Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia

Data: 2013-11-19 18:45:20
Autor: Jacek Biay
Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia
Siergiej awrow powiedzia "Rossijskiej Gaziecie", e Ambasada Federacji Rosyjskiej zwrcia uwag na to, e 11 listopada marsz odbdzie si w okolicy placwki dyplomatycznej i prosia o wzmocnienie ochrony. "Powiedziano nam, e wszystko bdzie w porzdku. No, ale jak wiecie, nic si nie okazao w porzdku"
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/lawrow_rosja_prosila_o_dodatkowa_ochrone_11_listopada_polska_odmowila_288277.html
http://www.rp.pl/artykul/29,1066021-Lawrow-- doceniamy-reakcje-wladz-Polski-na-atak-na-ambasade.html
http://www.tvn24.pl/specnaz-fsb-w-ambasadzie-rosji-lawrow-o-zajsciach-11-listopada,372912,s.html

Data: 2013-11-19 19:26:13
Autor: A. Filip
Ławrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosiła o dodatkową ochronę 11 listopada - Polska odmówiła
Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> pisze:
Siergiej Ławrow powiedział "Rossijskiej Gaziecie", że Ambasada Federacji Rosyjskiej zwróciła uwagę na to, że 11 listopada marsz odbędzie się w okolicy placówki dyplomatycznej i prosiła o wzmocnienie ochrony. "Powiedziano nam, że wszystko będzie w porządku. No, ale jak wiecie, nic się nie okazało w porządku"
[...]

Marsz był ruchomy.  Miałoby sens trzymanie cały dzień setki policjantów po przeciwnej stronie ulicy niż ambasada?  Bo jakoś nie zakładam by Rosja wpuściła "profilaktycznie" Polską policję na teren swojej ambasady, a wystawianie paru policjantów "do okrążenia" przed bramą ambasady IMHO byłoby głupotą przy takim typie zamieszek.  Jakby RP3 ogrodziło ambasadę płotami za którym stałaby setka unieruchomionych policjantów a do niczego by nie doszło to za dobrze by nie wyglądało - Ławrow właśnie się doprosił o automatyczne stawianie takich płotów przy bardzo wielu kolejnych demonstracjach pod ambasadą.

Wiec warto się pytać inaczej: Ile trwało od początku zdarzenia do reakcji policji w wystarczającej sile do zduszenia zamieszek?  Czy były podstawy do niedopuszczenie tej grupki zadymiarzy pod ambasadę?

Ławrom IMHO rżnie głupa grając niedomówieniami jak przynajmniej średniej klasy dyplomata.  Spodziewałem się po nim zagrywek słownych na wyższym poziomie gdyby mu zależało na stosunkach z Polską.  Jasno widać mu niezbyt zależy.

--
A. Filip
Edukacja jest droższa od złota.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2013-11-19 20:53:54
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:eluklfs7dfdbj2.huge.strangled.net...

| Marsz był ruchomy.

A śnił ci się nieruchomy marsz filozofie?

  Miałoby sens trzymanie cały dzień setki
| policjantów

A od czego według ciebie jest policja?

Data: 2013-11-19 21:14:36
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:

> Marsz był ruchomy.

A śnił ci się nieruchomy marsz filozofie?

>  Miałoby sens trzymanie cały dzień setki
> policjantów

A od czego według ciebie jest policja?
 Wykastrowałeś aż tak moją wypowiedź wycinając *bez zaznaczenia* że sam się zadeklarowałeś jako palant z którym dyskutować nie warto.

--
A. Filip
W lipcu upały, w grudniu mróz ostry i stały.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-11-19 21:47:32
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:bxpz0oam3fdbj2.huge.strangled.net...

| Wykastrowałeś aż tak moją wypowiedź wycinając *bez zaznaczenia* że
| sam się zadeklarowałeś jako palant z którym dyskutować nie warto.

