Rostowski na ratunek Grecji !

Data: 2011-11-04 14:30:42
Autor: Neko
Rostowski na ratunek Grecji !
Niech chlop tam jedzie czym predzej. Poksięguje, poczaruje, pomiesza
i wyjdzie, ze Grecja jest wschodzac± poteg± z 10 bln dolarow rezerw!

Panie Rostowski, uratowal Pan Polske, uratowal Pan USA, uratowal Pan Wielka
Brytanie, uratowal Pan Wschod, uratowal Pan Zachod.

NIECH PAN RATUJE GRECJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!

Data: 2011-11-04 14:37:52
Autor: Bambaryła
Rostowski na ratunek Grecji !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j90peu$en1$1news.onet.pl...
[...]

Proponuje by¶ ty tam się wybrał. Zansz się na kosztach, przychodach, VAT. Mocny jeste¶ w gębie! JedĽ chłopie i rób karierę! Międzynarodow±. Zostaniesz "Ireneusz-Zbawiciel_Grecji". Po rękach całować cię będ±! W Polsce nie masz już co robić, handel dopalaczmi skończył się dokumentnie!

BBR

Data: 2011-11-04 15:54:23
Autor: raff

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:j90peu$en1$1news.onet.pl...
[...]

Gorzej. Oni mieli swojego Rostowskiego.

I teraz maja przejebane.

R.

Data: 2011-11-04 13:49:58
Autor: Antenka
On 4 Lis, 15:54, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

> Brytanie, uratowal Pan Wschod, uratowal Pan Zachod.

> NIECH PAN RATUJE GRECJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!

Eee tam...:- / Od razu prz....ne. Grecy będ± mieli  nieustaj±ce
wakacje. Nawet nie musz± nigdzie wyjeżdżać... ;-o)

Antenka

Data: 2011-11-04 18:46:53
Autor: Leprechaun
Rostowski na ratunek Grecji !

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j90ub3$cp$1news.onet.pl...

[...]

Przej...ne maj± dlatego, że żadna gospodarka nie wytrzyma jeżeli się bierze więcej niz daje. Rozumiesz kole¶? ;)

BomBel

Data: 2011-11-04 18:45:46
Autor: Leprechaun
[...]

Ty Neko ratuj! Ratuj Grecję! Znasz się przecież wybitnie na ekonomii i już wiesz jak uratować UE, co ja mówię ¶wiat od finansowego krachu! Neko ratuj nas! Ratuj!

BomBel

Data: 2011-11-04 19:26:11
Autor: stevep
Dnia 04-11-2011 o 14:30:42 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

[...]