Rostowski: PiS to sekta.

Data: 2010-09-30 19:51:09
Autor: u2
Rostowski: PiS to sekta.
W dniu 2010-09-30 19:01, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Minister finansów Jacek Rostowski staje się w Platformie coraz
poważniejszym graczem. Ma posłuch u premiera Tuska, sprawnie tłumaczy w
mediach dlaczego rząd nie przeprowadza bolesnych reform, a na dodatek ma
temperament politycznego wojownika. Jednak jego poglądy - poza sprawami
gospodarczymi - nie są szerzej znane. W wywiadzie dla "GW" minister
zdradza, co myśli o in vitro, aborcji i ewentualnej koalicji z SLD

Poraża mnie władza Pana Ministra Finansów. On jest ważniejszy od Pana
Premiera Tuska. Na wszystkim się zna, wypowiada się na wszystkie tematy.
Może dlatego Polacy mają obecnie rekordową dziurę budżetową i rekordowy
dług publiczny ?

Data: 2010-09-30 20:23:01
Autor: D. J. MC Donald Musk
Rostowski: PiS to sekta.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca4ce12$0$22811$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja juz wiem kto kogo pusci w dziurawych skarpetkach....
Czy ten facet podlega pod nasz trybunal stanu?

Data: 2010-10-01 17:02:53
Autor: u2
Rostowski: PiS to sekta.
W dniu 2010-09-30 20:23, D. J. MC Donald Musk pisze:
Ja juz wiem kto kogo pusci w dziurawych skarpetkach....
Czy ten facet podlega pod nasz trybunal stanu?

Dotychczas nie miał nawet numerku pesel i nie był obywatelem Polski.

Rostowski: PiS to sekta.