Rostowski nie jest żadnym kozłem (ofiarnym)

Data: 2013-08-18 12:38:52
Autor: Mark Woydak
Rostowski nie jest żadnym kozłem (ofiarnym)
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:520fbc7a$0$1464$65785112news.neostrada.pl...
Człowiek, który w ciągu sześciu lat zadłużył Polskę na blisko 500 miliardów złotych, tak, że razem mamy już ponad bilon długu, to nie jest żaden kozioł ofiarny, tylko dobry wykonawca poleceń rynków finansowych.

Pejsy widze! Widzę pejsy. Widzę ubabraną smoleńską krwią pięść Putina! Widzę czarną rękę Obamy splamioną krwią i potem amerykańskich niewolników! Cały świat knuje przeciwko PiS-owi! ;-)))

MW

Rostowski nie jest żadnym kozłem (ofiarnym)