Rostowski ostro do PiS: Działacie na rzecz lobbystów. Wstyd!

Data: 2012-02-17 14:42:23
Autor: Przemysław W
Rostowski ostro do PiS: Działacie na rzecz lobbystów. Wstyd!
- PiS nie broni interesu narodu polskiego - to fragment chyba najbardziej emocjonalnego wystąpienia ministra finansów Jacka Rostowskiego.

Minister finansów komentował jedno z pytań posłów PiS w debacie nad wprowadzeniem w Polsce podatku bankowego.

- Jestem głęboko zaszokowany, że PiS działa na rzecz lobbystów i inwestorów zagranicznych. I nie broni interesu narodu polskiego. Wstyd mi za was! Wstyd! - mówił emocjonalnie Rostowski.

Dodał: - Jeśli chodzi o podatek bankowy, to wprowadzimy w tym roku opłate bankową, która pójdzie na specjalny fundusz w bankowym funduszu gwarancyjnym, aby zapewnić bezpieczeństwo depozytów Polaków w systemie bankowym. I co zapewni także bezpieczeństwo całej polskiej gospodarce. Pomysły rodem z Budapesztu tutaj nie przejdą!

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11165693,Rostowski_ostro_do_PiS__Dzialacie_na_rzecz_lobbystow_.html#ixzz1me8QeirP

Przemek

--

"Już dzisiaj TV Trwam mogłaby mieć znacznie więcej widzów. Gdyby tylko zechcieli nacisnąć guzik na pilocie".

Data: 2012-02-17 08:17:39
Autor: HaMMeR
On 17 Lut, 14:42, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Tak tak, ty zwiedly kootasino, Rostowski lajdak oblozyl kopaliny
podatkiem,
chociaz firmy wydobywcze sa w 80% w rekach polskich, natomiast broni
przed
podatkiem bankowym banki bedace w 80% w obcych lapach!!!
To tak wlasnie kretacze z PO i ich pacholy jak ty kupecki, widzicie
patriotyzm i ta wszawa lajza bez pesela od Angoli smie mowic POLAKOM
:'wstyd, wstyd!" Co za POjebus do kwadratu!
Ale zescie wybrali sobie 'rzund', wy antypolskie, smiecie poklomusze!

Data: 2012-02-17 18:34:42
Autor: Barfly
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
On 17 Lut, 14:42, Przemys=C5 aw W <Bro=F1my RP przed pisem@...pl> wrote:
> [...]
> zechcieli nacisn=B1=E6 guzik na pilocie".

Tak tak, ty zwiedly kootasino, Rostowski lajdak oblozyl kopaliny
podatkiem,
chociaz firmy wydobywcze sa w 80% w rekach polskich, natomiast broni
przed
podatkiem bankowym banki bedace w 80% w obcych lapach!!!
To tak wlasnie kretacze z PO i ich pacholy jak ty kupecki, widzicie
patriotyzm i ta wszawa lajza bez pesela od Angoli smie mowic POLAKOM
:'wstyd, wstyd!" Co za POjebus do kwadratu!
Ale zescie wybrali sobie 'rzund', wy antypolskie, smiecie poklomusze!

Ależes mu przyjebał! ;)

Data: 2012-02-17 19:43:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:65125b1d-30f5-4f6e-92c4-0714f25726f8gi10g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

==============================

Nie tak dawno wydzieraliście mordy, że gaz łupkowy będzie rozdany lub sprzedany za bezcen. Teraz jest ustawa, która ustala opłaty za kopaliny - wy dalej mordy drzecie. To czego chcecie? Zdecydujcie się patafiany!

Data: 2012-02-17 11:24:10
Autor: HaMMeR

=============================>
Nie tak dawno wydzieraliście mordy, że gaz łupkowy będzie rozdany lub sprzedany
za bezcen. Teraz jest ustawa, która ustala opłaty za kopaliny - wy dalej mordy
drzecie. To czego chcecie? Zdecydujcie się patafiany!

