Rosyjska agentura

Data: 2015-04-24 22:23:00
Autor: zdumiony
Rosyjska agentura
Data: 2015-04-25 11:02:55
Autor: ruski szpieg
Rosyjska agentura
W dniu 24.04.2015 o 22:23, zdumiony pisze:
http://www.polskatimes.pl/artykul/3767143,mateusz-piskorski-i-prokremlowska-partia-zmiana-wkraczaja-na-polska-scene-polityczna,id,t.html

Spoko, nied艂ugo powiesi si臋 na drzwiach od szafy;) U nich w Samoobronie to modne:)

Data: 2015-04-25 11:04:58
Autor: zdumiony
Rosyjska agentura
W dniu 2015-04-25 o 11:02, ruski szpieg pisze:
Spoko, nied艂ugo powiesi si臋 na drzwiach od szafy;) U nich w Samoobronie
to modne:)

Czemu z samob贸jcy Leppera robi si臋 m臋czennika?

Data: 2015-04-25 11:26:32
Autor: ruski szpieg
Rosyjska agentura
W dniu 25.04.2015 o 11:04, zdumiony pisze:
W dniu 2015-04-25 o 11:02, ruski szpieg pisze:
Spoko, nied艂ugo powiesi si臋 na drzwiach od szafy;) U nich w Samoobronie
to modne:)

Czemu z samob贸jcy Leppera robi si臋 m臋czennika?

Ten spos贸b post臋powania wymy艣lono du偶o wcze艣niej przed Stalinem:) Na pogrzebie zabitego wroga powinno si臋 p艂aka膰:)

Nie ogl膮da艂e艣 Ojca Chrzestnego?:):)

Data: 2015-04-25 11:30:58
Autor: zdumiony
Rosyjska agentura
W dniu 2015-04-25 o 11:26, ruski szpieg pisze:
Ten spos贸b post臋powania wymy艣lono du偶o wcze艣niej przed Stalinem:) Na
pogrzebie zabitego wroga powinno si臋 p艂aka膰:)

Nie ogl膮da艂e艣 Ojca Chrzestnego?:):)

JA tam nie widz臋 wsz臋dzie spisk贸w, nawet co do chemitrails贸w to nie jestem taki pewien.

Data: 2015-04-25 11:34:56
Autor: ruski szpieg
Rosyjska agentura
W dniu 25.04.2015 o 11:30, zdumiony pisze:

JA tam nie widz臋 wsz臋dzie spisk贸w, nawet co do chemitrails贸w to nie
jestem taki pewien.

Ale rusk膮 agentur臋 wykrywasz bezb艂臋dnie.;)

Data: 2015-04-25 11:37:16
Autor: zdumiony
Rosyjska agentura
W dniu 2015-04-25 o 11:34, ruski szpieg pisze:
W dniu 25.04.2015 o 11:30, zdumiony pisze:

JA tam nie widz臋 wsz臋dzie spisk贸w, nawet co do chemitrails贸w to nie
jestem taki pewien.

Ale rusk膮 agentur臋 wykrywasz bezb艂臋dnie.;)

To 偶aden spisek, nawet nie ukrywaj膮 tego co g艂osz膮, podobnie jak komunistyczna partia Polski przed Drug膮 Wojn膮 艢wiatow膮 by艂a agentur膮 ZSRR.

Data: 2015-04-25 13:54:13
Autor: A. Filip
Rosyjska "agentura naziemna" v. Solidarno艣 CIA/USA
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
[...]

Jak dobrze wed艂ug w艂adz PRL Solidarno艣膰 podziemna ukrywa艂a 偶e jest agentur膮 USA? :-)

Bo ja pami臋tam 偶e dop贸ki by艂o PRL to podziemnej Solidarno艣ci pomaga艂y zwi膮zki
zawodowe z USA.  Solidarno艣膰 oskar偶eniom 偶e jest finansowana przez (rz膮d) USA
zaprzecza艂a "w艣ciekle". Jak PRL pad艂o to jednak si臋 okaza艂o 偶e robi艂o to CIA
poprzez ameryka艅skie zwi膮zki zawodowe bo przecie偶 upadek komunizmu nie m贸g艂
si臋 odby膰 bez CIA - fundusze by im jeszcze obci臋li ;-).

"Sukces ma wielu ojc贸w, kl臋ska sjest sierot膮" :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Umys艂 kobiety - 偶ywe srebro; ich serca to wosk.  (Przys艂owie chi艅skie)

Data: 2015-04-25 13:56:44
Autor: zdumiony
Rosyjska "agentura naziemna" v. Solidarno艣膰 podziemna z fors膮 CIA/USA
W dniu 2015-04-25 o 13:54, A. Filip pisze:
"Sukces ma wielu ojc贸w, kl臋ska sjest sierot膮" :-)

Wola艂by艣 komunistyczn膮 niewol臋?

