Rosyjskie służby szerzą antysemityzm w Polsce...

Data: 2009-05-27 17:22:48
Autor: Witek
Rosyjskie służby szerzą antysemityzm w Polsce...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał

Poniższy artykuł pojawił się w "Templum Novum", elitarnym i przeto
mało znanym periodyku prawicowym...

Myślę, że warto opublikować go jeszcze raz...

-- -- -- -- -

A JA MYSLE ZE CZAS WARTO LECZYC NOGI BO NA GLOWE
JUZ ZA POZNO TY LEWACKI   KONIOKRADZIE !!!!!!

Data: 2009-05-27 17:24:49
Autor: Tzva Adonai
Rosyjskie służbyszerzą antysemityzm w Polsce...
A JA MYSLE ZE CZAS WARTO LECZYC NOGI BO NA GLOWE
JUZ ZA POZNO TY LEWACKI   KONIOKRADZIE !!!!!!

Prawda w oczy kole?...

--

Rosyjskie służby szerzą antysemityzm w Polsce...