No sorki - odlałem tylko wodę, z którą rzeczywiście trudno polemizować. Sprawy techniczne możnaby sobie dyskutować, gdyby policja w ogóle podjęła próbę ochrony tej ambasady. Ale czegoś takiego nie było, więc czego chcesz dowodzić?

Data: 2013-11-19 15:13:17
Autor: Marek
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 21:47:32 UTC+1 uytkownik jr napisa:
Uytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa w wiadomoci news:bxpz0oam3fdbj2.huge.strangled.net...

| Wykastrowae a tak moj wypowied wycinajc *bez zaznaczenia* e

| sam si zadeklarowae jako palant z ktrym dyskutowa nie warto.

No sorki - odlaem tylko wod, z ktr rzeczywicie trudno polemizowa. Sprawy techniczne monaby sobie dyskutowa, gdyby policja w ogle podja prb ochrony tej ambasady. Ale czego takiego nie byo, wic czego chcesz dowodzi?

Malo tego... - przeciez takie budki przed placowkami dyplomatycznymi stoja po to, zeby tam policjant byl CALY CZAS !
Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

Data: 2013-11-20 10:21:02
Autor: Bogdan Idzikowski
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia

Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci news:1f7677b2-0f20-4bc3-9212-a5b1170ca561googlegroups.com...

===================================

Mia co wsplnego z zamachem smoleskim?

ubawiony

--
Dyskusja z wierzcym jest jak gra w szachy z gobiem. Niewane, jak dobrze grasz, gob i tak przewrci wszystkie figury, nasra na szachownic i bdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-20 14:28:59
Autor: jr
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia

Uytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomoci

> [...]
| po to, zeby tam policjant byl CALY CZAS !
| Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

No c Idzikowski... Skoro Ojciec Redaktor nic o tym nie pisa, to chyba nie miao. A tak wracajc do tematu, to wytumacz mi Idzikowski, dla kogo s policyjne budki? Dla policjanta, czy dla podpalacza? Bo jeli nie dla podpalacza, to gdzie by policjant?

Data: 2013-11-20 16:02:55
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-20 14:28, jr pisze:

> [...]

miao. A tak wracajc do tematu, to wytumacz mi Idzikowski, dla kogo s
policyjne budki? Dla policjanta, czy dla podpalacza? Bo jeli nie dla

Poczytaj, dokadnie o tym zdarzeniu a zaraz ci si wyjani co si stao z policjantem.

Data: 2013-11-20 16:31:41
Autor: Bogdan Idzikowski
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia

Uytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisa w wiadomoci news:l6iiuv$okd$1node1.news.atman.pl...
> [...]

podpalacza, to gdzie by policjant?

Poczytaj, dokadnie o tym zdarzeniu a zaraz ci si wyjani co si stao z policjantem.

Obawiam si, e zalecie mu zadanie nie do wykonania. Przeczyta to on przeczyta, ale eby mu si wyjanio, to jest niemoliwe. Przekracza znacznie jego moliwoci intelektualne.

ubawiony

Data: 2013-11-20 17:05:43
Autor: A. Filip

W dniu wtorek, 19 listopada 2013 21:47:32 UTC+1 użytkownik jr napisał:
> [...]

po to, zeby tam policjant byl CALY CZAS !
Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

Miał coś wspólnego z zamachem smoleńskim?

No cóż Idzikowski... Skoro Ojciec Redaktor nic o tym nie pisał, to chyba nie
miało. A tak wracając do tematu, to wytłumacz mi Idzikowski, dla kogo są
policyjne budki? Dla policjanta, czy dla podpalacza? Bo jeśli nie dla
podpalacza, to gdzie był policjant?

Poczytaj, dokładnie o tym zdarzeniu a zaraz ci się wyjaśni co się
stało z policjantem.

Podasz linka żebym nie znalazł "niewłaściwej" wersji?

