Rosyjski pilot ujawnia

Data: 2010-08-04 16:06:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Rosyjski pilot ujawnia

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i3bqpm$fv1$1news.onet.pl...

    Cała grupowa agentura zajęta sprawą Krzyża watro przypomnieć dlaczego.

http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=1343:rosyjski-pilot-mak&catid=124:analizy-mediow&Itemid=77

Ależ brednie.

Data: 2010-08-04 14:21:10
Autor: Hans Kloss
Rosyjski pilot ujawnia
On 4 Sie, 16:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Ależ brednie.
Tak durniu, instruktor lotnictwa i były członek komisji badających
wypadki lotnicze opowiada wyłącznie brednie. Natomiast ty, ryzy donek,
klich i reszta pełsoswołoczy mówicie prawdę całą prawdę i tylko
prawdę. A teraz poproś pielęgniarza żeby już wyłączył komputer i idź
spać.
J-23

Data: 2010-08-04 14:31:12
Autor: magdaverakosiorek
Rosyjski pilot ujawnia
On Aug 4, 4:21 pm, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

klich i reszta pełsoswołoczy mówicie prawdę całą prawdę i tylko
prawdę. A teraz poproś pielęgniarza żeby już wyłączył komputer i idź

Won zapyziały szkopie z polskiej grupy.
magdavera

Data: 2010-08-04 14:36:09
Autor: Hans Kloss
Rosyjski pilot ujawnia
On 4 Sie, 23:31, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:

Won

 Na takich śmieci jak ty platfonsie to mi się nawet napluć nie chce,
szkoda śliny ;)
J-23

Data: 2010-08-04 14:40:51
Autor: magdaverakosiorek
Rosyjski pilot ujawnia
wrote:

> Won

 Na takich śmieci jak ty platfonsie to mi się nawet napluć nie chce,
szkoda śliny ;)
J-23

Napluć to sobie możesz na swoją starą.
A teraz won z Polski szwabski gnoju.

magdavera

Data: 2010-08-05 09:14:37
Autor: Zahir
Rosyjski pilot ujawnia

wrote:

Won

 Na takich śmieci jak ty platfonsie to mi się nawet napluć nie chce,
szkoda śliny ;)
J-23

Kolejny PiS-owski kołtun. Nie masz argumentów?

--

Zahir

Data: 2010-08-05 09:21:47
Autor: HaMMeR
Rosyjski pilot ujawnia
On 2010-08-04 23:31, magdaverakosiorek wrote:
[...]

Dostal w pysk POlajza, to niech sie oblize i na drzewo spowrotem marsz!

Data: 2010-08-05 09:14:07
Autor: Zahir
Rosyjski pilot ujawnia

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fd091624-e817-49a8-8cbd-fc5c4edf9a96g19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Pisowski kołtunie. To ruscy spowodowali ten wypadek! Zapytaj prezesa PiS i Antosia Macierewicza. I co teraz zrobicie pisowskie kołtuny? Najedziecie Kreml?

--

Zahir

Data: 2010-08-04 16:23:59
Autor: Klin
Rosyjski pilot ujawnia
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

    Pierwszy agent obsikał teren dalej nie krępujcie. I tak każdy wie, że na więcej
    Was nie stać.

Data: 2010-08-04 16:37:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Rosyjski pilot ujawnia

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i3bt66$mfc$1news.onet.pl...
[...]

Czytałeś o asyście myśliwców?
Ja tylko raz, gdy prezydent Francji leciał z Moskwy do Gruzji, ale to była wojna. Dalej już nie mogłem czytać.

Rosyjski pilot ujawnia