Rosyjka ruletka samochodami

Data: 2009-10-09 00:56:04
Autor: Karol Y
Rosyjka ruletka samochodami
Kolejna forma wieś zabawy? Tylko szkoda, że mogą zginąć niczego nieświadomi niewinni ;-( - http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/358096,rosyjska_ruletka_w_sofii_200_km_h_przez_czerwone_swiatla.html

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-10-09 01:55:07
Autor: Konstanty Wycirowski

"Karol Y" <karolyyy@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:halqf9$jdi$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mateusz Bogusz Ślepiec

6 POSTÓW NIŻEJ!

Data: 2009-10-09 08:25:43
Autor: Karol Y
Rosyjka ruletka samochodami
Mateusz Bogusz Ślepiec

6 POSTÓW NIŻEJ!

Program mi sypnął błędem w południe kiedy wysyłałem i ciągle pokazuje, że nie nadałem. Na google widzę, że jednak nadało.

Przepraszam.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-10-09 08:36:00
Autor: waldi

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:halqf9$jdi$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja traktuje to jako pseudo dziennikarskie bajki sam uczestniczylem w marcu w zdarzeniu gdzie w Lodzi pijak staranowal trzy samochody i pismaki nie bedac na miejscu wiedzialy lepiej niz poszkodowani i policja jak to bylo i co sie stalo wypisywali stek bzdur.

Rosyjka ruletka samochodami