--
A. Filip
Co się nie najesz, to się i nie naliżesz.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-11-20 22:51:54
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:wee6dfsnefdbk3.huge.strangled.net...

| Podasz linka żebym nie znalazł "niewłaściwej" wersji?

Nie liczą się 'wersje', liczą się fakty. A te są takie, że władza powinna ochraniać ambasady innych krajów podczas ulicznych zajść w okolicy. Teraz poszukaj jakiegoś linka na następujący temat: Co zrobiła policja oraz władze stolicy, aby nie dopuscić garstki zadymiarzy w otoczenie rosyjskiej ambasady w Warszawie.
W zasadzie to sami Rosjanie powinni stawiać PO-lskim władzom takie pytania, a skoro tego nie czynią, to znaczy, że rządząca PO ma silne okoliczności łagodzące w tej sprawie (co daje wiele do myślenia).

Data: 2013-11-21 11:21:45
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-20 22:51, jr pisze:

> [...]

skoro tego nie czynią, to znaczy, że rządząca PO ma silne okoliczności łagodzące
w tej sprawie (co daje wiele do myślenia).

Pierdolisz pan jak potrzaskany, jak wiadomo ze demonstracja jest "wysokiego ryzyka" to nie wydaje się na nią zezwolenia - tutaj jest błąd ratusza - wtedy by nie było problemu.  A gadanie ze trzeba obstawiać policjantami wszystko możliwe cele ataku, to wybacz to ma być demonstracja czy "rozróba" ? Brakło jajec ratuszowi aby palantom odmówić, chociaż jak by odmówili to już wiedzą jak piękniś z opozycji pluje jadem ze zabroniono patriotom pokazania swoich wartości.

Data: 2013-11-21 15:47:06
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości
> [...]
| > |
| > |

| Pierdolisz pan jak potrzaskany, jak wiadomo ze demonstracja jest
| "wysokiego ryzyka" to nie wydaje się na nią zezwolenia

To nie była demonstracja wysokiego ryzyka. Były obiekty podwyższonego ryzyka,
jak np. rosyjska ambasada, dlatego należało wyłączyć jej otoczenie z trasy
przemarszu.

 - tutaj jest błąd
| ratusza - wtedy by nie było problemu.  A gadanie ze trzeba obstawiać
| policjantami wszystko możliwe cele ataku,

A kto tak gada? Ambasada prosiła o ochronę, to trzeba było ją wysłać i tyle.

 to wybacz to ma być
| demonstracja czy "rozróba" ?

Jaka rozróba? Grupkę huliganów nazywasz 'demonstracją wysokiego ryzyka'?

 Brakło jajec ratuszowi aby palantom
| odmówić, chociaż jak by odmówili to już wiedzą jak piękniś z opozycji
| pluje jadem ze zabroniono patriotom pokazania swoich wartości.

Co oni wiedzą, to oni lepiej od ciebie wiedzą! Władza i policja jest od
pilnowania porządku, a nie od prowadzenia propagandowych polemik i rozgryzania
wirtualnych gier.

Data: 2013-11-21 16:20:44
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-21 15:47, jr pisze:

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości

| > |
> [...]