Data: 2015-04-25 14:23:02
Autor: A. Filip
Rosyjska "agentura naziemna" v. Solidarno艣 CIA/USA
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
W dniu 2015-04-25 o 13:54, A. Filip pisze:
"Sukces ma wielu ojc贸w, kl臋ska sjest sierot膮" :-)
Wola艂by艣 komunistyczn膮 niewol臋?

Ciebie *w pe艂ni* zadowala 偶e akurat w RP3 USA nie popieraj膮
"wolno艣ci i demokracji" takiej jak w Arabii rodziny Saud贸w?
Ciebie zachwyca 偶e prawa i wolno艣ci pono膰 gwarantowane w konstytucji RP3
USA/CIA wsadzi艂a sobie w Starych Kiejkutach *g艂臋boko*?

RP nie zawsze dobrze wychodzi艂o na przyja藕ni z USA i na pewno nie zawsze b臋dzie.
Jak uwa偶asz 偶e dobrze wychodzi "ostatnio" to woja opinia. Jak uwa偶asz 偶e dobrze
wychodzi艂o i b臋dzie wychodzi膰 zawsze to jest to opinia idioty *lub gorzej*.

"Apetyt ro艣nie w miar臋 jedzenia" a obalenie komuny to ju偶 bardzo dawno
"wczorajsza wiadomo艣膰". Jak mam odczuwa膰 wdzi臋czno艣膰 za obalenie komunizmu to
b臋d膮 te偶 odczuwa艂 "wdzi臋czno艣膰 inaczej" za wydanie w szpony komunizmu
w Ja艂cie (1943).

https://pl.wikiquote.org/wiki/Winston_Churchill

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Trzy rzeczy, o kt贸rych ka偶dy pracownik powinien zapomnie膰: dom, rodzina i

Data: 2015-04-25 14:30:27
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-25 o 14:23, A. Filip pisze:
[...]

Nie jestem ani prorosyjski ani pro-USA, ale propolski.
A o Arabii Saudyjskiej mam jak najgorsze mniemanie, wole ju偶 Iran.

Data: 2015-04-25 16:12:03
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.04.2015 o 13:56, zdumiony pisze:
W dniu 2015-04-25 o 13:54, A. Filip pisze:
"Sukces ma wielu ojc贸w, kl臋ska sjest sierot膮" :-)

Wola艂by艣 komunistyczn膮 niewol臋?

W komunistycznej by艂o wi臋cej wolno艣ci ni偶 w obecnej - kapitalistycznej.
Ja bym wola艂 tamt膮 sprzed 1989 roku.

--
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2015-04-25 16:16:32
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-25 o 16:12, Wiesiaczek pisze:
W komunistycznej by艂o wi臋cej wolno艣ci ni偶 w obecnej - kapitalistycznej.
Ja bym wola艂 tamt膮 sprzed 1989 roku.

To znaczy by艂e艣 w tamtym czasie w klasie uprzywilejowanej

Data: 2015-04-25 16:32:44
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.04.2015 o 16:16, zdumiony pisze:
W dniu 2015-04-25 o 16:12, Wiesiaczek pisze:
W komunistycznej by艂o wi臋cej wolno艣ci ni偶 w obecnej - kapitalistycznej.
Ja bym wola艂 tamt膮 sprzed 1989 roku.

To znaczy by艂e艣 w tamtym czasie w klasie uprzywilejowanej

Twoje konstatacje mo偶na o kant dupy rozbi膰 i tyle.

Data: 2015-04-25 18:54:49
Autor: ruski szpieg
[...]

Ka偶dy re偶im ma swoj膮 klas臋 uprzywilejowan膮. W czym ma tera藕niejsza jest lepsza od tej sprzed 25 lat? 呕e z nadania innego Wielkiego Brata?:)

Ka偶dy Wielki Brat uwa偶a, ze jest najlepszym Wielkim Bratem:)

Data: 2015-04-25 19:36:40
Autor: Joschi
"ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mhggsr$ant$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeszcze gorsze kurestwo, bo oligarchia r偶nie zniewolony nar贸d r贸wno...

Data: 2015-04-25 19:35:42
Autor: Joschi
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mhg7k0$m7c$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2015-04-25 o 16:12, Wiesiaczek pisze:
W komunistycznej by艂o wi臋cej wolno艣ci ni偶 w obecnej - kapitalistycznej.
Ja bym wola艂 tamt膮 sprzed 1989 roku.

