Rosyjska TV ma rację

Data: 2014-03-12 23:01:36
Autor: boukun
Rosyjska TV ma rację
~partyzant 11 minut temu
Rosyjska TV ma rację. Liżemy d... USA I UE zamiast dbać o własne interesy i bezpieczeństwo. Polecam artykuł o Ukrainie na PRISONPLANET.PL - dla tych co naprawdę chcą coś wiedzieć o całej awanturze.

HEMERYT 37 minut temu
To pewne Rosja nie odpóści za mącenie na Ukrajnie,ciśnie się powiedzenie że POLAK przed i po szkodzie głupi, gdy by doszło do woiny to nasza polityka ma durzy udział ucierpi prosty człowiek politycy się wyniosą w bezpieczne miejsce

~xxxxxx 12 minut temu
Te cholerne żydowskie media za wszelką cenę próbują nas między Słowianami skłócić, nie wiem czy to widzicie, ale ja tak i jakbyście przewertowali dobrze internet, to znajdziecie artykuł jednego gościa, który próbował dojść skąd się wzięła plotka o tym, że na Mistrzostwa Europy Rosjanie chcą przejść z komunistycznymi flagami na stadion itd. Przeglądnął fora kibiców rosyjskich i okazało się, że kibice tego nie planowali, a wszystko nakręcił jeden dziennikarzyna pisząc artykuł o tym, po czym podchwyciły to inne szmatławce i już spirala się nakręciła. Media to jest prawdziwa władza. Kto ma media ten ma władzę.

slam44 11 minut temu
Ja jestem Urzednikiem Panstwowym w Polsce pracuje w kontrolnych organach i zarabiam 1500 zł na rekę, mam dość ciągłego słuchania jak to mamy pomagac Ukrainie, nie obchodzi mnie to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1. Szanowny rządzie zróbcie cod dla nas dla własnego narodu kogo w koncu reprezentujecje?!!!!!!

~Marjan 1 godzinę i 33 minuty temu
No curz czas uciekać z tego kraju

~am 10 minut temu
Ukraińcy odpłacą Polakom majdanem po naszej stronie granicy. I bardzo dobrze, oby jak najszybciej. Zobaczymy co wtedy nasi mądrale powiedzą.

~jur 10 minut temu
Czy na ukrainie też są doradcy z narodu wybranego tak jak u nas w szeregach solidarności?

zq001 9 minut temu
Ci Polacy którzy znają historię są wystarczająco dobrze uświadomieni kim/czym byli Bandera i Kłym Sawur i na pewno nigdy nie poprą nacjonalistów ukraińskich, ale również nie poprą putinowców. Trzymajmy się od tego z daleka, zajmijmy się sobą i swoimi problemami w Polsce

~kabareciaz 9 minut temu
na wiejskiej jeden drugiemu omal oczu nie wykole,reki sobie nie podają a na arenie międzynarodowej chcą nauczać i być wzorem. a to dobre! hehehehehe

~dok 37 minut temu
polacy to wybitnie glupi narod i za ta glupotei stawianie sie wszystkim jeszcze nie raz zaplaci.

~Anna 31 minut temu
Wydaje się, że powinno być złożone doniesienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa przez władze RP. Chyba konieczne jest dochodzenie w tej sprawie.

Data: 2014-03-13 06:20:28
Autor: MarkWoydak
Rosyjska TV ma rację

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lfqmf3$pq5$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kupa płatnych trolli takich jak ty.

MW

Data: 2014-03-14 11:42:25
Autor: boukun
Rosyjska TV ma rację
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lfslor$ot4$9news.albasani.net...

[...]

Zdaje się, że chyba zarabiasz więcej na trollowaniu w sieci...

boukun

Data: 2014-03-14 17:41:04
Autor: MarkWoydak
Rosyjska TV ma rację

[...]