Rostoski spiernicza

Data: 2013-10-09 06:23:13
Autor: u2
Rostoski spiernicza
.... narobil dlugow, zadanie wykonane, czas na ewakuacje :

http://niezalezna.pl/46912-rostowski-na-wylocie-agencja-reuters-znow-wieszczy-rychla-dymisje-ministra-finansow

Trzy źródła agencji informacyjnej Reuters w polskim rządzie potwierdziły, że premier Donald Tusk zaproponował co najmniej trzem osobom tekę ministra finansów. „Dni Jacka Rostowskiego jako ministra są policzone” - dodało źródło. Zmiany w rządzie miałyby nadejść w listopadzie.

  Według źródła agencji Reuters w polskim rządzie, Rostowski stracił zaufanie Tuska, „gdyż nie docenił skali spowolnienia gospodarczego na przełomie tego roku, wymuszając nowelizację budżetu, oraz wypełnienie dziury budżetowej zmianami w systemie emerytalnym, które zaniepokoiły rynki”.

  Pierwsze informacje o dymisji Rostowskiego pojawiły się jeszcze w sierpniu. Jednak teraz doniesienia w rozmowie z Reuters miały potwierdzić trzy źródła bliskie rządu.

- Premier prosił mnie, abym rozejrzał się za kimś, kto pasowałby do tej funkcji. Ja porozmawiałem już z dwiema osobami. Ale jeszcze mamy czas – powiedział Reuters pragnący zachować anonimowość członek Platformy Obywatelskiej. Jak dodał, „lepiej, żeby to był ktoś bliski PO, albowiem obecny rząd składa się głównie z osób postronnych (outsiderów) i w partii nie są z tego powodu szczęśliwi”.

  Na pytania Reuters ws. Rostowskiego Kancelarii Premiera odpowiedziała, że przegląd rządu zaplanowano na listopad. Z kolei ministerstwo finansów odmówiło komentarza.
--
http://www.youtube.com/watch?v=_LPr5OPn6Xc

Rostoski spiernicza