Rosyjski A321 vs. ataki terrorystyczne we Francji

Data: 2015-11-14 13:19:44
Autor: Stachu Chebel
Rosyjski A321 vs. ataki terrorystyczne we Francji
1) w zamachu na Rosyjski samolot zginęło "na dzień dobry" 2 x więcej, niż dzisiaj we Francji.

2) Depesze kondolencyjne zostały wysłane do Prezydenta Federacji Rosyjskiej przez większo¶ć krajów (w tym i Polska).

3) Burak Obejma olał to. Jakie¶ tam pierdnięcie ze strony Kerry'ego do Ławrowa. Boszsz...

4) Zamach na Rosyjski samolot.. Kilku normalnie my¶l±cych LUDZI z Wa-wy przyniosło kwiaty pod Ambasadę FR, i zapaliło znicze. Ilu było "polityków"? ZERO!!

5) Dzisiaj, to z kibla porannego wstawali. To Ja byłem pierwszy !!! Duda, Kacz, Petro, itd.., itp...

6) I Pałę Kultury wybudowan± przez STALINA o¶wietlili barwami Narodowymi Francji.

7) Reparacje wojenne za 2W¦, to Wuj. Niemce zawsze były naszymi kumplami.

8) I znowu poważn± zawieruchę w Europie wywołuje kolejny kanclerz niemiec. Z malutkiej litery z premedytacj±. Ten kraj należy obj±ć specjalnym nadzorem. Zdolni, pracowici, karni, co im każ± tak robi±... Mog± być przydatni, ino trza im Furhera spoza ich kraju. A kraj skasować. S± tak zdyscyplinowani, że pójd± na to.

Data: 2015-11-14 22:41:30
Autor: Trefni¶
W dniu .11.2015 o 22:19 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

1) w zamachu na Rosyjski samolot zginęło "na dzień dobry" 2 x więcej,  niż dzisiaj we Francji.
(...)
5) Dzisiaj, to z kibla porannego wstawali. To Ja byłem pierwszy !!!  Duda, Kacz, Petro, itd.., itp...
(...)

Szetyna w  TV: "wszyscy jeste¶my francuzami".
Polacy s± _Polakami_, panie "ukraińcy wyzwolili Auschwitz".
Niech pakuje manatki i wyp... do nowej ojczyzny. Nawet PO na tym skorzysta!

--
Trefni¶

Data: 2015-11-15 03:35:40
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 22:41 Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Żeby tak jeszcze wszyscy po francusku, ale 涶¶¶, bo zaraz się zbiegn±  pisowskie bigoty.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-15 03:35:37
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 15 listopada 2015 03:35:41 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> [...]

Żeby tak jeszcze wszyscy po francusku, ale 涶¶¶, bo zaraz się zbiegn±  pisowskie bigoty.

Nie jestem zwolennikiem kaczego ugrupowania, ale ty to już masz jak±¶ obsesję.
Na skrót PiS robisz PiSsing w pory ze strachu, bo może ci Wacka odgryzie jaki¶ Kieł(po angielsku "Tusk"). Spokojnie, idĽ sie normalnie wyjszczaj i wysraj do kibla, spó¶ć wodę za sob±, i nie rób smrodu tutaj. Albo przyjmij arabusa do swojej posiadło¶ci (s±dzę że dorobiłe¶ się przynajmniej M1) i kombinujcie razem jak dostać socjal w germany z wykorzystaniem cukru i saletry potasowej. Aha!! Cukier musi być TRZCINOWY, bo to od Chaveza!!

Lecz się synek na nogi!!

Data: 2015-11-15 16:38:04
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 12:35 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

Na skrót PiS robisz PiSsing w pory ze strachu, bo może ci Wacka odgryzie  jaki¶ Kieł(po angielsku "Tusk"). Spokojnie, idĽ sie normalnie wyjszczaj  i wysraj do kibla, spó¶ć wodę za sob±, i nie rób smrodu tutaj. Albo  przyjmij arabusa do swojej posiadło¶ci (s±dzę że dorobiłe¶ się  przynajmniej M1) i kombinujcie razem jak dostać socjal w germany z  wykorzystaniem cukru i saletry potasowej. Aha!! Cukier musi być  TRZCINOWY, bo to od Chaveza!!