jak np. rosyjska ambasada, dlatego należało wyłączyć jej otoczenie z trasy

tak, tak, co roku jest ten sam cyrk, faktycznie nie mają powodów aby odmawiać

Data: 2013-11-21 23:10:32
Autor: jr

> [...]
| > | > |
| > | > |

Teraz

| > |

| tak, tak, co roku jest ten sam cyrk

Owszem, cyrk z prowokacjami - w zeszłym roku były jakieś lewackie bojówki z Niemiec, których polska policja nie uznała za stosowne pilnować. W tym roku ostentacyjnie olali rosyjską ambasadę. A wystarczyły niewielkie siły, gdyż napastników wśród tłumów było kilku.
Teraz warto zastanowić się nad tym, kto został beneficjentem spalonej budki i kilku petard. Na pewno nie Rosjanie, Na pewno nie polskie komuchy, na pewno nie kacza prawica, ale... Owszem, rządzące PO ma ogromne kłopoty z konsolidacją własnych zwolenników, więc zadyma pod ambasadą to dobry znak dla takiej konsolidacji przeciw 'faszyzmowi'.
Oto nie tylko wrzucili kilka petard, ale jeszcze próbowali się wspiąć na ogrodzenie! To ostatnie się nie udało zapewne dlatego, że nie miał kto na dole podsadzić, albo 'podsadzacz' był już pijany... Oto wielka falanga polskiego faszyzmu, która dnia 11 listopada dokonała nieudanego szturmu na bezbronną ambasadę kraju sąsiedniego.

Data: 2013-11-22 08:48:13
Autor: xantiros
W dniu 2013-11-21 23:10, jr pisze:

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości

| > | > |
> [...]

ostentacyjnie olali rosyjską ambasadę. A wystarczyły niewielkie siły, gdyż

Nie, mistrzu nie było prowokacji, ta grupa tak ma, dlaczego nikt nie jest w stanie sprowokować "innych" marszów, tylko akurat ten ? Tylko ten jeden, z tymi samymi ludźmi co roku robi cyrk.

[...]

Daruj sobie takie fantazje.

[...]

I to zapewne świadczy o pokojowym charakterze demonstracji ?

Data: 2013-11-22 21:45:36
Autor: jr
> [...]
|
| Nie, mistrzu nie było prowokacji, ta grupa tak ma, dlaczego nikt nie
| jest w stanie sprowokować "innych" marszów, tylko akurat ten ?

Prowokacja nie jest żywiołem, który sobie wieje gdzie popadnie. Prowokacja jest zawsze skierowana pod konkretny adres. Dlaczego akurat ten? Bo ten się powtarza od kilkudziesięciu lat. W stanie wojennym zaczęły powstawać młodzieżowe
subkultury odwołujące się do nazizmu. Agitowali nas, że Solidarność to żydowska anarchia, która nie potrafi walczyć z komuną. Z pewnością byli tacy, którzy w to wierzyli, lecz komuch mógł ich wyłapać w ciągu jednej nocy - gdyby chciał.

 Tylko ten
| jeden, z tymi samymi ludźmi co roku robi cyrk.

Gdzieś w necie widziałem transparent boroniacy tej ambasady, więc nie mów mi, że cały ten pochód ją szturmował i nagle rozbił się o niewidzialne pole siłowe. Byłem świadkiem wojen ulicznych pod sowieckim konsulatem w latach 80 i wiem jak
wygląda agresja tłumu.

Data: 2013-11-22 21:46:56
Autor: jr
Ławrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosiła o dodatkową ochronę 11 listopada - Polska odmówiła

| Daruj sobie takie fantazje.

Napisałem, że szukam beneficjentów. Jeśli uważasz, że na przykład Gazeta Wyborcza, albo PO nie zyskały na tym zajściu, to spróbuj to uzasadnić.

| I to zapewne świadczy o pokojowym charakterze demonstracji ?

Demonstracja to nie peerelowski pochód pierwszomajowy. W czasach PRL podczas ulicznych demonstracji leciały szyby sklepów, do których 'akurat' dowieziono towar (najczęściej gorzałę). Wtedy się mówiło o warchołach, dzisiaj o milowych krokach do wolności. W istocie sklepów już nikt nie rozbija, ale pod tą ambasadę policję mogli wysłać (esbeckie popłuczyny).

