Rotary Club – pomoc przez rujnowanie

Data: 2010-05-25 12:34:49
Autor: flying.robak
Rotary Club – pomoc przez rujnowanie
Data: 2010-05-25 22:32:02
Autor: gr
Rotary Club – pomoc przez rujnowanie
On 25 Maj, 21:34, "flying.robak" <mem...@gazeta.pl> wrote:
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/rotary_club_pomoc_przez_rujnowanie...

http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/jeleniogorski%20kluska.htm

No już nie zaśmiecaj wiecej forum.
Obraziłeś kogoś, on cię pozwał ty sobie nie poszedłes na rozprawę a
sąd skazał.

Nie rycz umieraj jak mężczyzna. ;)

Data: 2010-05-26 01:25:19
Autor: flying.robak
Rotary Club – pomoc przez rujnowanie
Ja nie ryczę. Ja chcę iść do pudła - choć nie wiem za co. To sąd ma
problemy:
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/grzywna.html

Nie rycz umieraj jak mężczyzna. ;)

Data: 2010-05-26 02:24:25
Autor: flying.robak
Rotary Club – pomoc przez rujnowanie
Szanowny panie,

Poruszeni Pana sytuacja prosze o zgloszenie sie do nas w celu
umowienia Pana na bezplatne porady prawne.

Biuro Poselskie zajmuje sie sprawami spolecznymi i mamy nadzieje, ze
Pana sprawa rowniez bedzie pomyslnie zalatwiona.

Podajemy numer telefonu, pod ktory mozna dzwonic : 022 622 10 34.

Mozemy zadzwonic do Pana, prosze podac tylko swoj numer telefonu.

z powazaniem

Biuro Poselskie Pawla Poncyljusza

Data: 2010-05-26 02:54:33
Autor: badzio
On 26 Maj, 11:24, "flying.robak" <mem...@gazeta.pl> wrote:
[...]

No i co z tego? Kazde biuro poselskie kazdemu tak odpowiada

Data: 2010-05-26 12:10:46
Autor: Animka
W dniu 2010-05-26 11:24, flying.robak pisze:
[...]

To jest pic na wodę. Telefon odbierze piękna sekretarka, która powie, że pana posła Poncyliusza nie ma, bo jest na jakimś spędzie albo na oglądaniu powodzi.
Tylko reklama pana posła w tv, gazetach i internecie pozostaje. To postać tylko wirtualna.

--
animka

Data: 2010-05-26 10:17:07
Autor: Massai
flying.robak wrote:

Ja nie ryczę. Ja chcę iść do pudła - choć nie wiem za co. To sąd ma
problemy:
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/grzywna.html

Się nie dziwę, 500 pln za dobę aresztu?

Cud że ktokolwiek płaci te grzywny.

Nawet jak pracuje, to weźmie 4 dni bezpłatnego urlopu tracąc ze 300 zł
z pensji, zamiast 2k pln na grzywnę...

Przy takiej stawce za dzień, grzywnę opłaca się zapłacić przy pensji
powyżej 10k pln...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-05-26 12:38:47
Autor: Andrzej Lawa
Massai pisze:

Się nie dziwę, 500 pln za dobę aresztu?

Cud że ktokolwiek płaci te grzywny.

A czy to czasem nie zależy od wyliczonej stawki dziennej?

Np. ktoś dostał 50 stawek dziennych po 10zł - i ma zapłacić 500zł albo
iść na 10 dni do paki?

Data: 2010-05-27 00:16:14
Autor: gr
Rotary Club – pomoc przez rujnowanie
On 26 Maj, 10:25, "flying.robak" <mem...@gazeta.pl> wrote:

A takie pytanie:

Czy w końcu zobaczymy skan wyroku?

Bo na razie mamisz nas jakimiś Rotry Clubami masonami i cylkistami.

Na tym wezwaniu też nie ma nic o ww. wymienionych tylko o firmie
Ligęza.

Data: 2010-05-27 23:18:16
Autor: flying.robak
Rotary Club – pomoc przez rujnowanie
Nie mogę zeskanować wyroku, bo żadnego nie otrzymałem. Tak jak i
zobowiązania. Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze kręcił mi ponoć sprawę
akurat gdy przebywałem 3 miesiące w Niemczech. Żeby było śmieszniej w
poniedziałek w bliźniaczym Sądzie Pracy mam przesłuchanie w sprawie
składek ZUS firmy, która mnie w tamtym okresie do opieki oddelegowała..
Czy można wydać zaoczny wyrok cywilny nie dając stronie prawa do
obrony lub możliwości złożenia pozwu wzajemnego? Po sprawie napiszę
coś więcej...
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/ligeza.JPG

Data: 2010-05-28 17:07:27
Autor: Alek
Rotary Club - pomoc przez rujnowanie
Użytkownik "flying.robak" <memelo@gazeta.pl> napisał
Nie mogę zeskanować wyroku, bo żadnego nie otrzymałem.

