Rosyjski antysemityzm...

Data: 2009-02-27 11:51:35
Autor: Tzva Adonai
Rosyjski antysemityzm...
.... to chyba bardziej forma ekspresji niż autentyczna nienawiść..
Znowu z nudów prowokowałem.. Gdy podawałem się za wielbiciela Rosji,
zagorzałego panslawistę i zwolennika sojuszu polsko-rosyjskiego, to
moje antyżydowskie uwagi były tolerowane, gdy zaś występowałem jako
wróg rosyjskich postsowieckich Żydów z KGB rządzących Rosją, to niemal
każdy stawał w ich obronie, powoływał się na antyfaszystowską tradycję
"białej Rosji", przywoływał sylwetki zasłużonych Żydów i z
obrzydzeniem wyzywał mnie od polskich świń..

Pseudonim "Poljak" należy rzecz jasna do mnie...

część 1 - http://www.wrzuta.pl/obraz/dhMaEV5NyN/a1
część 2 - http://www.wrzuta.pl/obraz/sXjlt5shY8/a2
część 3 - http://www.wrzuta.pl/obraz/jxNOJtd7nz/a3
część 4 - http://www.wrzuta.pl/obraz/cmPrOAOtL6/q4