Data: 2013-11-22 21:55:16
Autor: u2
W dniu 2013-11-22 21:46, jr pisze:
Napisałem, że szukam beneficjentów. Jeśli uważasz, że na przykład Gazeta
Wyborcza, albo PO nie zyskały na tym zajściu, to spróbuj to uzasadnić.

  no nie zyskaly, bo prowokacja ewidentnie nie wypalila obcietym fiutkom z msw...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-23 00:30:23
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:528fc4b2$0$2186$65785112news.neostrada.pl...

|  no nie zyskaly, bo prowokacja ewidentnie nie wypalila

Owszem nie wypaliła, bo Kaczuś się schował. Ale mimo to jest temat 'faszyzmu' w gorącym dla PO czasie.

Data: 2013-11-23 00:34:58
Autor: u2
W dniu 2013-11-23 00:30, jr pisze:

|  no nie zyskaly, bo prowokacja ewidentnie nie wypalila

Owszem nie wypaliła, bo Kaczuś się schował. Ale mimo to jest temat 'faszyzmu' w
gorącym dla PO czasie.

oby sczezli w piekle, ja chetnie im dosypie wegla na stos ! o sancta simplicas ! :-)

Data: 2013-11-23 09:14:04
Autor: stevep
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska od mwia
Dnia 23-11-2013 o 00:34:58 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

|  no nie zyskaly, bo prowokacja ewidentnie nie wypalila

Owszem nie wypalia, bo Kaczu si schowa. Ale mimo to jest temat  'faszyzmu' w
gorcym dla PO czasie.

oby sczezli w piekle, ja chetnie im dosypie wegla na stos ! o sancta  simplicas ! :-)

Spotkamy si na udeptanej ziemi jak bdziesz taki okrutny dla Kaczora.  :D

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-11-23 14:35:33
Autor: jr

| > |
| > |

| oby sczezli w piekle, ja chetnie im dosypie wegla

Ty robaczku napij się wutki (nie dostałeś przesyłki?)

Data: 2013-11-20 22:34:20
Autor: jr
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia

> [...]
| > |
| > |

| Poczytaj, dokadnie o tym zdarzeniu a zaraz ci si wyjani co si stao
| z policjantem.

Nie raz byem pod sowieckim konsulatem w Krakowie i wiem jak si ochrania takie przybytki podczas ulicznych zadym. Szpaler wzmocniony ciarwkami powinien warowa pod t ambasad, jeli w ogle dopucili tak tras pochodu. Ty mi chcesz wyjani, co si stao z policjantem... Moe poszed si wysika?... Mnie to guzik obchodzi, wic wyjaniajcie sobie razem z Idzikowskim.

Data: 2013-11-20 23:40:14
Autor: A. Filip
Ławrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosiła o dodatkową ochronę 11 listopada - Polska odmówiła
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]
Nie raz byłem pod sowieckim konsulatem w Krakowie i wiem jak się ochrania takie przybytki podczas ulicznych zadym. Szpaler wzmocniony ciężarówkami powinien warować pod tą ambasadą, jeśli w ogóle dopuścili taką trasę pochodu. Ty mi chcesz wyjaśnić, co się stało z policjantem... Może poszedł się wysikać?... Mnie to guzik obchodzi, więc wyjaśniajcie sobie razem z Idzikowskim.
Jak ty i Ławrow się domagacie by w przyszłości w czasie demonstracji rosyjscy dyplomaci byli oglądani jak małpy w podwójnej klatce (ogrodzenie ambasady+policyjne płotki) to ja jestem za.  Niech będzie widać że władza dobrze wie i nie ma oporów żeby pokazać jak "niektórzy" polacy "lubią" ruskich.

--
A. Filip
Razem w pracy, razem odnosimy sukces.  (Przysłowie japońskie)

Data: 2013-11-21 14:12:36
Autor: jr

| Jak ty i Ławrow się domagacie by w przyszłości w czasie
| demonstracji rosyjscy dyplomaci byli oglądani jak małpy w
| podwójnej klatce (ogrodzenie ambasady+policyjne płotki)

Ty nie martw się o rosyjskich dyplomatów! Sami prosili o policyjną ochronę, więc nie bądź od nich mądrzejszy. Chcesz uszczęśliwiać ludzi wizerunkiem 'bratniej przyjaźni'? A może tłumaczyć się za polityczne gnidy, którym nie udała się
polityczna prowokacja?

 to ja
| jestem za.  Niech będzie widać że władza dobrze wie i nie ma
| oporów żeby pokazać jak "niektórzy" polacy "lubią" ruskich.

