardzo sporadycznego jeżdżenia. Sprzedaję, bo chcę się przesiąść na Crossmaxy - jeżdżę coraz mniej i potrzebuję czegoś mniej wymagającego ;)

Więcej szczegółów i zdjęcia na Allegro:
http://allegro.pl/i1315403920.html

[OG] Rossignol 9S (żólte) - prywatne