A coze to, czy te podatki od kopalin to juz zalatwiaja problem
krecenia lodow
 przez waszych panow? To juz calkowicie zalatwia sprawe
dotychczasowych
korupcyjnych 'prezentow' koncesyjnych rozdawanych przez wasz rzad?
Komu lajdaku,  chcecie robic wode z mozgu?!!!  Osamotniony podatek
od kopalin zamiast kompleksowego systemu finansowania i funkcjonowania
prawa wydobywczegi, ktorego nadal nie ma, konserwuje jedynie ten
patologiczny
uklad rozdawnictwa 'po uwazaniu', rozkladajac jednoczesnie tymi
podatkami
jedyne, dobrze prosperujace POLSKIE przedsiebiorstwa i koncerny
wydobywcze.
Ale czy obcokrajowiec 'robiacy w polskich finansach' sie tym
przejmuje?
Nie! On sie zapewne przejmuje zlym humorem swoich zagranicznych
mocodawcow,
od ktorych zalezy wysokosc obiecanych mu udzialow!!
Czy tobie, pozyteczny idioto, albo wyrachowany agencie sluzb obcych,
nie jest 'wstyd' prezentowac antypolskie lobby??

Data: 2012-02-17 21:58:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:64a7eb9e-ee71-4bf0-a4ce-5450f7a724afbs8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

===============================

Wam pisiaczki zawsze wiatr w oczy. Jak nie urok, to sraczka. Gdzie byście się nie obrócili, zawsze dupa z tyłu. Wyrazy współczucia. Czekam, aż wasza własna żółć was zaleje i skonacie w bólach.

Data: 2012-02-17 22:07:26
Autor: Przemysław W
[...]

Nie wypowiadaj się na temat spraw, o których nie masz zielonego pojęcia, zindoktrynowany picowski bolszewiku.

Przemek

--

"Już dzisiaj TV Trwam mogłaby mieć znacznie więcej widzów. Gdyby tylko zechcieli nacisnąć guzik na pilocie".

Data: 2012-02-17 22:57:18
Autor: HaMMeR
On 17 Lut, 22:07, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Co ty rwa kupecki, ty wsiowy madralo nie powiesz?
To tez nie pisze o sprawach, na ktorych sie nie znam,
ale pisze o tym, co wymaga jedynie elementarnej inteligencji.
ktorej tobie, kmieciu zbuntowany, brakuje i temat jest dla ciebie
zupelnie nie do pojecia!
A napisalem, ze 'dwa dodac dwa jest cztery', a ty zaraz z tego
robisz problem.., ja wiem, ze ty masz z tym problem,ale zapewniam cie,
ze troche wysilku, a dorownasz inteligencja przecietnemu szympansowi
z podstawowki, tylko mniej arogancji pacholku!
Twoj londynski finansista chroni obce banki, a na polskie
przedsiebiorstwa
naklada podatki!!! I to jest FAKT!
 I dyskutuj cwoku o tym, a nie weksluj pasciarzu haniebnie!!

Data: 2012-02-18 08:07:40
Autor: Przemysław W
[...]

Nic nie rozumiesz podwarszawski głupku. Jeśli sprawy wymagają elementarnej inteligencji to znaczy, że już są poza twoim zasięgiem i nie masz prawa na ich temat się wypowiadać.

Przemek

--

"Już dzisiaj TV Trwam mogłaby mieć znacznie więcej widzów. Gdyby tylko zechcieli nacisnąć guzik na pilocie".

Data: 2012-02-18 08:15:13
Autor: Przemysław W
Rostowski ostro do PiS: Działacie na rzecz lobbystów. Wstyd!
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

naklada podatki!!! I to jest FAKT!

Jak przeczytasz i ZROZUMIESZ to wtedy możesz otwierać swoją głupkowatą gębę:

http://ik.org.pl/cms/wp-content/uploads/2012/01/Brief_Programowy_Instytut_Kosciuszki_opodatkowanie_GNK_01.2012.pdf

Przemek