Rosyjska opozycjonistka popiera protest Solidarnych2010

Data: 2012-06-10 17:45:02
Autor: u2
Rosyjska opozycjonistka popiera protest Solidarnych2010

Data: 2012-06-10 17:52:19
Autor: BomBel
Rosyjska opozycjonistka popiera protest Solidarnych2010
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fd4c100$0$1294$65785112news.neostrada.pl...

A pozostali? Wiesz, jedna to trochę mało.

BomBel

Data: 2012-06-10 18:54:22
Autor: BomBel
Rosyjska opozycjonistka popiera protest Solidarnych2010
ajki¶ dreń przyczepił ,się do mnie ,jak gówno .do formalskiego buta i codzien nie ki lkakrotnie o nanizuje się zan psp .co ciekwe pisze z tego samego adresu pod róznymi aliasami: bully300, Yogy, Yogi, BomBel, rozarlednuk, rAzor i inne. so tatnio p d opisuje się ja ko bull.y300. co ,jeszcze cieka wsze, "dysku ,tuje" sam ze so ,b±. wskaz uje to na ise bra  cia i s .iostry by ,dobra bo zia wrocil mu r,zum abo by całkowicie mu nie odebraa.

BomBel

Data: 2012-06-10 20:54:38
Autor: BomBel
Rosyjska opozycjonistka popiera protest Solidarnych2010
Gosciu, popro¶ kogo¶ z rodziny by zawieĽli cię do lekarza.

BomBel