Rosyjski kontroler nie bardzo orientował się, w jakim systemie

Data: 2010-04-13 15:01:28
Autor: zenzen
Rosyjski kontroler nie bardzo orientował się, w jakim systemie
Data: 2010-04-13 18:57:41
Autor: Szymon Pysz
Rosyjski kontroler nie bardzo orientował się, w jakim systemie
zenzen wrote:

http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-
problemy-z-komunikacja-miedzy-kontrolerem-a-zaloga,nId,272444

Kurwa! Że się tak brzydko wyrażę. Czy Ty ku*** musisz wysyłać na grupę linki do każdego artykułu z każdego portalu przy okazji tworząc nowe wątki?!

Ludzie nie potrzebują twojej pomocy w szukaniu informacji.

Żegnam ozięble.

P.S. Przepraszam wszystkich za słownictwo, ale puściły mi nerwy.

--
Szymon Pysz

Data: 2010-04-13 18:59:52
Autor: /dev/SU45
Rosyjski kontroler nie bardzo orientował się, w jakim systemie
P.S. Przepraszam wszystkich za słownictwo, ale puściły mi nerwy.

Niesłusznie! Wrzuć do KF i tyle.

Data: 2010-04-13 19:14:16
Autor: Jamet

Użytkownik "Szymon Pysz" <spysz@moments.pl> napisał w wiadomości

 Czy Ty ku*** musisz wysyłać na grupę linki
do każdego artykułu z każdego portalu przy okazji tworząc nowe wątki?!

Ludzie nie potrzebują twojej pomocy w szukaniu informacji.

    Jestes taki pewien, ze wiesz co potrzebuja ludzie ?

    Po co czytasz ? Po co odpowiadasz ?
Przeciez wiedziales kto napisal i na jaki temat.
Jak ci puszczaja nerwy w takiej sytuacji to znaczy,
ze Usenet jest nie dla ciebie.

Data: 2010-04-13 19:26:36
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Jamet" <wd54h@niema.pl> napisał w wiadomości news:hq29n1$er1$1node2.news.atman.pl...

Jak ci puszczaja nerwy w takiej sytuacji to znaczy,
ze Usenet jest nie dla ciebie.

Bierz poprawkę że on pisze na forum onetu, tam nie ma
mowy o KF'ie, podejrzewam że nawet nie wie co to jest :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 20:25:41
Autor: FD
W dniu 2010-04-13 wtorek 19:26, Tomy M. pisze:

Bierz poprawkę że on pisze na forum onetu, tam nie ma

no niestety....
jeszcze  raz powtarzam ze tfórcom bramek WWW<>news bowinno sie jaja obciac

Data: 2010-04-13 21:20:21
Autor: Pooh
Dnia Tue, 13 Apr 2010 20:25:41 +0200, FD napisał(a):
Bierz poprawkę że on pisze na forum onetu, tam nie ma
no niestety....
jeszcze  raz powtarzam ze tfórcom bramek WWW<>news bowinno sie jaja obciac
Hmmmm.....
A ja mam napisane w jego nagłówku:

Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
Może chociaż pościgasz się z innymi? -- -- -- -- -- -- -- -> http://zwijaj.pl/
Tanie hotele w Europie i nie tylko! -- -- -> http://skocz.pl/tanie_hotele

Data: 2010-04-13 22:28:04
Autor: Mikolaj Machowski
Pooh napisał:
Dnia Tue, 13 Apr 2010 20:25:41 +0200, FD napisał(a):
Bierz poprawkę że on pisze na forum onetu, tam nie ma
no niestety....
jeszcze  raz powtarzam ze tfĂłrcom bramek WWW<>news bowinno sie jaja obciac
Hmmmm.....
A ja mam napisane w jego nagłówku:

Takim teĹź trzeba.

m.

ps. BPNMSP :)

Data: 2010-04-14 00:46:33
Autor: Jamet
Rosyjski ....

Użytkownik "Mikolaj Machowski" <mikmach@wp.pl> napisał w wiadomości
Pooh napisał:

> Hmmmm.....
> A ja mam napisane w jego nagłówku:

Takim teĹź trzeba.

m.

    ROTF  :))))))))    ale jaja.

Data: 2010-04-14 08:02:08
Autor: kanguro muchabzz
On 13 Kwi, 18:14, "Jamet" <wd...@niema.pl> wrote:
U ytkownik "Szymon Pysz" <sp...@moments.pl> napisa w wiadomo cinews:hq27q5$uhf$1newsread1.aster.pl...

> [...]

    Po co czytasz ? Po co odpowiadasz ?
Przeciez wiedziales kto napisal i na jaki temat.
Jak ci puszczaja nerwy w takiej sytuacji to znaczy,

hhheheheh usenet tylko dla twardzieli i psychicznie stabilnych:)

(ale musze przyznac ze dosc madre zdanie zapodales:)

pozd

Rosyjski kontroler nie bardzo orientował się, w jakim systemie