Rosyjskie "oko" na świat

Data: 2011-11-30 13:58:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Rosyjskie "oko" na świat

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@onet.eu> napisał w wiadomości news:4ed62402$0$8453$65785112news.neostrada.pl...
"...W Kaliningradzie niedaleko granic Polski rozpoczęła prace nowoczesna stacja radiolokacyjna "Woroneż - DM". Urządzenie zostało włączone na polecenie prezydenta Rosji Dmitrija Miedwiediewa..."
Włączyli i reszte maja w rzyci ...
http://wiadomosci.wp.pl/gid,14034985,title,Rosyjskie-oko-na-swiat,galeria.html

Jeśli Amerykanie chcą ustawiać swoje militarne instalacje na obcych terytoriach w bliskości granic Rosji, to chyba Rosjanom wolno instalować swoje militaria w obrębie własnych granic?

Data: 2011-11-30 15:00:54
Autor: T.
Rosyjskie "oko" na świat

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ed62875$0$1446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

"Dmitrij Miedwiediew zapowiedział przeformowanie federalnych sił zbrojnych tak, aby mogły one wykrywać zagrożenia ze strony amerykańskich systemów przeciwrakietowych i przeciwdziałać im."

Czyli nie przeciwdziałać rakietom, ale ochraniać swoje własne atakujące cudze terytorium. Chodzi nie o zwalczanie  systemów rakietowych, ale przeciwrakietowych. I tyle w temacie przyjaźni polsko-rosyjskiej...
T.

Data: 2011-11-30 15:42:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Rosyjskie "oko" na świat

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ed63797$0$5810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No to mi powiedz, czym Amerykanie chcą zwalczać rosyjskie rakiety? Czy nie przypadkiem rakietami? Jeśli takie rakiety mogą rozwalać rosyjskie rakiety, to czy także mogą rozwalać rosyjskie miasta itd...? Czym się różnią przeciwrakiety od rakiet? Ja sądzę, że niczym, poza umowną nazwą. Może jedynie ładunkiem wybuchowym, który można dowolnie zmieniać?
I dlaczego umieszczają je pod nosem ruskich, a nie na swoim terytorium?
I dlaczego nie pozwolili ruskim na umieszczenie rakiet na Kubie?
To dlaczego ruskie mają pozwolić na umieszczenie amerykańskich rakiet pod swoim nosem?
Punkt widzenia zależny jest od punktu siedzenia. Takie to trywialne, a jakie prawdziwe.

Data: 2011-12-01 10:35:00
Autor: T.
Rosyjskie "oko" na świat

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ed640c4$0$1459$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Technologią.
Poczytaj sobie o rakietach np. ziemia-ziemia i ziemia-powietrze. Czym różni sie Patriot od Tomahawka... To tak jak porównywać samolot myśliwski z transportowcem. Transportowiec może przenosić broń jadrową, myśliwiec - nie. podobnie jest z rakietami balistycznymi i antyrakietami.
Tomek

Data: 2011-12-01 07:43:25
Autor: robertbig
Rosyjskie "oko" na świat
W dniu czwartek, 1 grudnia 2011, 10:35:00 UTC+1 użytkownik T. napisał:

> Poczytaj sobie o rakietach np. ziemia-ziemia i ziemia-powietrze. Czym ró¿ni sie Patriot od Tomahawka... To tak jak porównywaÌ samolot myœliwski z transportowcem. Transportowiec mo¿e przenosiÌ broù jadrow¹, myœliwiec - nie. podobnie jest z rakietami balistycznymi i antyrakietami.
Tomek

Ciebie wiedzy o lotnictwie to chyba uczył "jedyny w polsce prawdziwy ekspert od lotnictwa" w/g Macierewicza, niejaki Zalewski. Zawód technik -cukiernik.

Twoich  bredni nie da sie inaczej skomentować.

Data: 2011-12-01 10:56:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Rosyjskie "oko" na świat

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ed74ac5$0$5807$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sranie w banie. Twierdzisz, że gwoździa nie można wbić w deskę kawałkiem kamienia? To się mylisz.
Każdy samolot może przenosić broń jądrową. Tym bardziej samolot myśliwski. Nawet człowiek może wziąć walizkową bąbę atomową i przenieść w dowolne miejsce.

Data: 2011-11-30 15:54:53
Autor: boukun
Rosyjskie "oko" na świat

[...]

To nie Amerykanie chcą, tylko nasze pieski same się o to proszą...

boukun

Rosyjskie "oko" na świat