Rosyjski nazizm najgroźniejszy na świecie...

Data: 2009-07-06 07:35:41
Autor: Tzva Adonai
Rosyjski nazizm najgroźniejszy na świecie...
Rosja: Ponad 400 obcokrajowców zabito w pierwszym kwartale. To
najwięcej w skali świata.

Bastrykin zwrócił uwagę, że większość tych przestępstw popełniają
osoby niepełnoletnie. Współczesna młodzież, jego zdaniem, "coraz
bardziej jest narażona na rozprzestrzeniającą się propagandę
nacjonalistyczną, co prowadzi do popularyzacji ideologii
faszystowskiej w jej środowisku".

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6792089,Rosja__Ponad_400_obcokrajowcow_zabito_w_pierwszym.html

Data: 2009-07-06 17:07:01
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:d369678b-b78e-47ea-8bb4-0a0b3028f7bfh2g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Na szczescie ideologia prezentowana przez faszystowska Gazete wyborcza nie wywoluje wsrod Polakow takich reakcji. Jestesmy odporni w duzej mierze na propagande tej neokomunistycznej gazety

Data: 2009-07-06 18:23:43
Autor: mkarwan

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h2t42n$8tk$1atlantis.news.neostrada.pl...

Jak widzę dalej wspierasz tego antypolskiego śmiecia i spamera reagując na jego listy!

Data: 2009-07-06 18:32:28
Autor: konserwator

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2t8il$ijo$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ja go przynajmniej nie re-cytuje....

nie wiem skad ci sie bierze przekonanie, ze reagowanie na klamstwa prowokacje jest czyms zlym.
byc moze powielasz stanowisko rosji i francji, ktore uwazaja, ze "polska miala szanse siedzec cicho"?

Data: 2009-07-06 18:37:50
Autor: Tzva Adonai
Rosyjski nazizm najgroźniejszy na świecie...
nie wiem skad ci sie bierze przekonanie

Dlaczego odpowiadasz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?...

Data: 2009-07-06 19:04:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h2t9h7$ksf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ależ o n czeka na takie reagowanie, bez tego zdechnie.
A ty reagując wspierasz go.
To jest oczywiste i dziwne, ze nie jest oczywiste dla ciebie.
Ja cytuje jego idiotyzmy aby uświadomić także i tobie z kim masz do czynienia.
Od dawna nie zniżam sie do poziomu tego idioty i nie reaguje na jego listy.

Data: 2009-07-06 19:13:33
Autor: konserwator

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2tavo$nna$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ile lat mam czekac aby ten troll zdechl wedlug twojej receptury?

Data: 2009-07-06 19:44:21
Autor: mkarwan
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h2tbfv$opm$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A jaka jest twoja receptura?

Data: 2009-07-06 19:52:14
Autor: konserwator

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2td9r$sq0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

lac w pysk!
a nie udawac, ze deszcz pada!

Data: 2009-07-06 21:57:05
Autor: mkarwan
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h2tdog$gm$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No i jaki masz efekt z tym laniem w pysk?
Taki jak bokun, którym ten śmieć pomiata, a on z nim prowadzi dyskusję?

Data: 2009-07-06 22:12:01
Autor: konserwator

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2tlh1$6sr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

uwazasz, ze z tzwa ja prowadze dyskusje?
moze sie dokladniej wczytaj...

Data: 2009-07-06 22:39:25
Autor: mkarwan

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h2tlui$igb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Każda reakcja na jego list to jest włączenie sie do dyskusji z tym śmieciem.

Data: 2009-07-06 21:29:18
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosyjski nazizm najgroźniejszy na świ ecie...
ile lat mam czekac aby ten troll zdechl wedlug twojej receptury?
A jaka jest twoja receptura?

Nie odpowiedziałeś na pytanie konserwatora, tak sobie zauważę, opierdalasz innych za takie zachowania, sam robisz identycznie. Cienki fred jesteś kolego, cieeeeeniutki.

Data: 2009-07-06 21:58:09
Autor: mkarwan

http://www.twozywo.art.pl/wyraz/spierdalaj.gif

Data: 2009-07-06 21:33:48
Autor: Jerzy Tabortowski
Rosyjski nazizm najgroźniejszy na świ ecie...
Ależ o n czeka na takie reagowanie, bez tego zdechnie.

Durny gościu jesteś jak noga stołowa.

To jest oczywiste i dziwne, ze nie jest oczywiste dla ciebie.
Ja cytuje jego idiotyzmy aby uświadomić także i tobie z kim masz do czynienia.

Ty cytujesz, ty przypominasz, ty uwypuklasz. Ty nie masz nic swojego do powiedzenia.

Od dawna nie zniżam sie do poziomu tego idioty i nie reaguje na jego listy.

Od dawna nie napisałeś nic swojego, pasta wszechogarniająca.
I kim to do cholery jesteś dziadu żeby innych pouczać komu maja odpowiadać a komu nie ??

P.S. To między innymi dzięki takim bezjajecznym jak Ty "uwypuklaczom" Cfel egzystuje, nie tylko dzięki tym, jak napisał koserwator usiłują go zdzielić a parszywy pysk, choćby wirtualnie. A może Ty jesteś zwykła peniawa ?? I ciekaw jestem czemu nigdy nie napisałeś nic o boukunie, nie przeszkadza Ci jego "postacia" ?? No, no, odpowiedz ...

Data: 2009-07-06 22:00:30
Autor: mkarwan

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h2tk53$33c$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

http://mrw.blox.pl/resource/spierdalaj.jpg

Rosyjski nazizm najgroźniejszy na świecie...