Władze nie są od tego, żeby pokazywać takie lub inne widoki. Jeśli tobie wstyd ludzkich emocji, to wyjedź sobie do Korei Północnej. Tam wszyscy się kochają, zamiast policji jest milicja, to i żadna ambasada policyjnej ochrony nie potrzebuje.

Data: 2013-11-21 07:01:28
Autor: leming.show
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia
uytkownik Marek napisa:

Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

A, to jednak ta buda nie stala na terytorium ruskich tylko po stronie PL!

W takim razie to sprawa podobnej wagi jak ostatni spalony woz transmisyjny tefauenu tellenbacha.

Data: 2013-11-21 16:12:41
Autor: jr
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia

Uytkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci news:4ea34de1-03b7-46c6-875f-6c0d2a1fe598googlegroups.com...
uytkownik Marek napisa:

Tymczasem, na czas demonstracji, policjant zniknal...ciekawe, co ?

A, to jednak ta buda nie stala na terytorium ruskich tylko po stronie PL!

Na ruski teren wrzucili kilka petard .

Data: 2013-11-21 07:32:49
Autor: leming.show
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia
uytkownik jr napisa:

Na ruski teren wrzucili kilka petard .

Tak, a te golebie ktore sraja na dach ambasady to tez od Kaczynskiego?

Data: 2013-11-21 23:11:37
Autor: jr
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia

Uytkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci
uytkownik jr napisa:

Na ruski teren wrzucili kilka petard .

Tak, a te golebie ktore sraja na dach ambasady to tez od Kaczynskiego?

Owszem tak, gdyby poszed na ten pochd, miaby przesrane nawet za te golbie... Co roku s jakie prowokacje na 11 listopada i wszystko wskazuje na to, e osoba Kaczyskiego jest ich gwnym adresem.
Trzeba wiedzie o tym, e PO powstao jeszcze w czasach, gdy WSI byo pastwem w pastwie zwanym IIIRP. A nadrzdnym celem powstania PO byo doowanie Kaczorw i odbieranie im wyborcw. Rzdzi ich nikt nie nauczy, ale to co potrafi robi do dzi.

Data: 2013-11-19 22:34:04
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:

> [...]

No sorki - odlałem tylko wodę, z którą rzeczywiście trudno polemizować. Sprawy techniczne możnaby sobie dyskutować, gdyby policja w ogóle podjęła próbę ochrony tej ambasady. Ale czegoś takiego nie było, więc czego chcesz dowodzić?

Teraz chce udowodnić że nie dyskutuje z manipulatorami co przycinają cytaty *bez zaznaczenia* że coś wycieli.

--
A. Filip
Rzucaj czapką w księżyc.  (Przysłowie rumuńskie)

Data: 2013-11-19 23:25:29
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:vswunilamfdbj2.huge.strangled.net...

| > |
| > |

| Teraz chce udowodnić że nie dyskutuje z manipulatorami co
| przycinają cytaty *bez zaznaczenia* że coś wycieli.

Niby co miałem zaznaczać? Po prostu wcinam się w tekst w miejscach do których się odnoszę. Resztówki mogę zostawiać pod moimi odpowiedziami do ciebie.

Data: 2013-11-19 23:44:52
Autor: A. Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:

| > |
| > |

> [...]

Niby co miałem zaznaczać? Po prostu wcinam się w tekst w miejscach do których się odnoszę. Resztówki mogę zostawiać pod moimi odpowiedziami do ciebie.