Czego się naćpałe¶?

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-16 03:00:37
Autor: Budzik
Rosyjski A321 vs. ataki terrorystyczne we Francji
Użytkownik Trefni¶ trefnis1@mailinator.com ...

Szetyna w  TV: "wszyscy jeste¶my francuzami".
Polacy s± _Polakami_,

Masz problem z ogarnieciem prostej metafory?

Data: 2015-11-16 09:14:26
Autor: Trefni¶
W dniu .11.2015 o 04:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik Trefni¶ trefnis1@mailinator.com ...

Szetyna w  TV: "wszyscy jeste¶my francuzami".
Polacy s± _Polakami_,

Masz problem z ogarnieciem prostej metafory?

Masz problem ze zrozumieniem najprostszego przekazu?
Niech Szetyna mówi za _siebie_ nie za wszystkich!

http://memy.pl/mem_1036681_a_co_jesli

Prosta metafora, któr± przyjmiesz (do siebie) na zasadzie przechodnio¶ci  implikacji.

Powtarzam - PO tylko skorzystałoby na tym, gdyby Szetyna wyemigrował do  Francji!

--
Trefni¶

Data: 2015-11-16 19:00:43
Autor: Budzik
[...]

To jest zupełnie inny argument od poprzedniego.

http://memy.pl/mem_1036681_a_co_jesli

Prosta metafora, któr± przyjmiesz (do siebie) na zasadzie
przechodnio¶ci  implikacji.

To sie popisałes...

Powtarzam - PO tylko skorzystałoby na tym, gdyby Szetyna wyemigrował
do  Francji!

Pozwolisz ze sie nie zgodze?

Data: 2015-11-16 20:33:58
Autor: Trefni¶
W dniu .11.2015 o 20:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Na czym polega różnica?
Polacy s± Polakami, a je¶li Schetyna chce sobie jak egzaltowana  licealistka popiszczeć, to niech piszczy w _swoim_ imieniu.
Ode mnie wara!

http://memy.pl/mem_1036681_a_co_jesli

Prosta metafora, któr± przyjmiesz (do siebie) na zasadzie
przechodnio¶ci  implikacji.

To sie popisałes...

Wszyscy jeste¶my Francuzami, wszyscy jeste¶my idiotami - co za różnioca,  konsekwentnie powiniene¶ i¶ć jak za Schetyn±.

Powtarzam - PO tylko skorzystałoby na tym, gdyby Szetyna wyemigrował
do  Francji!

Pozwolisz ze sie nie zgodze?

Tutaj Twoja zgoda ma znaczenie czwartorzędne i nikogo nie powinna  obchodzić, bo:
Schetyna, ze swoj± _genialn±_ polityk± zagraniczn± (owe Ukraińcy wyzwolili  Auschwitz),
a wcze¶niej tzw. "układ wrocławski" (do poczytania via google), oraz  dalsza działalno¶ć w wolnej Polsce...

Wierz mi jako wrocławiakowi, Schetyna nie jest czyst± moralnie postaci±.
To raczej porada - Schetyna Platformie może _tylko_ zaszkodzić.

Frasyniuk też nie jest z mojej bajki, ale poczytajcie:

http://www.tvn24.pl/wroclaw,44/frasyniuk-o-schetynie-zawsze-zbieral-haki,367634.html

--
Trefni¶

Data: 2015-11-17 22:00:28
Autor: Budzik
[...]

Rece opadaj±.
Naprawde nie rozumiesz, ze stwierdzenie: nie zgadzam się ze Schetyn±, nie mowił w moim imieniu od czepiania się metaforycznego stwierdzenia to nie to samo. Cóż...

[...]

Na szczescie nie wszyscy jestesmy ikselkami...

[...]

Nie umiem z Tob± dyskutować.
Wkładasz mi w usta swój argument (Schetyna czysty moralnie) po czym dyskutujesz, jakby to było moje zdanie...

Rosyjski A321 vs. ataki terrorystyczne we Francji