To znaczy by艂e艣 w tamtym czasie w klasie uprzywilejowanej

A ty chyba dzisiaj jeste艣 w klasie uprzywilejowanej...

Data: 2015-04-25 11:38:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
Rosyjska agentura
ruski szpieg wrote:

Ten spos贸b post臋powania wymy艣lono du偶o wcze艣niej przed Stalinem:) Na
pogrzebie zabitego wroga powinno si臋 p艂aka膰:)

Nie tyko powinno si臋, ale jest do tego szczery pow贸d.
Likwidacja wroga to tragedia w obliczu ostateczno艣ci. Prawdziwym sukcesem i jego pokonaniem jest tego wroga nawr贸cenie i pokajanie, 偶e p艂aszczy sio臋 u naszych st贸p jak szmaticzku na paticzku! Innymi s艂owy, zrobienie3 z niego raba, a jeszcze lepiej zadowolonego z siebie mankurta bez honoru i pami臋ci.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-04-25 12:10:05
Autor: ruski szpieg
Rosyjska agentura
W dniu 25.04.2015 o 11:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
ruski szpieg wrote:

[...]

Je艣li chodzi o spo艂ecze艅stwa to jak najbardziej. Przez ostatnie 25 lat mo偶emy obserwowa膰 ten proces "na 偶ywo". Jednak偶e jednostki oporne i do tego przejawiaj膮ce inicjatyw臋 s膮 eliminowane fizycznie 偶eby ca艂a ta socjotechnika si臋 uda艂a.

Przypisywanie takim "opornym" ruskiej agenturalno艣ci to ostrze偶enie: pokajaj si臋 albo czapa;)

Data: 2015-04-25 13:14:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Rosyjska agentura

ruski szpieg wrote:

[...]

Dok艂adnie.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2015-04-25 13:42:37
Autor: A. Filip
Rosyjska agentura (w RP3 jest tak gro藕na jak ameryka艅ska agentura w PRL?)
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
http://www.polskatimes.pl/artykul/3767143,mateusz-piskorski-i-prokremlowska-partia-zmiana-wkraczaja-na-polska-scene-polityczna,id,t.html

Interesy USA w RP3 prezentuj膮 te偶 tylko agenci USA?
Interesy USA w PRL prezentowali tylko agenci USA nie tylko i wy艂膮cznie w
*propagandzie rz膮dz膮cych*?

Po co艣 5% pr贸g wyborczy wprowadzono. Ju偶 strachliwie srasz w gacie 偶e ta partia
si臋 przez niego przeczo艂ga?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
I nie bierz sobie do serca wszystkich s艂贸w, kt贸re by ludzie wyrzekli, aby艣 nie

Data: 2015-04-25 13:47:05
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-25 o 13:42, A. Filip pisze:
[...]

Sk膮d si臋 bierze Tw贸j zoologiczny antyamerykanizm?

Data: 2015-04-25 14:06:50
Autor: A. Filip
[...]

Stamt膮d co  "zoologiczny polski antysemityzm"? :-) [Propagandy "nie przyjaci贸艂"]

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Hitler
| Dzi臋ki bezpo艣redniej zdecydowanej interwencji ocali艂 miliony 呕yd贸w przed
| zoologicznym polskim antysemityzmem, otwieraj膮c im drzwi dla niezoologicznego
| niemieckiego antysemityzmu.

Z tego 偶e podobne do ciebie durne dupki za wysoko wywindowa艂y oczekiwania,
bardzo grubo ponad to czemu USA potrafi膮 jeszcze jako艣 tam sprosta膰?
Putin jest gorszy od Obamy? Tak.  Tylko 偶e Putinistan do ca艂kiem niedawna
cz臋艣ciej mnie zadziwia艂 troch臋 pozytywnie ni偶 Obamaland ca艂kiem negatywnie.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Jak nie urok, to sraczka.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2015-04-25 18:33:13
Autor: ruski szpieg
W dniu 25.04.2015 o 13:47, zdumiony pisze:
Sk膮d si臋 bierze Tw贸j zoologiczny antyamerykanizm?
Ale chyba wolno... W ko艅cu demokracja jest, nie?

A poza tym lepiej sko艅czy膰 na drzwiach od szafy ni偶 patrze膰 na ten nieszcz臋sny kraj...

Data: 2015-04-25 18:35:59
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-25 o 18:33, ruski szpieg pisze:
Sk膮d si臋 bierze Tw贸j zoologiczny antyamerykanizm?
Ale chyba wolno... W ko艅cu demokracja jest, nie?

