Rosyjska sieć

Data: 2010-09-12 16:12:32
Autor: u2
Rosyjska sieć
... agentury to nie ściema, choć agenci zwykle posługują się ściemą. Nie
dziwi mnie więc służalczość nie-rządu pełobandy wobec nich :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100911&typ=my&id=my31.txt

"Dzięki "wymianie" informacji między służbami sowieckimi a podległymi im
służbami "demoludów" rosyjski wywiad ma dziś stosunkowo dobre
rozeznanie, kto był kim w krajach obozu komunistycznego, i tam, gdzie
nie doszło do gruntownej weryfikacji aparatu rządowego, może swojej
wiedzy używać choćby do szantażu "

Data: 2010-09-12 23:53:54
Autor: jadrys
Rosyjska sieć
  W dniu 2010-09-12 16:12, u2 pisze:
.. agentury to nie ściema, choć agenci zwykle posługują się ściemą. Nie
dziwi mnie więc służalczość nie-rządu pełobandy wobec nich :

Znacznie poważniejsze reperkusje sa dla naszego kraju na skutek działania sieci agentów naszych obecnych  "przyjaciół" i "sojuszników".

Rosyjska sieć