Rossmann (CEWE) i slajdow wolanie

Data: 2013-03-18 03:23:49
Autor: Vituniu
Rossmann (CEWE) i slajdow wolanie
W razie gdyby kogos interesowalo:

Rossmann (CeWe) wlasnie poinformowal, ze oddac mi slajdy moze albo poramkowane albo pociete (nie bawia sie juz w pakowanie i wysylke nie cietej kliszy '135') oraz, ze usluga potrwa do 14 dni (nie wiem czy 'roboczych').

Obstawiam, ze gdzies po wakacjach przestana bawic sie w E6 w ogole. Co, rzecz jasna, sprawi, ze caly ten sport stanie sie jeszcze bardziej ekskluzywny. ;)

Nie mniej rodzi sie pytanie - gdzie i za ile bede mogl wywolac reszte swojego zamrazalnika w przyszlym roku?

pozdrawiam,
Vituniu

PS:
Nie... wlasna lazienka odpada. :)

Data: 2013-03-20 21:12:47
Autor: Adam P³aszczyca
Rossmann (CEWE) i slajdow wolanie
Dnia Mon, 18 Mar 2013 03:23:49 -0700 (PDT), Vituniu napisa³(a):

[...]

W mojej ³azience? ;)

--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2013-03-28 16:29:48
Autor: Poldek
Vituniu wrote:
[...]

Od paru miesięcy czas oczekiwania na slajdy wydłużył się. Kiedyś oddawałem w poniedziałek i we czwartek film był już w szufladzie wywołany. Obecnie czekam ok. 2 tygodnie. Zauważyłem, że zmienił się też wygląd nalepek na filmie. Czyżby wysyłali filmy E6 do Niemiec? Jakościowo jestem zadowolony.

Obstawiam, ze gdzies po wakacjach przestana bawic sie w E6 w ogole. Co, rzecz jasna, sprawi, ze caly ten sport stanie sie jeszcze bardziej ekskluzywny. ;)

Eee, za dużo zainwestowali w maszyny i cały proces, żeby go uwalać całkiem. Wydłużenie czasu oczekiwania przez klienta na wywołany film daje CEWE oszczędności, przy spadającej liczbie zleceń. Mogą wydłużyć czas do miesiąca albo dwóch i robić jeden proces w miesiącu, ale moim zdaniem będą dalej robić, dopóki będą jacyś chętni na to.

Rossmann (CEWE) i slajdow wolanie