Manipulacje cenzury PRL zaczęło być tak naprawdę nachalnie widać w tym krótkim okresie kiedy jeszcze istniała ale już nie mogła wycinać *bez śladu*.

Chcesz przycinać to wycinaj z zaznaczeniem bo przycinanie bez zaznaczenia ja traktuje jako usiłowanie przedstawienia kontr-dyskutanta jako głupka.

--
A. Filip
Starość nie radość, młodość nie wieczność.  (Przysłowie polskie)

Data: 2013-11-20 13:21:59
Autor: jr

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/lawrow_rosja_prosila_o_dodatkowa_ochrone_11_listopada_polska_odmowila_288277.html

> [...]
| > | > |

| > |
| > |

| Manipulacje cenzury PRL zaczęło być tak naprawdę nachalnie widać w
| tym krótkim okresie kiedy jeszcze istniała ale już nie mogła
| wycinać *bez śladu*.

Jakie znowu 'manipulacje'? Zaletą usenetu jest możliwość wchodzenia w dowolne
miejsce tekstu, żeby było jasne o co komuś chodzi.

| Chcesz przycinać to wycinaj z zaznaczeniem
(-- -)
Tak mam zaznaczać?
Czy może tak?:

(-- -)

Data: 2013-11-20 06:57:11
Autor: neq
Dnia 19.11.2013 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał/a:
[...]

Ruscy pokazali tym sposobem, że zależy im, żeby Kaczyński wrócił
do władzy.

Data: 2013-11-20 14:27:46
Autor: jr

Użytkownik "neq" <neq@ks3283900.kimsufi.com> napisał w wiadomości news:l6hmg7$f02$1node2.news.atman.pl...

| Ruscy pokazali tym sposobem, że zależy im, żeby Kaczyński wrócił
| do władzy.

Trzeba zauwazyć, że Ławrow bardzo zręcznie ukrył swoją krytykę pod adresem PO-lskich władz poprzedzając ją słowami uznania i tak dalej... Jednak fakt takiej krytyki nastąpił, co moż znaczyć tyle, że polscy 'towarzysze' przesadzili zahaczając o tą ambasadę w swoich rozgrywkach z Kaczusiem.

Data: 2013-11-20 14:36:51
Autor: neq
Dnia 20.11.2013 jr <bezadresu@jr.pl> napisał/a:
[...]

Ten fakt oznacza, że mają nas za debili.

Data: 2013-11-20 22:38:26
Autor: jr

Użytkownik "neq" <neq@ks3283900.kimsufi.com> napisał w wiadomości news:l6ihe3$asq$1node2.news.atman.pl...

| Ten fakt oznacza, że mają nas za debili.

Kogo nas? Czy to ja byłem odpowiedzialny za ochronę tej ambasady? Czy to ja głosowałem na władze, które dopuszczają do takich incydentów?

Data: 2013-11-21 08:46:44
Autor: stevep
awrow/Rosja: Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska od mwia
Dnia 20-11-2013 o 22:38:26 jr <bezadresu@jr.pl> napisa(a):

Uytkownik "neq" <neq@ks3283900.kimsufi.com> napisa w wiadomoci
| Dnia 20.11.2013 jr <bezadresu@jr.pl> napisa/a:
| >

| Ten fakt oznacza, e maj nas za debili.

Kogo nas? Czy to ja byem odpowiedzialny za ochron tej ambasady? Czy to  ja
gosowaem na wadze, ktre dopuszczaj do takich incydentw?

I cae szczcie bo wadza, ktr wybraliby tacy wyborcy musiaaby poda  si do dymisji.  :D

Data: 2013-11-20 18:08:26
Autor: Marek Woydak
[...]

I by wybrał się do swoich rosyjskich przyjaciół z http://www.youtube.com/watch?v=7gRJB7DcrBE

MW

Rosyjska ambasada prosia o dodatkow ochron 11 listopada - Polska odmwia