Rosyjskie trolle są wśród nas . Przypominam ten tekst

Data: 2012-05-04 23:09:23
Autor: mkarwan

From: " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
IP: 108.175.224.249 Canada http://teksavvy.com/en/default.asp

From: "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org>
tchórzliwie urzywa anonymizera.

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_W?= <Brońmy RP przed pisem@...pl>
IP 87-207-32-53 - Kraków

From: "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl>
IP: 83.8.131.154 - Szczecin

From: WW <wuwu0@vp.pl>
IP: 77.237.22.172 - Łódź

From: "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
IP: 85.89.189.79 Łódź

From: Pamelo <pamelo@farewell.org>
IP: 79.191.249.147 - Tychy

From: "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu>
IP 178.42.134.80 Tolkmicko

From: =?UTF-8?B?amFkcnnFmw==?= <rg@yachoo.com>
IP: 188.47.143.114  PTK-Centertel

From: stevep <stevep011@invalid.tkdami.net>
IP 82.139.53.84 Radom

Data: 2012-05-04 23:00:47
Autor: Obserwator
Rosyjskie trolle są wśród nas . Przypominam ten tekst
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a): (ciach)

to sie pieknie teraz przedstawiles.Podobnie postapily prosowieckie sluzby z dziennikarzem sledczym W. Sumlinskim o ktorym chyba dwa dni temu pisalem.

Po prostu jego oskarzyly o przestepstwo. To typowa metoda sowieckiej swoloczy, ktora niszczy Polske.

Napisales w sieci pod nickiem mkarwan ok. 50.000 postow (sic !!!). Wszystkie o charakterze propagandowym i na jeden temat, ktory byl typowy dla totalitarystow nazistowskich i sowieckich. Zreszta sam sie tu przedstawailes w roli adwokata sowieckiego patrioty Jaruzelskiego.

Ten temat jest bardzo popularny szegolnie wsrod ludzi, ktorzy maja bardzo slabe rozeznanie w historii Polski - bo daje prosta odpowiedz i wskazuje wyraznego wroga. To technika typowa dla bolszewikow (stalinowcow) i nazistow
Hitlera.

Uwazasz sie prawdopodobnie za fachowca w niszczeniu przeciwnikow w sieci.
Jesli robisz to w sieci, to mozna sobie zadac pytanie: co potrafisz zrobic w realu?

Wlasnie ten tekst ktory zamiescilem swietnie takich osobnikow charakteryzuje.

O takich aktywistach sieciowych pisal rowniez Suworow i te informacje w ubieglym roku rowniez na tej grupie zamiescilem.

Szkoda, ze nie napisales pod jakimi nickami piszesz jeszcze na tej grupie, wczesniej juz tu osoba o nicku sofu, taka informacje zamiescila.

Tupetu i bezczelnosci ci nie brakuje, ale niczego w ten spsob nie osiagnales i nie osiagniesz, bo PRAWDA zawsze ujrzy swiatlo dzienne i nienawisc ktora cie opetala wroci do ciebie.

Data: 2012-05-05 11:34:53
Autor: mkarwan

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo1n2v$4j5$1inews.gazeta.pl...

Tupetu i bezczelnosci ci nie brakuje, ale niczego w ten spsob nie osiagnales
i nie osiagniesz, bo PRAWDA zawsze ujrzy swiatlo dzienne i nienawisc ktora cie
opetala wroci do ciebie.

W przeciwieństwie do ciebie mnie nic nie opętało.
W przeciwieństwie do ciebie nie wykazuję się tupetem i bezczelnością.
Prawda na twój temat też ujrzy światło dzienne, prędzej czy  później.

Data: 2012-05-05 10:17:55
Autor: Obserwator
> [...]

W przeciwieństwie do ciebie nie wykazuję się tupetem i bezczelnością.
Prawda na twój temat też ujrzy światło dzienne, prędzej czy  później.

niezle skurwysyny sowieckie na tej grupie pisza.

Data: 2012-05-05 14:25:02
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo2uoj$2j9$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Prawda na twój temat też ujrzy światło dzienne, prędzej czy  później.
niezle skurwysyny sowieckie na tej grupie pisza.

Ciekawe, skąd u ciebie ten samokrytycyzm.

Data: 2012-05-05 12:54:07
Autor: Obserwator
Rosyjskie trolle są wśród nas . Przypominam ten tekst
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ciekawe, skąd u ciebie ten samokrytycyzm.
 jeszcze masz cos do powiedzenia, skurwysynu sowiecki?

Data: 2012-05-06 08:16:55
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 12:54:07 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ciekawe, skąd u ciebie ten samokrytycyzm.
 jeszcze masz cos do powiedzenia, skurwysynu sowiecki?

Giena, nie udawaj, że ty inny. Byłeś sowieckim agentem, siedziałeś w
Niemczech i srałeś na polskich grupach dyskusyjnych jako wielbiciel ZSRR.
Teraz sie coś ci odmieniło. Opluwasz Putina. Pamietaj, on ma długie ruki!

Data: 2012-05-07 06:13:03
Autor: stevep
Dnia 06-05-2012 o 08:16:55 Pamelo <pamelo@farewell.org> napisał(a):

[...]

A on to rzeczywiście Gienio, bo przed kilku laty występował na psp  Eugeniusz, ale to był rodowity Rosjanin.
--
stevep

Data: 2012-05-04 23:14:16
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

tchórzliwie urzywa anonymizera.

Słownik sobie zainstalujcie w programie. Obaj.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-04 23:47:23
Autor: Lorn
Rosyjskie trolle są wśród nas . Przypominam ten tekst
Ojojoj, a teraz przestań trollować i idź na spacer.

Data: 2012-05-05 11:30:36
Autor: mkarwan

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jo1ipd$d3p$2usenet.news.interia.pl...
Ojojoj, a teraz przestań trollować i idź na spacer.

A ty siedzisz w domu bo Łomży pada?

Data: 2012-05-05 13:14:12
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 11:30, mkarwan pisze:

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
Ojojoj, a teraz przestań trollować i idź na spacer.

A ty siedzisz w domu bo Łomży pada?

Pewnie tiry napierniczaja srodkiem miasta, bo Po-rn zapomniala zbudowac
obwodnicy.

Rosyjskie trolle są wśród nas . Przypominam ten tekst