Rosyjskie "oko" na świat

Data: 2011-11-30 20:24:18
Autor: jadrys
Rosyjskie "oko" na świat
W dniu 2011-11-30 13:39, jerzy.n pisze:
"...W Kaliningradzie niedaleko granic Polski rozpoczęła prace nowoczesna
stacja radiolokacyjna "Woroneż - DM". Urządzenie zostało włączone na
polecenie prezydenta Rosji Dmitrija Miedwiediewa..."
WĹ‚Ä…czyli i reszte maja w rzyci ...
  http://wiadomosci.wp.pl/gid,14034985,title,Rosyjskie-oko-na-swiat,galeria.html

A ja myślę że gdyby nie strach przed imperializmem krajów zachodnich to nie byłoby tego radaru.

Data: 2011-11-30 12:57:34
Autor: jrr
Rosyjskie "oko" na ¶wiat
On 30 Lis, 20:24, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> stacja radiolokacyjna "Woroneż - DM". Urz±dzenie zostało wł±czone na
> polecenie prezydenta Rosji Dmitrija Miedwiediewa..."

A ja my¶lę że gdyby nie strach przed imperializmem krajów zachodnich to
nie byłoby tego radaru.

Lenin powiedział, że Zachód sprzeda im sznurek, na którym go powiesz±.
17 wrze¶nia 39 to strach przed Niemcami, czy całym Zachodem? Gdy kraj
boi się innego, stara sie utrzymywać strefy buforowe, a nie podchodzi
pod jego armatnie lufy.
Zwiazek Sowiecki umiescił sobie w herbie ziemski glob i otwarcie
zapowiadał podbój całego ¶wiata. Dlatego nie mógł z tym ¶wiatem
współistnieć. Proponuję lekturę Wiktora Suworowa 'Lodołamacz'.
jb

Data: 2011-12-01 22:25:47
Autor: jadrys
Rosyjskie "oko" na świat
W dniu 2011-11-30 21:57, jrr pisze:
[...]

Lenin powiedział, że Zachód sprzeda im sznurek, na którym go powieszą.
17 września 39 to strach przed Niemcami, czy całym Zachodem? Gdy kraj
boi się innego, stara sie utrzymywać strefy buforowe, a nie podchodzi
pod jego armatnie lufy.
Zwiazek Sowiecki umiescił sobie w herbie ziemski glob i otwarcie
zapowiadał podbój całego świata. Dlatego nie mógł z tym światem
współistnieć. Proponuję lekturę Wiktora Suworowa 'Lodołamacz'.
jb

Czytaj Suworowa itp. oszołomów to sam sie nim staniesz, i to w tzw try-miga..

Data: 2011-12-01 13:41:56
Autor: jrr
Rosyjskie "oko" na ¶wiat
On 1 Gru, 22:25, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> jb

Czytaj Suworowa itp. oszołomów to sam sie nim staniesz, i to w tzw

tata?

jb

Data: 2011-12-02 17:05:30
Autor: jadrys
Rosyjskie "oko" na świat
W dniu 2011-12-01 22:41, jrr pisze:

Czytaj Suworowa itp. oszołomów to sam sie nim staniesz, i to w tzw
try-miga..

tata?

jb

KtoĹ›, kto dobrych rad udziela gratis.

Data: 2011-12-02 01:53:19
Autor: Obserwator
Rosyjskie
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Czytaj Suworowa itp. oszołomów to sam sie nim staniesz, i to w tzw try-miga..

Suworow nie mial by najmniejszych problemow z zakwalifikowaniem twojej roli na tej grupie;) Nawet Stefan cie doskonale rozpoznaje.

Data: 2011-12-02 05:14:00
Autor: stevep
Rosyjskie "oko" na ¶wiat
Dnia 01-12-2011 o 22:25:47 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A ty poczytaj Szołochowa, najlepiej "Jak hartowała się stal".

--
stevep

Data: 2011-12-02 07:36:41
Autor: jrr
Rosyjskie "oko" na ¶wiat
On 2 Gru, 05:14, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 01-12-2011 o 22:25:47 jadrys <C...@yahoo.com> napisał(a):

> Czytaj Suworowa itp. oszołomów to sam sie nim staniesz, i to w tzw
> try-miga..

A ty poczytaj Szołochowa, najlepiej "Jak hartowała się stal".

Wikipedia:
Jak hartowała się stal - jedna z najbardziej znanych powie¶ci realizmu
socjalistycznego autorstwa sowieckiego pisarza Nikołaja Ostrowskiego.
Tomy 1-2 wydano w latach 1932-34, natomiast pełne wydanie ukazało się
w 1935; wydanie polskie w 1941 (Kijów).

jb

Data: 2011-11-30 20:29:30
Autor: Bogdan Idzikowski

[...]