Rosyjska agentura (w RP3 jest tak gro藕na jak ameryka艅ska agentura w PRL?)

Data: 2015-04-25 13:42:37
Autor: A. Filip
Rosyjska agentura (w RP3 jest tak gro藕na jak ameryka艅ska agentura w PRL?)
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
http://www.polskatimes.pl/artykul/3767143,mateusz-piskorski-i-prokremlowska-partia-zmiana-wkraczaja-na-polska-scene-polityczna,id,t.html

Interesy USA w RP3 prezentuj膮 te偶 tylko agenci USA?
Interesy USA w PRL prezentowali tylko agenci USA nie tylko i wy艂膮cznie w
*propagandzie rz膮dz膮cych*?

Po co艣 5% pr贸g wyborczy wprowadzono. Ju偶 strachliwie srasz w gacie 偶e ta partia
si臋 przez niego przeczo艂ga?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
I nie bierz sobie do serca wszystkich s艂贸w, kt贸re by ludzie wyrzekli, aby艣 nie

Data: 2015-04-25 13:47:05
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-25 o 13:42, A. Filip pisze:
[...]

Sk膮d si臋 bierze Tw贸j zoologiczny antyamerykanizm?

Data: 2015-04-25 14:06:50
Autor: A. Filip
[...]

Stamt膮d co  "zoologiczny polski antysemityzm"? :-) [Propagandy "nie przyjaci贸艂"]

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Hitler
| Dzi臋ki bezpo艣redniej zdecydowanej interwencji ocali艂 miliony 呕yd贸w przed
| zoologicznym polskim antysemityzmem, otwieraj膮c im drzwi dla niezoologicznego
| niemieckiego antysemityzmu.

Z tego 偶e podobne do ciebie durne dupki za wysoko wywindowa艂y oczekiwania,
bardzo grubo ponad to czemu USA potrafi膮 jeszcze jako艣 tam sprosta膰?
Putin jest gorszy od Obamy? Tak.  Tylko 偶e Putinistan do ca艂kiem niedawna
cz臋艣ciej mnie zadziwia艂 troch臋 pozytywnie ni偶 Obamaland ca艂kiem negatywnie.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
Jak nie urok, to sraczka.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2015-04-25 18:33:13
Autor: ruski szpieg
W dniu 25.04.2015 o 13:47, zdumiony pisze:
Sk膮d si臋 bierze Tw贸j zoologiczny antyamerykanizm?
Ale chyba wolno... W ko艅cu demokracja jest, nie?

A poza tym lepiej sko艅czy膰 na drzwiach od szafy ni偶 patrze膰 na ten nieszcz臋sny kraj...

Data: 2015-04-25 18:35:59
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-25 o 18:33, ruski szpieg pisze:
Sk膮d si臋 bierze Tw贸j zoologiczny antyamerykanizm?
Ale chyba wolno... W ko艅cu demokracja jest, nie?

A poza tym lepiej sko艅czy膰 na drzwiach od szafy ni偶 patrze膰 na ten
nieszcz臋sny kraj...

A mo偶e ani prawica ani lewica, ani Wsch贸d ani Zach贸d?. Tu jest Polska.

Rosyjska agentura (w RP3 jest tak gro藕na jak ameryka艅ska agentura w PRL?)