Gdybyś chciał to byś miał.

Data: 2010-05-31 07:50:54
Autor: flying.robak
Rotary Club - pomoc przez rujnowanie
Data: 2010-05-31 10:50:28
Autor: witek
Rotary Club - pomoc przez rujnowanie
flying.robak wrote:
http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/ligeza.html

człowieku, czy ty masz mózg z jakiegoś zastygłego betonu?
G..no tu kogokolwiek obchodzi jakie ty masz problemy.
Dobrze, Ĺźe nie piszesz, Ĺźe ci nie staje.

Data: 2010-05-31 22:20:41
Autor: Stokrotka
Rotary Club - pomoc przez rujnowanie

http://www.ropoiwzk.com/Interwencje/ligeza.html

człowieku, czy ty masz mózg z jakiegoś zastygłego betonu?
G..no tu kogokolwiek obchodzi jakie ty masz problemy.
Dobrze, że nie piszesz, że ci nie staje.
Nie staje powiedzmy u 1% mężczyzn, czyli u około 0,5% społeczeństwa.
A z bezczelnością sądu, mafijnymi powiązaniami władzy i biznesu,
z masonami  sterującymi ludźmi, niszczącymi ludzi dla pszyjemności ,
spotyka się każdy, sam lub widzi jak kogoś niszczą, już w pszedszkolu.

Nie widzisz? Toś ślepy. I lecz się.

Data: 2010-05-31 18:17:52
Autor: witek
Stokrotka wrote:
[...]

w psedskolu to uczą ortografii.

Nie widzisz? Toś ślepy. I lecz się.

Leczyć to powinien się on. Ty zdaje się też.

Data: 2010-05-31 23:23:35
Autor: gr
On 31 Maj, 22:20, "Stokrotka" <ortograf...@autograf.pl> wrote:

Nie widzisz? Toś ślepy. I lecz się.

Będę się leczył jak on w końcu pokaże skan wyroku.

Ja mam kredyt w BZWBK i jakoś nie ryczę że mnie IRA wyzyskuje.

Data: 2010-06-04 05:14:07
Autor: barabella
On 1 Cze, 08:23, gr <jagre...@wp.pl> wrote:
On 31 Maj, 22:20, "Stokrotka" <ortograf...@autograf.pl> wrote:

> Nie widzisz? Toś ślepy. I lecz się.

Będę się leczył jak on w końcu pokaże skan wyroku.

Ja mam kredyt w BZWBK i jakoś nie ryczę że mnie IRA wyzyskuje.

jeni nie płaczą za samolotem prezydenckim, drudzy za tsunami na haiti,
a ja płaczę za rezimem w polsce gorszym jak w hina ch ludowych. Wydaja
wyroki kapturowe i to karząc dzieci za ewentualne przewiny ojca...

Data: 2010-06-04 05:57:25
Autor: gr
Rotary Club - pomoc przez rujnowanie
On 4 Cze, 14:14, barabella <mem...@gazeta.pl> wrote:

Wydaja
wyroki kapturowe
To jak widziałeś ten wyrok to napisz co w nim było.

Bo robak to rylko piane trzepie.

Data: 2010-06-20 07:34:48
Autor: barabella
Rotary Club – pomoc przez rujnowanie
Rotary Club - pomoc przez rujnowanie

Moja żona musi cały dzień siedzieć w obwodowej komisji wyborczej, żeby
zarobić 130 zł na cukierki dla dzieci, a sąd i komornik w nosie mają
wnioski "skazanego" o zamianę jakiejś grzywny na areszt tylko wsiadają
na konto bankowe służące całej rodzinie zajmując już 2550 zł zamiast
ukarać ewentualnie tylko "winowajcę"...

Tak wygląda państwo prawa i sprawiedliwości społecznej w Polsce.
Tyraj, płać na akcje charytatywne, sponsoruj jeszcze członków Rotary
Club, utrzymuj komorników i sędziów alkoholików, a twoje dzieci niech
chodzą głodne...

Data: 2010-06-20 15:06:03
Autor: witek
barabella wrote:
[...]

i słusznie, może wreszcie zabraknie ci na internet.

Rotary Club – pomoc przez rujnowanie