Rosyjskie wojsko w ¦widnicy

Data: 2014-10-25 21:12:41
Autor: boukun
Rosyjskie wojsko w ¦widnicy
Mieszkañcy ¦widnicy z nostalgi± wspominaj± pobyt wojsk rosyjskich w ¦widnicy. Osobi¶cie nie znam tej sytuacji, bo nie mieszka³em wtedy jeszcze w ¦widnicy. Ale nie bêdê siê nad tym rozpisywa³, wspomnê tylko, ¿e z kim bym nie rozmawia³, to ka¿dy mówi, ¿e fajnie siê z Ruskimi handlowa³o i wspó³¿y³o. Nie tak dalej jak przedwczoraj te¶ciowa po raz który¶ opowiada³a mi, ¿e kiedy¶ biedni i g³odni ¿o³nierze rosyjscy zostali pozostawieni na stacji kolejowej bez racji ¿ywno¶ciowych, a oficerowie o nich zapomnieli i gdzie¶ kilka dni chlali. Jeden taki ¿o³nierz uciek³ i go potem ¶cigali. Jak go pojmali, to ponoæ zastrzelili, ale to ponoæ. Innym razem zapuka³o do te¶ciowej do baraku gdzie mieszka³a kilku m³odych ¿o³nierzy rosyjskich, wyg³odzonych, nakarmi³a ich i da³a im ¿ywno¶æ na drogê, podziêkowali i prawie po rêkach ca³owali, w porz±dku ch³opaki byli, nic nie ukradli i nic jej nie zrobili... Byli biedni i niszczeni przez oficerów...

boukun

Data: 2014-10-25 12:28:18
Autor: Marek
Rosyjskie wojsko w ¦widnicy
W dniu sobota, 25 pa¼dziernika 2014 21:12:43 UTC+2 u¿ytkownik boukun napisa³:
[...]

Swietne wojsko. Nic jej nie zrobili...
Stalin tez byl dobry. jak dzieci przyniosly mu kwiaty, to ich nie kazal zastrzelic, tylko wolno puscic.

Data: 2014-10-25 21:41:21
Autor: boukun
Rosyjskie wojsko w ¦widnicy
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a6d7e1ce-2181-4f8c-992f-b6e15d6418bagooglegroups.com...
[...]

Ale prawdê ju¿ kiedy¶ pokazywali w filmach. Na jednym filmie radzieckim nawet pokazywali, ¿e wujek Stalin jest lepszy od boga, po jak dzieci prosili boga, ¿eby da³ im cukierki, to nie dostali, a jak prosili wujka Stalina, to zaraz z sufitu polecia³y kanfiety...

boukun

Data: 2014-10-25 12:53:18
Autor: Marek
Rosyjskie wojsko w ¦widnicy
W dniu sobota, 25 pa¼dziernika 2014 21:41:24 UTC+2 u¿ytkownik boukun napisa³:

Cuda...cuda...

Data: 2014-10-25 22:00:36
Autor: u2
Rosyjskie wojsko w ¦widnicy
W dniu 2014-10-25 o 21:53, Marek pisze:

Cuda...cuda...

jaskie cuda ? sraukun wtedy puscil filmik jak molestowal pluszowego miska na przednim siedzeniu w swojej wypasionej niemieckiej bryczce:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-25 13:09:18
Autor: Marek
Rosyjskie wojsko w ¦widnicy
W dniu sobota, 25 pa¼dziernika 2014 22:00:52 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 2014-10-25 o 21:53, Marek pisze:

> Cuda...cuda...

jaskie cuda ? sraukun wtedy puscil filmik jak molestowal pluszowego miska na przednim siedzeniu w swojej wypasionej niemieckiej bryczce:)

On lubi sie pokazac.

Data: 2014-10-25 13:17:54
Autor: szklanynocnik
Rosyjskie wojsko w ¦widnicy
u¿ytkownik boukun napisa³:

[...]

 "europa europa". jest na yt.

Data: 2014-10-25 22:22:07
Autor: boukun
Rosyjskie wojsko w ¦widnicy
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:4d441ac2-7506-4a9a-ba5b-70e6d8ff47ecgooglegroups.com...
u¿ytkownik boukun napisa³:

[...]

Ano tak, to jest film polskiej ¯ydówki, dlatego przerysowany...

boukun

Rosyjskie wojsko w ¦widnicy