A poza tym lepiej sko艅czy膰 na drzwiach od szafy ni偶 patrze膰 na ten
nieszcz臋sny kraj...

A mo偶e ani prawica ani lewica, ani Wsch贸d ani Zach贸d?. Tu jest Polska.

Data: 2015-05-17 13:49:55
Autor: zdumiony
Rosyjska agentura
W dniu 2015-04-24 o 22:23, zdumiony pisze:
http://www.polskatimes.pl/artykul/3767143,mateusz-piskorski-i-prokremlowska-partia-zmiana-wkraczaja-na-polska-scene-polityczna,id,t.html

http://nwonews.pl/dyskusja,3056,0
鈥瀂ielone ludziki i trole Putina鈥 zak艂adaj膮 w Polsce parti臋. Pomog膮 鈥瀙owsta艅cy z Noworosji鈥

鈥瀂miana鈥 鈥 tak nazywa si臋 ugrupowanie tworzone w Polsce przez by艂ego polityka partii 鈥濻amoobrona鈥 Mateusza Piskorskiego. Za艂o偶ycielski zjazd ma si臋 odby膰 21 lutego.
鈥瀂miana鈥 chce nam贸wi膰 Polak贸w, aby opowiedzieli si臋 za wyj艣ciem Polski z NATO i wsp贸lnie z Rosj膮 oraz kremlowsk膮 鈥瀖i臋dzynarod贸wk膮鈥 europejsk膮 zbudowali  rosyjsk膮 Eurazj臋. Chce te偶 uwolni膰 Polsk臋 od 鈥瀢ys艂ugiwania si臋 Stanom Zjednoczonym鈥.
B臋dzie do tego przekonywa膰 na spotkaniach organizowanych w ca艂ej Polsce. Zapowiada, 偶e skupi si臋 na miastach powiatowych, gdzie 鈥 jak argumentuje lider partii 鈥 鈥瀕udzie bardzo interesuj膮 si臋 polityk膮 zagraniczn膮鈥. Na razie przekonuje w internecie. Zwolennik贸w 鈥瀂miany鈥 bez wi臋kszego trudu rozpoznacie po komentarzach, kt贸rych pe艂no jest r贸wnie偶 pod artyku艂ami na naszym portalu (pisz膮 g艂贸wnie o 鈥瀙owsta艅cach w Donbasie鈥 i 鈥瀠krai艅skich faszystach, nazistach, zbrodniarzach i neobanderowcach鈥, kt贸rzy 鈥瀙owsta艅c贸w morduj膮鈥).
Symbolem programowych za艂o偶e艅 鈥瀂miany鈥 jest zaproszenie na pierwszy zjazd 鈥瀙rzedstawicieli Noworosji鈥 鈥 tak za艂o偶yciele powstaj膮cej partii nazywaj膮, w 艣lad za Putinem, nieistniej膮ce pa艅stwo, zrodzone w g艂owach kremlowskich  ideolog贸w.
Rosyjscy emisariusze 鈥濶oworosji鈥, kt贸rzy na zlecenie Kremla rozp臋tali krwaw膮 rewolt臋 na terytorium wschodniej Ukrainy, przyjad膮 teraz do Polski. Niekt贸rzy przyje偶d偶a膰 nie musz膮, bo ju偶 tu od dawna s膮.
Jeszcze wprawdzie wsp贸lnie z parti膮 鈥瀂miana鈥 nie ustalili, czy wystawi膮 w maju kandydata na prezydenta RP 鈥 maj膮 o tym zadecydowa膰 na zje藕dzie, ale pojawi艂y si臋 ju偶 zapowiedzi startu wyborach parlamentarnych.
Sk膮d zwolennicy budowanego wesp贸艂 z Rosj膮 鈥瀔ontynentalizmu鈥 i Polski 鈥瀠wolnionej鈥 od NATO wezm膮 fundusze na kampani臋 wyborcz膮?
鈥濵y艣l臋, 偶e z czasem zostanie zebrana okre艣lona kwota na przeprowadzenie kampanii wyborczej, na budow臋 struktur tego ruchu鈥 鈥 m贸wi lider 鈥瀂miany鈥 Mateusz Piskorski w rozmowie pod wdzi臋cznym tytu艂em 鈥瀂ielone ludziki i trole Putina鈥 zamieszczonej na Wykopie z dat膮 2 lutego.
Tego od kogo i jak 鈥瀘kre艣lona kwota zostanie zebrana鈥, nie wyja艣nia.
Mo偶e przywiezie konw贸j Putuna鈥

Rosyjska agentura