Rosyjsko-Tuskowa nowomowa

Data: 2009-09-25 15:06:58
Autor: iaforek
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
Mordowanie polskich oficerów to: "represje przeciwko polskim żołnierzom".
Narzucenie siłą komunizmu to: "czyn radzieckich żołnierzy, którzy uratowali wszystkich Polaków przed unicestwieniem".

Niesiołowski i PełO już potwierdzili, że systematyczne, zaplanowane mordowanie oficerów polskich to nie jest ludobójstwo. Zapewne zgodzą się z interpretacją Rosjan. Może jakiś medal dostaną? Obrońca PRLu? Order Słońca Peru?

http://www.rp.pl/artykul/368544_Moskwa_potepia_Polske_za__bluznierstwo_.html

--
iaforek

Data: 2009-09-25 11:12:26
Autor: Ja Czy Ty?
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
On 25 Wrz, 17:06, "iaforek" <iafo...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
to nie jest ludobójstwo.

Podasz definicje?

Data: 2009-09-25 18:45:23
Autor: iaforek
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
Ja Czy Ty? <woziciel@go2.pl> napisał(a):
On 25 Wrz, 17:06, "iaforek" <iafo...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> to nie jest ludob=F3jstwo.

Podasz definicje?

Ludobójstwo - masowe mordowanie ludzi, mające na celu zniszczenie określonej grupy narodowej, etnicznej, religijnej lub rasowej.

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=ludob%F3jstwo

Pasuję?
Oczywiście można się spierać czy Ruscy chcieli zniszyć kompletnie Polaków czy tylko ograniczyć naszą populację? Powstaje też pytanie, czy przez masowe mordowanie można rozumieć zabicie dziesięciu, stu czy tysiąca osób? Może na tym miał polegać "czyn radzieckich żołnierzy, którzy uratowali wszystkich Polaków przed unicestwieniem"? Dość przewrotny ten czyn był, nieprawdaż?

--
iaforek

Data: 2009-09-25 14:13:01
Autor: Ja Czy Ty?
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
On 25 Wrz, 20:45, "iaforek" <iafo...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Ja Czy Ty? <wozic...@go2.pl> napisał(a):

> Podasz definicje?

Ludobójstwo - masowe mordowanie ludzi, mające na celu zniszczenie określonej grupy narodowej,
> [...]

Fajna. Mozesz znalezc jeszcze w innych jezykach? Najlepiej tych stron
"zainteresowanych".

Data: 2009-09-25 18:00:40
Autor: jadrys
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
iaforek pisze:
[...]

Nie ma o co sobie strzępić języka. Czy rzeczywiście ktoś z Polaków poczuje satysfakcję  gdy zmieni się miano taj zbrodni?

Data: 2009-09-26 08:37:02
Autor: konserwator
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h9ipf7$30p$1news.onet.pl...
iaforek pisze:
[...]

ruskim zalezy na "mianie"
dlaczego nam by nie mialo zalezec?

Data: 2009-09-27 21:29:50
Autor: jadrys
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
konserwator pisze:

Nie ma o co sobie strzępić języka. Czy rzeczywiście ktoś z Polaków poczuje satysfakcję  gdy zmieni się miano taj zbrodni?

ruskim zalezy na "mianie"
dlaczego nam by nie mialo zalezec?

Bo gra nie jest warta przysłowiowej świeczki.

Data: 2009-09-25 19:41:26
Autor: awe
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
Komu ta cholota sluzy? cycu nie wstyd ci?
awe

Data: 2009-09-26 06:12:47
Autor: cirrus
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
Użytkownik "iaforek" <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9imai$mei$1inews.gazeta.pl...
[...]

Spadaj kretynie.

--
stevep

Data: 2009-09-26 09:59:41
Autor: iaforek
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Spadaj kretynie.

Rzeczowe argumenty, kultura języka... tak, elektorat PełO pełną gębą :)

--
iaforek

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

Data: 2009-09-26 03:42:43
Autor: Ja Czy Ty?
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
On 26 Wrz, 11:59, "iaforek" <iafo...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Rzeczowe....

Znalazles juz definicje w jezyku Putinowym czy jeszcze szukasz?

Data: 2009-09-26 12:14:58
Autor: iaforek
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
Ja Czy Ty? <woziciel@go2.pl> napisał(a):
Znalazles juz definicje w jezyku Putinowym czy jeszcze szukasz?

Zdziwisz się. Rosjanie tak samo jak my definiują ludobójstwo. Za rosyjską wikipedią:

"(...)działania, dokonywane z zamiarem zniszczenia, w całości albo częściowo, jakąkolwiek narodową, etniczną, rasową albo religijną grupę jak takową drogą:
zabójstwa członków tej grupy; (...)"

http://ru.wikipedia.org/wiki/&#1043;&#1077;&#1085;&#1086;&#1094;&#1080;&#1076;

--
iaforek

Data: 2009-09-26 16:20:05
Autor: cirrus
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9komd$nc7$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Spadaj kretynie.
Rzeczowe argumenty, kultura języka... tak, elektorat PełO pełną gębą :)
-- iaforek
tylu idiotów." S. Lem

Argumenty dostowane do poziomu kretyna, któremu sie odpowiada.

--
stevep

Data: 2009-09-26 23:39:32
Autor: iaforek
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
> Rzeczowe argumenty, kultura języka... tak, elektorat PełO pełną gębą :)
Argumenty dostowane do poziomu kretyna, któremu sie odpowiada.

Kiedyś spotkałem się z opinią, że z idiotą nie wchodzi się w dyskusje gdyż najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem. Pozwolisz więc, że Ciebie zignoruje.

--
iaforek

Data: 2009-09-27 05:23:42
Autor: cirrus
Rosyjsko-Tuskowa nowomowa
Użytkownik "iaforek" <iaforek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9m8nk$9iq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie będe ciebie ignorował, ale uznaje zasade "mądrzejszy ustępuje".

--
stevep

Data: 2009-09-27 08:43:47
Autor: konserwator

[...]