Router 2MB a wgrywanie wlasnego BIOSA z logowaniem pod Hot -Spot (autoryzacja na login i has³o

Data: 2010-04-06 16:02:38
Autor: Milosz K.
Router 2MB a wgrywanie wlasnego BIOSA z logowaniem pod Hot -Spot (autoryzacja na login i has³o
Jak w temacie. Jest taka opcja? Gdzie¶ tam co¶ czyta³em na temat tego rodzaju rozwi±zañ, aczkolwiek z tego co mi wiadomo mo¿e mieæ zastosowanie w routerach 4MB. System chodzi w 90% godzin pracy pod Windows, wiêc za bardzo nie mam ochoty szukaæ rozwi±zañ Linuxowych

Pozdro, M. __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4995 (20100402) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-04-08 17:54:25
Autor: Madrzejszy od radia.
Milosz K. pisze:
[...]

To moze od razu wgraj do niego windows Xp  jak szalec to szalec.

Zdales juz egzamin dla 6 klasistow?

Data: 2010-04-08 18:06:48
Autor: Jawi
W dniu 2010-04-08 17:54, Madrzejszy od radia. pisze:
Milosz K. pisze:
[...]

no z tre¶ci powy¿szego pytania widaæ jednak ¿e nie:)) pytanie by³o rozumiem retoryczne
p.s. jeszcze ta sygnaturka eseta:)

Router 2MB a wgrywanie wlasnego BIOSA z logowaniem pod Hot -Spot (autoryzacja na login i has³o